סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Welcome to my Dark side

לפני 3 שנים. 11 ביוני 2020 בשעה 17:23

פעם לא אהבתי זין. נשמע מצחיק נכון? נשלטת שלא רועדת ומטפטפת ריר ומיצי כוס מהמחשבה על זין... זה לא שלא אהבתי סקס, זין בכוס זה לגמרי מחרמן, אבל למצוץ זין – לא.

לא ממש הייתי מודעת לעובדה הזו שלא אהבתי זין... הייתי רואה חברות שמתלהבות מדיק פיקס או חברות מאוננות על זין ענק ופשוט לא הבנתי, הייתי נתקפת תחושת סלידה. למצוץ זין בשבילי היה "מטלה", משהו שצריך לעשות ולגמור עם זה, לסמן וי ולהמשיך הלאה לזיון.

באחד המפגשים הראשונים שלי ושל אדוני אפילו אמרתי מילת בטחון על מציצה. פשוט לא הרגשתי בנוח, לא רציתי.

אדוני ישר קלט את העניין ואהב להגיד לי שבסוף הדבר האהוב עליי יהיה למצוץ לו את הזין – משפט שגרם לי לגלגל עיניים מרוב חוסר האמונה שדבר כזה אפשרי (עונשים מתאימים לגלגול עיניים לא איחרו לבוא).

זה לקח כמה חודשים טובים עד שמשהו השתנה בגישה שלי כלפי מציצת הזין של אדוני ואפשר לסכם את התהליך בכמה שלבים:

1. הצעד הראשון היה להפנים את העובדה שאני סופר ונילית במציצת זין, כאילו על גבול הגרועה ועוד חייתי בסרט שאני מטורפת בזה (מצד שני כנראה שמצצתי לגברים צעירים שלא חוו נשים עם מספיק ניסיון אז אולי עוד הייתי בסדר).

2. לשם את האגו בצד ולהקשיב כשאדוני מלמד אותי מה הוא אוהב. לפעמים זה לא פשוט לשם את האגו בצד ולהבין שאני לא יודעת הכל ושאין מצב שאני יודעת מה נעים לבעל הזין יותר מבעל הזין.

3. לראות פורנו. זה לא עזר הרבה אבל כן מצאתי כמה רעיונות נחמדים לגיוון...

4. להתאהב ולאהוב. כשאוהבים רוצים את ה-הכי טוב לבן זוג וכשזה קרה - רציתי שלאדון האהוב שלי יהיה הכי נעים ושהוא יהיה הגבר הכי מסופק עלי אדמות, עם הזונה עם הפה הכי מלוכלך ורטוב ונעים שיש.

5. בהמשך ל-4, להתחבר לעצמי. לא לפחד להיות מלוכלכת ולהתפלש ברוק של עצמי, לא לפחד להקיא, לא לחשוב כל כך הרבה על איך אני נראית תוך כדי והאם זה נעים לו ומה עכשיו ואיך לשלב פה וידיים ושיווי משקל ועדיין להראות סקסית – פשוט לזרום עם עצמי. כשאני שוכחת מעצמי ומתרכזת רק באדוני, אני מתחילה לראות ולשמוע כמה שאדוני נהנה ואז כבר אין זונה יותר אוכלת זין ונוטפת רוק ומיצי כוס ממני...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י