בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפ33יצה

האישה עם השוט, השוט שיוצר את הישבן..
לפני 17 שנים. 6 ביולי 2006 בשעה 0:03

נועה, אני לא מעוניין עכשיו, חם לי מידי, אומר אופיר, ופושט מעליו את הגופיה, חושף את גופו השרירי אל מול עיני..
מבטי נשלח אל הפטמות הזקורות שלו, המבצבצות בין השערות המועטות שנמצאות על גופו, וכל מוחי מתרכז בתחושות שמתעצמות להן בין ירכיי..
ומחשבותי נודדות אל כל החברים שהיו לי בשנים האחרונות, שהתחלפו להם כפי שהתברר לי עם חלוף כל עונה..

קי33...
ירון התייצב אצלי בדירה, כל ערב, כולו מזיע מחום היום, ושריריו נצצו כמו היה לפני צילומי פורנו משוך בשמן , רק מחכה לתמונה הנכונה.
מוריד מעליו את הבגדים כדי להתקרר..
התקרבתי אליו מנגבת את הטיפות שעל גופו... נצמדת אליו, מרגישה.. את הידיים אוחזות אותי חזק אליו, כמו כל הדם זורם במהירות אל החלציים שלו, אל הבטן שלי.. בחזרה לתשוקה הדירה שעוטפת אותנו.. עד שאנחנו מתגלגלים על הרצפה הקרה.. אני מעליו.. מזיזה במהירות את התחתון, בלי הכנה מיותרת... ומחדירה אותו במכה אחת פנימה, מחליק בתוך הרכות והרטיבות שנוטפת ממני.. נתקע עמוק בתוכי, עד שמשפד אותי עליו.. ידינו אוחזות אחת בשנייה, אצבעותיו מתכרבלות בשלי, כקונטרה חזקה.. כשהוא נע מתחתי.. כשאני רוכבת עליו.. מרגישה את איברו נוגע בקצה הפנימי שלי.. וכשהוא מתפרץ... אני צורחת.. שנינו מיוזעים וממשיכים לנוע..

סתו ...
הבטתי על עצמי במראה.. מביטה על גופי העוטה בגדים דקים מחממים של מעבר.. רואה אותו עומד מאחורי, מחייך לעברי... מרגישה את התפרחת שלו.. בין ישבני.. והוא מחבק אותי צמוד אליו.. מצמיד אותי, כשכפות הידיים שלו, מכסות את החזה שלי... אוחזות חזק את הבגד שעטף אותי.. ובבת אחת, קורע אותו ממני..
מסובב אותי.. אליו, קרוב אל גופו החסון.. אל הריח המשכר שנודף ממנו.. ומצעיד אותי אל המיטה.. מביטים , נבלעים.. האחד בעיני השני..ורק אצבע קטנה.. על החזה שלי.. הודף אותי בקלילות לאחור, ואני כעלה נידף נושרת אל המיטה הרחבה.. והוא נושר עלי.. כל רגל מתפזרת לכיוון אחר.. והוא נותר עם הבוקסר שלו.. ונסה לחדור, מבעד לבד שעוטף את גופו.. ונושף על עורפי כרוח קרה...

אביב...
פריחת המינויות, ככה הגדיר את זה רמי... אני איש של אביב,.. הפריחה שלי הכי מלבבת בעונה הזו.. אמר כשהוא מחזיק פרח בידו, לאחר שנשק על לחי.. ומתקדם צעד ועוד צעד.. הודף אותי בלי לשים לב.. אל עבר החדר הגדול.. משכיב אותי בעדינות על המיטה... מפסק את רגלי.. מוריד ממני את התחתונים.. וכולו שוקע פנימה.. אל גופי.. מחמם אותי.. לשיא הפריחה.. כשהלשן עמוק בתוכי, והאצבע על הצופ שלי.. מלטפת.. לוחצת.. בשיא עדינות, בעצמת התשוקה..


חורף...
שנינו מכורבלים מתחת לשמיכת הפוך החמה.. ערומים כמו ביום היוולדנו.. הוא מוציא את האזיקים שלו.. קושר לי יד אחת לצד ימין של המיטה..
מפסק לי את הרגליים... וקושר כל אחת לצד אחד, בצורת X הפך אותי.. כיסה אותי עם השמיכה.. כשהוא מסתכל בעיניי ... שפתיו קרובות לשלי.. מרחק נגיעה, אבל אני לא יכולה לגעת.. " החורף הזה יהייה לך חם" הוא לוחש בקול הסקסי שלו... ושולף משום מקום את הרוילס רוליס שלי.. מפעיל אותו ומכניס לאט לתוכי.. כשהדגדגן תמיד לחוצ, הויברטור עמוק בתוכי.. והוא מסובב לאט.. משגע אותי.. מרחיב את הפתח שלי..... לקבל אותו.. מסובב לאט.. ובאיטיות שיש לו.. מרחיב את הסיבובים.. מרחיב את גופי.. לקבלה בלתי מובנת.. לגודל לא יאומן.. ואנעשה לי חם.. אני נעה אל הויברטור... לא יכולה להפסיק.. וכל גופי צועק.. אני רוצה לגמורר.. אל תכבה לי את המכשיר ... עודדדד..

....

אופיר אחז לפתע בידי, גורר אותי אחריו למקלחת.. ושינו נעמדים, כשבגדינו עלינו, מתחת לזרם המים הקרירים.. המים מכסים את הפנים.. מחשמלים את הנשימה... והשפתיים שלו נצמדות לשלי.. בין מפל המים שניגר...מצמיד אותי אליו.. לחמם את גופותנו הצונינים... וכל שאני רוצה שהזמן יעצר... ויקפא לו, בתמונה הנצחית הזו, שיכניס עצמו אלי חזק.. עמוד, בגזע המדהים שלו... ולא יצא ממני..עד הקיץ הבא..
[b]


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י