סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה שעובר עלי, מתחתי, מעלי ומכל צדדי

לפני 4 שנים. 9 בנובמבר 2019 בשעה 1:43

שום דבר שיכתב בפוסט הזה לא ישנה את העובדה שקיבלתי זיון נהדר. 

יום חמישי, חצות, מסיבת סווינגרס, בהמלצה חמה של ידיד טוב. 

כמובן שהגעתי לבד, במונית, כדי לבדוק את השטח, לראות מה קורה לפני שהחוקי, שהוא לגמרי בענין ולגמרי רחוק אלפי קילומטרים בסופש הזה, יצטרף אלי.

לבשתי את השמלה הכי זנותית-מהוגנת שמצאתי בארון והתישבתי על הבר בכניסה, עם סיגריה וכוס פלסטיק חצי מלאה בקברנה (זה לא מרלו אבל התפשרתי) והתחלתי להסתכל סביב.

בהתחלה, כל מה שראיתי היה זוגות זוגות מנש כמו בתיבת נח. בהתחלה לא עניינתי אף אחד חוץ מהברמנים אבל לאט הרגשתי מבטים מוסתרים של (דוקא) החצי הנשי של המועדון. אולי בדקו אותי ואולי בדקו אם אני מהווה תחרות עבורן. 

רציתי להגיד להן: תרגעו, לא יקרה פה שום דבר שלא תרצו, אבל סתמתי.

ואז הוא הגיע. דוקא חמוד, אבל אני לא שופטת בתחרות יופי, לא לשם כך התכנסתי כאן במיטב ההלבשה התחתונה שלי. הציע לי להצטרף לשוט, אבל המוח שלי ישר הוביל לשוט מסוג אחר ולכן סרבתי, אבל עם חיוך ושפת גוף מאוד מזמינה.

קצת פטפוטים מיותרים, קצת סיפורים על אנשי המועדון, לדעתי קשקשת מיותרת, שוב, לא לשם כך.. וכו.

הוא לקח אותי לסיבוב במבוך, אני, שקצת מורגלת במבוכים מסוג זה, ניסיתי להראות ענין בזוגות המעורטלים שהזדיינו בכל פינה אפשרית, יסורי הכאב שאני מכירה הוחלפו באנחות עונג נשיות בעיקר ומדי פעם הרגשתי יד חולפת אקראית על גופי. אין חוקים, לא שייכת ולא משוייכת, אם את לא מסרבת, יגעו בך, ילקקו ואף ינסו למשוך אותך למזרון שלהם.

כשהגענו לבמה קצת מוגבהת הוא שאל אם המקום מתאים. 

מתאים, בטח שמתאים. אקסבציונזם לא זר לי, וכשהוא התפשט וראיתי את הגודל שלו מזדקר מולי כבר לא היו קיימים הגופות העירומים שהשתגלו מכל צד ובכל תנוחה, פשוט רציתי אותו בתוכי, עכשיו.

גברים לפעמים חוטאים באמונה הזו שאנחנו תמיד מעוניינות במשחק מקדים, אז הוא הראה לי את המיומנויות שלו, עשה הכרות בין הלשון שלו לכוס שלי, ובדק את מצב הפטמות שברוב חוצפתן הניחו לשפתיים שלו לענג אותן.

הוא זיין אותי די ביסודיות, ניסה להבין מה עושה לי טוב (הזין שלך עמוק בתוכי מותק, זה מה שעושה לי טוב) חדר בעוצמה, ברכות, במהירויות משתנות והוביל אותי (לדעתי בלי ידיעתו בכלל) לשתי אורגזמות מטריפות.

זוג שהצטרף לפינה שלנו ניסה לגשש את דרכו אלינו אבל הוא הסיט אותם, חיבק אותי והמשיך להיות יסודי בעינוג הגוף שלי.

בסיבוב השני הוא היה קצת פחות רכושני. הניח לגבר שזיין בלונדינית מתולתלת אחת לידינו ללקק את החזה שלי ולהחדיר אצבע לתוכי, אבל מהר מאוד הוא הראה לו מי בעל הבית והמשכנו להתגלגל באין מפריע 

השעה היתה קרובה לארבע בבוקר ואני הייתי קרובה לתשישות.

הוא הציע להסיע אותי הביתה אבל כשהלך לשירותים, יצאתי מהמועדון והלכתי לפינה חשוכה שם הזמנתי מונית ונסעתי הביתה. 

 הריגוש עדיין היה עוצמתי ונרדמתי רק לאחר שהרעדתי את הויברטור הורוד בכוס שלי וגמרתי שוב, הפעם, לבד בחדר, בין השמיכה לכרית. 

היום, היתה עוד מסיבה.

לא הלכתי.

סבלני44 - אחלה חוויה נעימה.
לפני 4 שנים
ורוניקה48 - אכן כך
לפני 4 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - אייי.
נשמע כיף.
נראה לי שאני מכירה את המועדון הזה :).

מוי כיף.
לפני 4 שנים
ורוניקה48 - אז פעם הבאה תגידי שלום
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י