בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הפינה שלי

העונש שלכם.
לפני 6 שנים. יום שלישי, 7 באפריל 2020 בשעה 8:13

אין לי רצון לעלות מולכם בזום ולאחל לכם חג שמח.  בטח שלא ב-11 בבוקר (!). 

אני בחל"תתתתתתתת= חופשה ללא תשלום. 

כשהתשלום יחזור, תחזור גם הנחמדות שלי. 

🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י