לפני 6 שנים. יום שלישי, 7 באפריל 2020 בשעה 8:13
אין לי רצון לעלות מולכם בזום ולאחל לכם חג שמח. בטח שלא ב-11 בבוקר (!).
אני בחל"תתתתתתתת= חופשה ללא תשלום.
כשהתשלום יחזור, תחזור גם הנחמדות שלי.
🤷♀️🤷♀️🤷♀️
אין לי רצון לעלות מולכם בזום ולאחל לכם חג שמח. בטח שלא ב-11 בבוקר (!).
אני בחל"תתתתתתתת= חופשה ללא תשלום.
כשהתשלום יחזור, תחזור גם הנחמדות שלי.
🤷♀️🤷♀️🤷♀️