לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Hasta que salga el sol

מחשבות שהעזתי לחשוב בקול
לפני 8 חודשים. 6 באוגוסט 2023 בשעה 13:28

שינוים תמיד מביאים איתם רוח חדשה ומרעננת. לרוב אני לא אוהבת שינויים שלא יכולתי להיערך אליהם כראוי, אבל באופן כללי אני מאמינה ששינוי זה בד"כ לטובה.

אני משתדלת לשמור על מקצועיות מירבית בעבודה, משהו בין הרצון להיחתם הכי טובה וכמובן לא לחרבן בבאר שאני שותה ממנה. בכל מקום חדש אני תמיד מתחילה בסקירה של הסובבים - למי יש עיניים שעושות לי את זה, ואז מתמקדת בעבודה ומתעלמת מכל דבר שעושה לי את זה בהם. מזוכיזם מנטלי משהו? 

בכל מקרה, בתחילת 23 אופי העבודה שלי השתנה, ולראשונה נאלצתי להגיע למשרד (סיפור עצוב בפני עצמו אבל כבר לא רלוונטי להיום 🤭) וכבר ביום הראשון היו שניים שהעיניים שלהם ממש עשו לי את זה.

הראשון סקנדינבי... או גרמני.. אולי בכלל פולני משהו שם בצפון אירופה - לבנבן, בלונדיני ועם הבייבי פייס הכי מעורר תיאבון שיש. היו לי הרבה סיטואציות שדמיינתי את העיניים האלו תחתיי, מעליי ומצדדיי..

והשני.. מראה ים תיכוני, זקנקן כמו שאני אוהבת, עיניים עם מבט זומם ו-וויב של רוקסטאר היסטרי. גם איתו דמיינתי המון סיטואציות שונות של המבט הזומם הזה סביבי..

עכשיו, סלחו לי על הגסות שעומדת להופיע כי אין לי דרך אחרת להסביר את הקונפליקט שהתפתח בי. מצד אחד רציתי להשפיט ולהוריד את הבייבי פייס על ארבע ולתת לו לרוקן אותי ממיצים, מצד שני ממש רציתי לבלוע כל חלק רוקסטאר, לתת לו לעשות בי כל העולה על רוחו ולצעוק את ש.. הא.. שמות.. כן - שמות אף פעם לא היה לי. תמיד אמרנו היי וכל אחד נכנס למשרד שלו, מדי פעם מחליפים מבטים בסיגריה למטה עד שהחליפו לי בניין והפסקתי לראות את שניהם לתקופה של חודש או חודשיים כשבזמן הזה הרוקסטאר מצא אותי בפייסבוק, הוסיף (או שזה הבאג של אותה תקופה). 

כלום לא קרה, החיים המשיכו להתקיים והעבירו אותי למחלקה חדשה אחרת בתחילת הקיץ כשגם באותו שבוע החברה עשתה מסיבת קיץ לכל העובדים - תתארו לכם טושי שיכורה קלות, בלבוש קייצי רוקדת את נשמתה בצד, ומי היה בדיוק באותו צד? בלונדי.. מיאו.

שוב, לא קרה כלום, חשבתי שלא אתחרט על זה - אבל בהחלט הייתי צריכה לנצל את האלכוהול כדי ליזום משהו, במיוחד כי אין לי מושג איך קוראים לו ויצא לי כבר לפגוש אותו באותו שבוע ברחוב ליד הבית. 

אז יצאתי לאפליקציות והתחלתי לחפש אותו. אולי פייסבוק יציע לי אותו, אולי בקיופיד או טינדר כי הוא גר קרוב, אולי אם אסתובב אמצא אותו. בטוח לא בפטלייף כי הוא נראה לי ונילי למות, אבל אמצא אותו.

אז זהו שלא. אבל מי כן?

 

דינג דינג דינג, הרוקסטאר. סימן משמיים? אולי אזום משהו? עשיתי רק לייק. ואז גם הוא עשה. לכתוב? לא לכתוב? 

"תגיד, אני חייבת לשאול.. זה כאב?" 

- מה? 

"כשנפלת מגן עדן 😜" 

באנגלית זה הרבה יותר מצחיק. וזה גם כבש אותו להמשיך שיחה 🤭

אני לא אוסיף עוד המון, חוט המחשבה שלי נקטע במחשבות שונות, אבל נראה שמתפתח משהו מעניין עם הרוקסטאר שלי.. חחחח.. שלי.. הוא עדיין לא שלי.. אולי עוד מעט.. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י