צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סטודיו מוריקאי

חבלים, קשרים ומה שביניהם
לפני 5 שנים. 24 בדצמבר 2018 בשעה 9:54

[הערה: המידע בפוסט זה עודכן בהתאם למצב מגפת הקורונה בארץ, ולהנחיות השונות הנוגעות להתכנסויות. שינויים חשובים מופיעים פה בכתב מודגש]

[הערה נוספת: המידע בפוסט זה עודכן לאחרונה בתאריך 03/05/21. שינויים חשובים מופיעים גם הם בכתב מודגש]

 

אהלן,

בימים ראשון ורביעי מתקיימים בסטודיו מפגש היכרות ויסודות 

 

- למי זה מיועד?

לכולם – מכאלה שמעולם לא קשרו או נקשרו אבל סקרנים ורוצים לנסות, עד לקושרים מיומנים (תמיד כדאי לתרגל יסודות, תמיד). יחד עם זאת כדאי להזכיר -- לא מדובר במפגש היכרויות או פליי פארטי. מגיעים כדי ללמוד את יסודות השיבארי.

 

- מה יש במפגש?

בהתחלה נדבר קצת על חבלים, על תקשורת ובטיחות בזמן קשירות, על סיכונים ופציעות אפשריות ואיך אפשר לנסות לצמצם אותם. משם נעבור ללמוד את שתי הקשירות הבסיסיות – Single Column ו- Double Column, ונראה איך אפשר ליישם אותן. החלק השני של המפגש, יהיה שיעור המתחילים, בו נעבוד בכל פעם על קשירה יסודית עליה אפשר לבנות אחר כך (כמו TK, פוטומומו, אגורה וכד'). ההתקדמות תהיה בהתאם לקצב הקבוצה.

 

- האם צריך להגיע בזוגות?

מומלץ, אם כי לא חובה. את החלק הראשון של קשירות הבסיס אפשר בדרך כלל לתרגל על עצמך. בשביל החלק השני של השיעור יש צורך בפרטנר/ית. יחד עם זאת, יש אנשים שמגיעים עצמאית ומוצאים פרטנר/ית לתרגול במקום, אך בתקופה זו, פוסט קורונה, זה מעט פחות נפוץ, ולכן אנו ממליצים לברר מראש האם השיעור מתאים לקושר בודד או להגיע עם פרטנר/ית. כמו כן פתחנו קבוצת פייסבוק סגורה (לא סודית) לצרכי מציאת פרטנרים לחבלים. אפשר לשלוח בקשת הצטרפות לקבוצה כאן

 

- אין לי חבלים משלי. מה עושים?

בהתאם למצב, נאלצנו להוציא את החבלים הקהילתיים שלנו לחל"ת, ואתם מתבקשים להביא את החבלים בעצמכם. אנחנו ממליצים על מינימום של ארבעה חבלים באורך 8 מטרים. מי שמעונין יכול לרכוש סט של ארבעה חבלים במקום במחיר מיוחד, ולקבל את הכניסה בחינם. 

 

- באיזה שעה זה? איפה הסטודיו ממוקם? כמה זה עולה?

שיעור המתחילים יתחיל בשעה 21:00.

לאלו שבשבילם זוהי הפעם הראשונה, אנחנו מבקשים שיגיעו להדרכת הבסיס, שתהיה בין 20:00-21:00 (הסטודיו יפתח ב- 19:45). אנא הקפידו להגיע בזמן. 

העלות היא 50 ש"ח.
את כל שאר הפרטים ניתן למצוא ב- Event בפייסבוק.

 

- איך נרשמים?
אנחנו מבקשים מכל מי שמגיע לקרוא את דברי ההסבר כאן, ולמלא את הטופס האלקטרוני כאן. הפרטיות שלכם חשובה לנו. אין חובה להזדהות בשם מלא או אמיתי. כינוי וכתובת מייל מספיקים בהחלט. אחרי ההרשמה תקבלו את הכתובת המדוייקת של הסטודיו.

לאחר מכן, יש להרשם לשיעור בו אתם מעוניינים להשתתף - דרך האתר או דרך האפליקציה. הסבר מפורט על שימוש באפליקציה ניתן למצוא כאן. בעקבות ההגבלה וההנחיות על שמירת מרחק, ההרשמה לאירועים הינה חובה, ומספר המקומות מוגבל. ההרשמה לאירועים נפתחת שבוע מראש, ואנו ממליצים להרשם מוקדם ככל האפשר על מנת לתפוס מקום. 

שימו לב שהשתתפות באירועים בסטודיו מותנית בחתימה על כתב ויתור ושחרור מאחריות. מומלץ לקרוא את המסמך לפני הגעתכם לסטודיו.

 

 

- יש לי עוד שאלה. איך יוצרים איתכם קשר?

אפשר לשלוח הודעה כאן, בכלוב, בפייסבוק, בפטלייף או באינסטגרם.

 

 נשמח לארח אתכם אצלנו 😃

 צוות מוריקאי

 

גבעות​(נשלט) - הגעתי למפגש הזה, פעם ראשונה שיוצא לי להגיע למפגש קשירות כלשהו, להיקשר בידי אחר, ועוד לקשור(!). אני חייב לפרגן לצוות על האירוח, השיתוף בידע, הפתיחות והקבלה לאנשים, ותשומת הלב שניתנה לכל מתרגל ומתרגלת לכל אורך הערב. היה נהדר.
לפני 5 שנים
נשלטוש - יש אפשרות להכיר שולטת מי תוך הדבר הזה ?
לפני 3 שנים
Morikai Studio - לא. זאת לא המטרה של המפגשים האלה.
לפני 3 שנים
ishtar - למי פונים כדי לדעת האם מגיעים בודדים גם למפגש הזה שיהיה לי למי להצטרף?:)
לפני שנתיים
Morikai Studio - תמיד מוזמנת לפנות אלינו בפרטי או בעמוד הפייסבוק (הזמינות שלנו שם גבוהה יותר). לגבי הגעה לבד- ההרשמה לרוב המוחלט של השיעורים היא בזוגות שכן אי אפשר לקשור את עצמך ברוב השיעורים. את יכולה להצטרף לקבוצת הקהילה של הסטודיו בפייסבוק ולחפש פרטנר/ית לשיעור. פרטים בפרטי.
לפני שנתיים
MisterLegend - שווה לבקר?
לפני שנתיים
solemate​(מתחלף){Sub/dom} - האם הנקשרים זה בעירום והאם ישנו אקט מיני תןך כדי?
לפני שנתיים
Morikai Studio - לא. ממש לא.
המטרה של המפגשים האלה היא לימוד, כך שאין אקטים מיניים במסגרת השיעורים.
מבחינת קוד לבוש - אנחנו ממליצים לאנשים (קושרים ונקשרים) להגיע בלבוש נוח, ולהביא איתם בנוסף גם משהו ארוך, כי בסטודיו בדר"כ קר.
לפני שנתיים
אוניברסלי​(אחר){עכשיו פנוי} - מה הכתובת ???
לפני שנה
Morikai Studio - הכתובת נמסרת לאחר ההרשמה (יש פרטים מלאים במייל האישור שמקבלים)
לפני שנה
לכלוכית השרמוטה​(אחר) - למה בעצם יש הכרח לשלם דרך האתר והוא לא נותן לי פשוט לקבוע הגעה?
לפני שנה
Morikai Studio - אין צורך (וגם אין אפשרות) לשלם דרך האתר. לאחר שנרשמים, יש לדבר איתנו (עדיף דרך עמוד הפייסבוק שלנו), ואנו נוסיף לכם קרדיטים כך שאפשר יהיה להרשם לשיעורים. התשלום מתבצע בכניסה במזומן או אשראי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י