בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשלוט או לשלוט

לפני 4 שנים. 11 במרץ 2020 בשעה 11:03

 

רעש המוזיקה אפף את האוויר הפתוח, הגוף שלה צמוד לגדר ההפרדה מהבמה והידיים שלי מסביבה והגוף שלי צמוד לשלה. הלהקה האהובה על שנינו נתנה הופעה מטורפת. ניצלתי את כמות ההמון והשיר המעולה שהלהקה מבצעת, אף אחד סביבנו לא שם לב..והחלטתי ללכת על זה. חיבקתי אותה והתחלתי לנשק את צווארה ושלחתי יד אל מתחת למכנסיים ולתחתונים שלה.היא תפסה אותה חזק ולחשה "כן..בבקשה תעשה את זה" באוזן שלי..ואני כבר התחלתי. מרטיב אותה לאט ללאט ומכניס אצבעות,ממשיך לנשק את הצוואר שלה ואותה,,ואף אחד לא שם לב לטירוף שלנו..ולבסוף היא גומרת. 


אחרי שההופעה נגמרה המשכנו לרוק בר קטן,שנינו שתינו בירה ועישנו ,היא קמה והזמינה אותי לרקוד… הבטתי בה קצת,לבושה ג'ינס קצת קרוע,חולצת להקה שחורה ומעיל עור חום, שיער מתולתל ארוך ארוך וטיפי נפוח בצבע חום בהיר משקפיים על פניה היפות, והצטרפתי...ומצאנו את עצמנו מתנשקים ברחבה הקטנה.

משם כבר פרשנו אליי הביתה, נכנסנו אל המעלית והיא זינקה עליי,התנשקנו בטירוף,הידיים שלה כבר היו בתוך המכנסיים שלי והיד שלי מתחת לחולצה שלה בעוד שהשניה מנסה להגיע לכפתור של הקומה. 

נכנסים אליי הביתה ואני פושט ממנה את מעיל העור שלה והיא את שלי. אנו ממשיכים להתנשק ומעיפים כמה דברים בבית,שנינו הריחנו "מדהים", ולכן המשכנו משם להתקלח. הצטופפנו במקלחון שלי והגוף הרטוב שלה שבה אותי,לא יכולתי להפסיק להסתכל עליה ולהתפאל. כאילו פסל פיסל אותה בהזמנה  אישית שלי..חלום. 

התמזמזנו עוד ועוד עד שנגמרו המים החמים והיא סגרה את המים, ואז התחלתי לנשק את השפתיים שלה, ירדתי לאט לאט לצוואר, לבטן, ואז לאיבר שלה. ביד, אחת תפסתי בתחת שלה, בשניה בחזה שלה, וירדתי לה כמו שאני אוהב.. אני מת על זה, על הטעם, על הסיטואציה, על הריח, דחפתי את הלשון שלי לתוכה עמוק ככל שיכולתי, העברתי אצבע אחת שתחרוש על הדגדגן שלה עד, שהיא גמרה וטעמתי את הטעם הנהדר שלה ויצאנו. היא לא הביאה איתה בגדים ...כאילו תיכננה ללבוש משהו שלי...לקחה את החולצה שלבשתי בדייט הראשון שגדולה ממנה בכמה מידות...וזהו..ואני בבוקסר…

"יש לך ps4"? היא שאלה כשהבחינה בשלטים על השידה ליד מיטתי…"כן" עניתי..אבל כמו שאת יודעת...אני לא בקטע של פיפא . "מעולה...גם אני לא" היא ענתה בחיוך...וידעתי שהיא גיימרית כזאת. שיחקנו משחק יריות אחד נגד השניה...שנינו על המיטה,אני נשען על גב המיטה והיא עליי,מתחככת בי,מגרה אותי,היא הרגישה שלאט לאט אני מתקשח וחייכה אליי. תוך כדי משחק היא שלפה אותו החוצה.שינינו לפוזיציה..משונה. עצרנו לרגע והיא התחילה להביא לי ביד כשהוא עמד לחלוטין היא החלה לרדת לי...ולהמשיך לשחק...זה היה קשה...להתרכז בשני הדברים..אחרי לא הרבה זמן כבר לא יכולתי להחזיק בשלט והעפתי את שלה מידיה ואחזתי בשיער שלה."תסתכלי עליי כשאת מוצצת" הוריתי לה וכך היה...הרגשתי ואת העגיל בלשון שלה סביב האיבר הקשה שלי.דחפתי אותה אליו עוד ועוד ואחזתי בשיערה. 

החזקתי את ראשה במקום וזיינתי את הפה שלה עד שנחנקה. 

"תעברי לדוגי" אמרתי לה והיא צייתה לי. הבטתי בה והתרכזתי..בעדינות העברתי יד על התחת שלה..ואז הפלקתי לה בכוח ותפסתי אותו חזק חזק..ואחר כך נישקתי אותו באותו מקום. ושוב,ושוב,ושוב...עד שכל ישבנה האדים . בשלב זה אזקתי אותה למיטה והתחלתי לרדת לה,לא הפסקתי...נהניתי מקולה הגונח ולא עצרתי עד שהיא כבר טיפטפה,נעמדתי מאחוריה,כמה ספנקים אחרונים והכנסתי את הזין שלי לתוכה בבת אחת.זיינתי בכל מה שיש לי על ההתחלה,בלי רחמים,ביד אחת תפסתי את שיערה בשניה אחזתי בחזה שלה. 

"את אוהבת את זה נכון? לא יכולה בלעדיי ,נכון"?-"כן..עוד,אך תפסיק בבקשה" .

המשכתי והמשכתי. שיחררתי אות מהאזיקים והשכבתי אותה על הגב,"תרימי רגליים ותפשקי...אני רוצה לזיין אותך מאחורה"-"כן,בבקשה כן", היא הרימה אותן ודחפתי אותו לטוסיק שלה. גם אז לא ריחמתי עליה ודפקתי בכל הכוח. אחזתי בחזה שלה,ודחפתי אצבעות לאיבר שלה,,,עשיתי הכל כדי להטריף אותה והיא התחננה לעוד. 

"בואי אליי" הוריתי לה והתיישבתי, היא באה להתיישב עליי ולפני שהכניסה אותו שאלה "איפה אתה רוצה לזיין אותי"?-"בכוס" עניתי והיא התיישבה עליי,רכבה עלי כשאני אוחז תחת שלה ופניי קבורים בחזה שלה...ואז מנשקים אותה..ושוב ושוב ושוב. 

"מי אני בשבילך"? שאלתי אותה כשאני לפתע תופס בשער שלה ומושך אותו. "הכל"..היא ענתה. חלק ממני לא האמין למה שקורה פה...לחוסר הגיון הזה,ואני רק רציתי לשקוע איתה ביחד בתוך כל החוסר הגיון והטירוף הזה.

היא כבר גמרה ורק אני נותרתי..קצת לפני היא שאלה איפה אני רוצה ועניתי שבתוך הפה..ושהיא תבלע, "כן" היא ענתה...וכך היה.  


הבטתי בה שרועה על מיטתי אחרי שהיא שטפה את פניה...מהופנט,לא מאמין.. אבל מסופק. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י