סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Welcome to my Dark side

לפני 3 שנים. 8 ביוני 2020 בשעה 20:53

אני זוכרת את סיוט הילדות הראשון שלי.

הייתי בערך בת ארבע-חמש וחלמתי שאיזה מדען מטורף חטף את המשפחה שלי, כבל את כולם בידיים וברגליים באיקס ללוחות מתכת, חשמל ועינה אותנו. התעוררתי בשעה שעדיין היה חושף בחוץ, מתייפחת בבכי עם לחיים רטובות. חלום די קיצוני לגיל כזה, לא?

עשור אחר כך בערך חזר לי שוב החלום הזה (שאף פעם לא שכחתי), אבל הפעם זה הייתה רק אני, בלי המשפחה, ומכשירי העינויים חודרים אליי במקומות המוצנעים ובבוקר... במקום לחיים רטובות אני מתעוררת עם תחתון רטוב ודגדוג נעים...

בהמשך התפתחות סקרנותי המינית, הפורנו שראיתי היה בעיקר פורנו יפני מצוייר כזה של מפלצות לא אנושיות ועלמות חן חטופות נוטפות ונחדרות באכזריות. אח"כ גם פורנו חטיפות אבל זה כבר די מיינסטרים...

אבל הנקודה בפוסט היא... האם ייתכן שנולדתי בדס"מית? האם מלידה זה נתבע בנו אם נתחרמן מכאב או שזה משהו באופי ובחוויות שנרכשות ומעצבות אותנו במשך השנים? ומה בכלל מעצב צורך בדס"מי?

בכלל, קראתי הרבה על כך שמרכז העונג במוח הוא אותו מרכז של כאב, אז האם ייתכן שכולם במידה כזו או אחרת מתחרמנים מכאב ופשוט מכחישים זאת? כמובן שאני מבינה שהתשובה ההגיונית והאימפולסיבית היא – לא, אבל אולי זה בכלל עניין פיזיולוגי? אולי אצל נשלטים ומאזוכיסטים, אותו מקום שאחראי על כאב ועונג אחר קצת?

נקודות למחשבות...

Skyfall​(שולט) - נקודות למחשבות באמת...גם אני חקרתי את הנושא וזה העסיק אותי שנים
לפני 3 שנים
Pheonix1618​(נשלטת) - ולאילו מסקנות הגעת?
לפני 3 שנים
masterY​(שולט) - אני מניח שרוב האנשים בעולם המופלא שלנו הריצו הרבה מאוד מחשבות על הסיבות שבגללן הגיעו לעולם הזה, על המניעים, על הדברים הטובים שהם מקבלים ממנו וגם על הפחות טובים. ניהלתי במהלך השנים הרבה שיחות עם אנשים בנושא הזה, קראתי הרבה, איפה שרק אפשר והמסקנה שלי היא שאין תשובה אחת שהיא נכונה.
יש אנשים ש"נולדו בדס"מים", יש כאלה שחוו דברים שגרמו להם ל"צורך" מסויים (כאב, השפלה, העצמה וכו') ויש כאלה שקווי האופי שלהם הם פשוט כאלה.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י