לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפ33יצה

האישה עם השוט, השוט שיוצר את הישבן..
לפני 17 שנים. 7 ביולי 2006 בשעה 0:10

"שתקי", צעקתי לעברה והיד שלי מיהרה לנחות על פניה, ממתי שפחה בוכה,

כעסתי... "ארצה" אמרתי לה, סוגרת אותה בתוך חדר קטן חשוך. שתלמד הכלבה חשבתי לעצמי.. ויצאתי לחפש אביזר מתאים לחינוך שלה..
..........
חדר חשוך, הנשימה שלי היתה קצרה ומהירה, נגמר לי כמעט האויר..
אני שונאת מקומות קטנים וחשוכים, אבל אסור לי לזוז, שיננתי.. אסור לי לזוז, אסור לזוז.. אסור.. א.. אפצי , איכס.. התעטשתי ולא יכולתי אפילו לקנח את האף, היא לא הרשתה לי לזוז.. שיט
עמדתי על הברכיים, עמידת ארבע, מנסה לחשוב מה קרה ולמה הגברת שלי כועסת עלי.. היא הגיעה הביתה, כבר חיכיתי לה ערומה על ארבע, כמו שהיא אוהבת, וליוויתי אותה לשרותים, פותחת בעזרת שיני את הרוכסן של החצאית שלה (איזה גוף יש למלכה שלי) ועם שיני הורדתי לה את החצאית..
כשסיימה מיהרתי לשים את הבגדים שלה בסל והלכתי אחריה..

טלפון צלצל בסלון, היא הרימה אותו, התיישבה על הספה ורגליים על השולחן שניקיתי.. אני מרשה לה, היא המלכה.. הכוס שלה היה רטוב, והיא היתה עצבנית מעט, חשבתי לעשות לה טוב, זחלתי מתחת לרגליים שלה, מכניסה את ראשי בין רגליה מפסקת אותן ומלקקת מסביב, טועמת אותה, היא דיברה בטלפון בקושי שמה לב שאני שם.. המשכתי ללקק מסביב, מעלה ומטה לעבר הדגדגן, מסביב לשפתיים החיצוניות, מפסקת אותן בעדינות עם לשוני.. מביטה בה עדיין לא שמה לב מדברת בטלפון .. החדרתי חזק את הלשון פנימה.. והוצאתי טועמת אותה את המיץ שהתמוסס על הלשון.. היא הזיזה אותי מעט אבל שבתי וליקקתי אותה, מעבירה לשון מעלה ומטה טועמת, נוגסת, מפסקת אותה עם הלשון..
מסובבת את הלשון מסביב לשםתים שהחלט להפתח לעברי, ומחדירה אותו פנימה יותר לשפתיים הפנימיות ומסובבת בפנים, מלקקת את הקירות שלהם וממשיכה לחדור פנימה אל המערה הטעימה שלה..
השיחה הפכה רצינית יותר והיא ניסתה לסלק אותי אבל המשכתי ללקק אותה כשהיא יושבת מטה יותר על הכיסא, העברתי לשון על הישבן שנגלה, מעבירה לשון מסביב לחור, בין הישבנים, ועולה מעלה למערה, עד הדגדגן ומוצצת אותו..
ושוב יורדת לישבן שלה, מלקקת את החור, מנסה להחדיר לשון קטנה בדחיקה פנימה.. ושוב עולה מעלה אל המערה הרטובה החמה שלה.. מלקקת מסביב ויורדת לישבן, מחדירה אצבע למערה שחודרת לאט באיטיות ועוד אצבע.. שחודרת ומפסקת, כשהלשון עולה וחודרת בין האצבעות שלי, מורחבת מולי, רטובה וקשוחה.. חודרת עמוק פנימה והנשימות שלה החלו להתקשר, הדיבור שלה נעשה מעורפל יותר.. החדרתי הכי עמוק את האצבעות תופסת אותה מבפנים ומלקקת..
..................
בצד השני של הטלפון שיחה מהעבודה, הם החלו לשים לב שמשהו משתנה בקול שלי, מה אוכל לומר שהכלבה שלי לא זזה ממני ?

הזזתי אותה אבל היא המשיכה, כלבה לא צייתנית.. ליקוק הישבן, החדירה את האצבעות וכיווצי בטן של ריגוש שמתחיל התפשט וזרם בי.. ניתקתי את השיחה בגסות והמשכתי לשכב נהנית מהתחושה של הלשון שלה, מהחדירה..
................
סובבתי את הלשון בפנים, מעבה ומרפה, האצבעות חודרות, מרגישות כמעט את הסוף שלה, את הקירות מתקשים ונעמדים לקראתי.. וערפול חושים של טעמה אחז בי והתחלתי להתפרע יותר, להכניס חזק ללקק חזק, הוצאתי והחדרתי מהר את האצבעות כמו שהיא אוהבת, ליקקתי את הישבן והטיפות שליטקתי בדרך ... מלקקת את הירכיים שלה, ומזיינת אותה עם אצבעותי ..

......................
הריגוש החל, לא יכולתי לעצור את זה, האצבעות שלה כמו מגע קסם חדרו אלי, במהירות ויצאו חדרו והרחיב בפיסוק את הגוף שלי ושוב חדרו ויצאו כשהלשון שלה עוברת על גופי.. "תכניסי לישבן" ציוויתי עליה, והכלבה אצבעות ארוכות אל הישבן מסובבת אותן לאט , מפסקות וחודרות פנימה בלחץ קל שגרם לעונג עם המגע של האצבעות במערה והלשון על הירכיים.. ליקקה והחלה להחדיר עמוק יותר.. ולסובב מרחיבה ומסובבת בשני המקומות יחד, משפשפת אותן יחד, בינות הקירות שלי, חודרת הכי עמוק.. חזק ולאט בו זמנית.. נעתי על האצבעות שלשה, מרגישה את הזרך גובר.. את הבטן מתכווצת הלחיצות שלה שתחזקו והלשון המשיכה לעבור על החורים, על הירכיים, איבדתי שליטה ונעתי מהר.. להזדיין איתה, לזיין את האצבעות.. כן זוזי מהר.. חשבתי לעצמי והיא נעה.. יוצאת וחודרת אלי.. עוד אני רוצה כן... תמשיכי צעק מוחי.. והיא לא הפסיקה.. אחח כןן.. אני אוהבת את זה.. והאצבעות בישבן המשיכו לחדור.. המחשבות כבר עפו להם.. הכיווצים התרבו וגמרתי לה על הלשון.. נוזלת כולי מעונג..
" נקי את זה" אמרתי..
...................
ליקקתי מסביב מנקה אותה.. ואת הרצפה עם לשוני..
..............
" את תענשי על זה" אמרתי לה וחשבתי שבעצם היא שלטה בי, הכלבה הזו..
אני חייבת להעניש אותה.. גררתי אותה אחרי אל החדר הקטן, סגרתי אותה שם יודעת שהיא מפחדת מהחושך.. ויצאתי להביא קולר לחנך את הכלבה..



להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י