בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפ33יצה

האישה עם השוט, השוט שיוצר את הישבן..
לפני 17 שנים. 24 ביוני 2006 בשעה 20:35

"מה שלומך", שאל רמי בצד השני של הצ`ט
"בסדר ואתה" שאלתי ( עוד שיחה משעממת חשבתי לעצמי)
"מה עושה אחת כמוך בצ`ט" שאל רמי שהחל משעמם לי את השערות באוזניים
"להזדיין, למצוץ, להצליף, ותחת המון תחת" כתבתי לו מהר...
דממה ברשת...
"וואלה" ענה לי ויכולתי לדמיין את המבט ההמום שלו וזיז של תחילת זקפה בין רגליו..
שתקתי, הוא שתק וניתקתי את החלון שיחה איתו..
"רוצה לפנק את הגדול והעבה שלי" פתאום קופץ לו שוב החלון שלו..
חייכתי לעצמי, וחשבתי.. חשבתי.. למה לחשוב,
" עכשיו או שבכלל לא" השבתי לו, ויכולתי להרגיש את האצבע שלו פותחת לי את המערה, שהחלה להתעורר לה..
פרטים הוחלפו..תמונה של אברו המדהים הוצג לראווה...
" רק אל תשכח, אתה פותח את הדלת ו... "
הוספתי להדריך אותו איך אני רוצה אותו, לקחתי את מספר הטלפון וניתקתי..
דפיקה בדלת... הוא פתח מעט את הדלת...
ספרתי בליבי עד 30, נכנסתי פנימה, לחדר וחצי קטנים, תריסים מוגפים ונרות פזורים בחדר, לא שיעזור לו, כשהעיניים שלו מכוסות, והוא שכוב על המיטה.. ורק מגבת מכסה את גופו..
נעלתי את הדלת מאחורי, ניגשת לעבר המיטה, ובדרך מורידה את הבגדים, נשארת בחוטיני בלבד, מתחילה להרגיש צביטה של ריגוש בבטני..

הוא שכב שם בשקט, גופו מתוח, והוא מנסה לחוש אותי דרך חוש הריח והשמיעה.. ניגשתי אליו, הרמתי לו את שתי הידיים אל מעל הראש, לוחשת לו באוזן..." בלי לזוז, בלי לגעת בי.." הוא הנהן קלות, כשנשיפה ארוכה של מתח יוצא מבין שפתיו..
העברתי את אצבעותי, על בטנו, והחזה שלו, יד שנייה, מלטפת את החלק הגלוי של הפנים שלו, מרגיעות אותו.. ממשיכה ללטף את החזה.. לעבור סביב פטמותיו, ולמולל את הפטמה, עד שהזדקרה..
יד שמאל מרפרפת על שפתיו הפעורות... ולשון קטנה בצבצה ממנה.. קרבתי את פני לשלו, נושמת את הנשימות שלו, מרגישה את ההתרגשות הגופה על עורי, ובנשיקות קטנות מתקרבת לפיו לאט התקרב אלי... התרחקתי מעט, והוא החל מחפש אותי מתקרבת שוב.. לאט, מצמידה קלות את שפתי לשלו ושולחת לשון קטנה לעברו במפגש רגעי עם לשונו..
יד שמאל בינתיים שורטת את בטנו, ירודת מעט וחודרת מבעד למגבת שעטפה את חלציו, מתקרבת לאיטי לעברו, ומתרחקת מהר, כשהשפתיים נצמדו לנשיקה עמוקה, עם לשון חודרת לפיו, יונק אותי לתוכו, מושך ויונק כמו שהיה רוצה להרגיש..
יד שמאל, כמו חיה בפני עצמה, החלה למשוך לעיתה את המגבת מעל גופו, בתנועה איטית מאוד שנמשכה במשך כל הנשיקה...
לרגע הוא רצה לקחת פיקוד שלח את ידו לראשי והצמיד את פי חזק יותר לשלו, כמעט אונס לי את הלשון.. החזרתי לו את היד למקומה.. והחלתי לרדת לאט בנשיקות איטיות על לחיו.. יורדת למטה, לעבר החזה שלו.. הלשון עברה על הפטמות כשרגל אחת פיסקה את רגליו, יונקת את הפטמה, מפסקת אותו וממשיכה בדרכי לעבר בטנו על שביל השיער שבאמצע בטנו המוביל אותי ישר לעבר תפרחת ענקית ועבה, שגדלה לה...
ירדתי אל בין רגליו, מריחה את הכלי שלו.. נושמת אותו לתוכי, נושקת לו ומעבירה לשון קטנה מלמטה עד למעלה.. על שביל הוריד התופח.. כשידיי לא מפסיקות ללטף את בטנו, גופו.. ושבות לעברי, אוחזות בין רגליו, כשאברו בינהם , מושכות אלי.. והפה שלי עולה מעלה, לעבר הקצה הטעים...הכנסתי את הכיפה שלו לפי , יורדת למטה לאט.. יונקת אותו בלחץ פנימה, כניסה ראשונית ארוכה וחזקה.. בלחץ הדיר המופעל על הכלי... יורדת מטה, מקבלת את זינו לתוכי, כשאצבע אחת נשלחת אל בין האשכים שלו מלטפים אותם.. מרימים את הכלי יותר חזק לפי.. עמוק יותר ונשאב פנימה.. עד שלא היה יותר מקום..
נשארתי ככה, לא מוציאה את איברו, שומרת אותו חם ובטוח בתוכי.. כשרק נעה לאט עם הראש לכל הכיוונים...הבהונות, מלטפות את אשכיו.. כל אחת פרח אחר, לכיוון אחר כשנפגשות באמצע שלו עולות לעבר הסוף שלו התקוע עמוק בפי..
לחצתי על גופו ועליתי לאט.. מוציאה אותו מפי ולוחצת על האיבר לתת לו את החום האחרון שמגיע לו.. האגן שלו החל לנוע לעברי, עולה ויורד במהירות ותנועות קטנות.. כשפיסקתי לו עוד קצת את הרגליים, והלשון מסתובבת לה סביב הכיפה.. מרטיבה אותו שוב, מרגישה את הקור שהחל לאפוף אותו..
"אוח איזו סוכרייה יש לך שם" לחשתי ... והחלתי שוב לינוק, את הסוכרייה הגדולה.. והטעימה.. כמו תאווה אחזה בי, כשהכנסתי אותו שוב לפי מתחילה לינוק.. למצוץ.. כמעט קורעת אותו מגופו.. לא מתייחסת לאנקות שלו..
אצבע נשלחת אל ישבנו.. מפסקת את ההרים הוא הרים את האגן חזק.. תוקע את הכלי שלו בגרון שלי..
הוצאתי אותו החוצה יורדת למטה, כשישביו על ידי, אגנו מורם... וירדתי לאט אל חור ישבנו, מלקקת את החור לאט מסביב מרטיבה אותו ומחפשת את הפתח עצמו.. כשלא לאט, בלחץ קטן מנסה להחדיר את הלשון שלי לישבן שלו... האגן המורם עזר למציאה מהירה.. הזזתי את הלשון וכיוונתי אצבע קטנה, רטובה אל הישבן שלו.. מסובבת סביב הפתח מרחיבה אותו מעט.. לוחצת קצת פנימה, מרטיבה.. מלקקת מסביב... ומניחה לו להוריד את האגן, כשהאצבע נכנסת מעט פנימה ומוצאת את נקודת הגי שלו...
יד שניה שלחתי לאבירו הזקור , מחזיקה אותה חזק בבסיס, כשהפה שלי החל עולה ויורד על זינו.. חזק.. מרגישה את התנועות של הזיון... הקולות שלו נעשו חזקים יותר.. נשימות קצרות מהירות , ודחפתיאת האצבע יותר פנימה לישבנו, כשהלחץ על הכלי שלו.. הלך וגבר, הרטיבות מפי התחזקה, וטיפה קטנה זחלה במורה הגרון שלי.. הוא החל מזיין לי את הפה כשבכל ירידה של האגן, האצבע שלי נכנסת עוד קצת לישבנו.. והכלי שלו חודר יותר אל גרוני, המרחק בינהם הלך והצטמצם, הולך ומהתקר, האצבע בפנים והתנועות מעגליות, הוא החל לנוע מהר יותר, בתוכי.. שאבתי אותו פנימה.. ינקתי אותו.. והרגשתי את הזרם העולה ומתקרב.. בין שפתי.. ממשיכה לינוק, כמו תחרות משיכה, כשאני מושכת ויונקת האצבע נשארת מחפשת, מוצאת שוב את הנקודה שלו.. משחקת איתה, והפרח נכנס ויוצא מהר מהפה שלי.. ועצרתי.. רק האצבע משחקת, הפה לא נע... נתתי לו לזוז לי חזק בפה, לזיין אותי ככה, בלי תנועה שלי.. רק רציתי להרגיש את התשוקה שלו על לשוני..
ובבת אחת יצאתי.. מוציאה לאט את האצבע.. "אל תזוז אמרתי לו"..
ניגשתי לשירותים, מנקה את עצמי.. וחוזרת אליו, הזין עדיין נפוח.. הכוס שלי רטוב לחלוטין, רק מהמחשבה.. "אני רוצה שתזיין אותי חזק, להרגיש אותך בתוכי.. לשמוע אותך צורח... ו.. "
הרמתי לו מעט את הראש, קושרת את המטפחת שעטפה את העיניים שלו .. ומסתובבת לשכב על הבטן, אגן מורם.. כשגופי על קצה המיטה..
הוא גישש את דרכו לאט.. נעמד על הרצפה.. פיסק את רגלי, וניסה להחדיר את הכלי שלו למערה שלי.. הדפתי אותו מעט.. " לא לשם" אמרתי.. ושניה של אי הבנה.. והוא הבין..
הרטבתי את האצבע שלי, בפה.. הכנסתי לישבני, מרטיבה אותו מעט.. לקחתי את הזין שלו וכיוונתי לשם.. יד אחת הוא החזיק את אגני, יד שנייה, הוא כיוון את הזין שלו לחור שלי.. מנסה לפסק אותי עם איברו..מרגישה אותו כבר מת לזיין אותי.. הזין עומד חזק בין רגליו, והוא עדיין צריך להאבק על זכותו.. לוחץ מעט את הכלי בין ההרים, ומחדיר ובלחץ גובר ראשוני, אני מרגישה את חור ישבני, מתאים את עצמו לזין שלו, חודר לו מעט לגופי.. לוחץ את הישבנים לצדדים ובלחץ איטי ועדין הוא חדר..

רמי שלח יד שניה להחזיק את שני צידי מותניי, ולאט לאט, בלחץ עקבי החל מחדיר אותו לתוכיי... ואני מרגישה איך הוא מפסק את גופי מבפנים.. את הזין שלו, מגיע אל הבטן כמעט, ונכנס פנימה כמו קריעת ים סוף.. ובתנועות קטנות ואיטיות הוא מתחיל לנוע בפנים, כשכולו בתוכי.. נע לאט, בקצב הולך ומתגבר.. הולך ומתחזק.. מצמיד אותי עד שפלומת בטנו על גבי.. ולא זז ממני בחדירות חזקות יותר ויותר, נשאר עמוק, כאילו מפחד לצאת החוצה.. וממשיך רק להחדיר וללחוצ... להחדיר... וללחוץ.. כנגדי... הזין שלו החל לתפוח יותר, הנשימות של שנינו גברו, הרגשתי איך הוא קורע אותי שם, ורציתי עוד.. את תחושה המוזרה שלו בתוכי.. והוא נע לא מפסיק.. מגביר אחוז בי חזק שלא אברח.. ומזיין לי את התחת..
הרגשתי אותו גדל בי, לקראת גמירה.. ושלחתי אצבע לעבר הדגדגן שלי.. מלטפת אותי, כשכולי רטובה.. משפשפת חזק את הדגדגן, כשהוא מתחיל לזיין חזק יותר, נכנס ויוצא, יוצר תחושות חדשות.. ואני משפשפת חזק יותר.. בנקודה אמצעית תפוחה... צובטת אותי.. משפשפת.. גומרת.. כשהזין שלו גדל שוב, ממתפוצץ חזק בי.. וממשיך לנוע..

יוני - ואוו
מדהים
אין לי מילים
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י