צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפ33יצה

האישה עם השוט, השוט שיוצר את הישבן..
לפני 17 שנים. 7 ביולי 2006 בשעה 0:10

"שתקי", צעקתי לעברה והיד שלי מיהרה לנחות על פניה, ממתי שפחה בוכה,

כעסתי... "ארצה" אמרתי לה, סוגרת אותה בתוך חדר קטן חשוך. שתלמד הכלבה חשבתי לעצמי.. ויצאתי לחפש אביזר מתאים לחינוך שלה..
..........
חדר חשוך, הנשימה שלי היתה קצרה ומהירה, נגמר לי כמעט האויר..
אני שונאת מקומות קטנים וחשוכים, אבל אסור לי לזוז, שיננתי.. אסור לי לזוז, אסור לזוז.. אסור.. א.. אפצי , איכס.. התעטשתי ולא יכולתי אפילו לקנח את האף, היא לא הרשתה לי לזוז.. שיט
עמדתי על הברכיים, עמידת ארבע, מנסה לחשוב מה קרה ולמה הגברת שלי כועסת עלי.. היא הגיעה הביתה, כבר חיכיתי לה ערומה על ארבע, כמו שהיא אוהבת, וליוויתי אותה לשרותים, פותחת בעזרת שיני את הרוכסן של החצאית שלה (איזה גוף יש למלכה שלי) ועם שיני הורדתי לה את החצאית..
כשסיימה מיהרתי לשים את הבגדים שלה בסל והלכתי אחריה..

טלפון צלצל בסלון, היא הרימה אותו, התיישבה על הספה ורגליים על השולחן שניקיתי.. אני מרשה לה, היא המלכה.. הכוס שלה היה רטוב, והיא היתה עצבנית מעט, חשבתי לעשות לה טוב, זחלתי מתחת לרגליים שלה, מכניסה את ראשי בין רגליה מפסקת אותן ומלקקת מסביב, טועמת אותה, היא דיברה בטלפון בקושי שמה לב שאני שם.. המשכתי ללקק מסביב, מעלה ומטה לעבר הדגדגן, מסביב לשפתיים החיצוניות, מפסקת אותן בעדינות עם לשוני.. מביטה בה עדיין לא שמה לב מדברת בטלפון .. החדרתי חזק את הלשון פנימה.. והוצאתי טועמת אותה את המיץ שהתמוסס על הלשון.. היא הזיזה אותי מעט אבל שבתי וליקקתי אותה, מעבירה לשון מעלה ומטה טועמת, נוגסת, מפסקת אותה עם הלשון..
מסובבת את הלשון מסביב לשםתים שהחלט להפתח לעברי, ומחדירה אותו פנימה יותר לשפתיים הפנימיות ומסובבת בפנים, מלקקת את הקירות שלהם וממשיכה לחדור פנימה אל המערה הטעימה שלה..
השיחה הפכה רצינית יותר והיא ניסתה לסלק אותי אבל המשכתי ללקק אותה כשהיא יושבת מטה יותר על הכיסא, העברתי לשון על הישבן שנגלה, מעבירה לשון מסביב לחור, בין הישבנים, ועולה מעלה למערה, עד הדגדגן ומוצצת אותו..
ושוב יורדת לישבן שלה, מלקקת את החור, מנסה להחדיר לשון קטנה בדחיקה פנימה.. ושוב עולה מעלה אל המערה הרטובה החמה שלה.. מלקקת מסביב ויורדת לישבן, מחדירה אצבע למערה שחודרת לאט באיטיות ועוד אצבע.. שחודרת ומפסקת, כשהלשון עולה וחודרת בין האצבעות שלי, מורחבת מולי, רטובה וקשוחה.. חודרת עמוק פנימה והנשימות שלה החלו להתקשר, הדיבור שלה נעשה מעורפל יותר.. החדרתי הכי עמוק את האצבעות תופסת אותה מבפנים ומלקקת..
..................
בצד השני של הטלפון שיחה מהעבודה, הם החלו לשים לב שמשהו משתנה בקול שלי, מה אוכל לומר שהכלבה שלי לא זזה ממני ?

הזזתי אותה אבל היא המשיכה, כלבה לא צייתנית.. ליקוק הישבן, החדירה את האצבעות וכיווצי בטן של ריגוש שמתחיל התפשט וזרם בי.. ניתקתי את השיחה בגסות והמשכתי לשכב נהנית מהתחושה של הלשון שלה, מהחדירה..
................
סובבתי את הלשון בפנים, מעבה ומרפה, האצבעות חודרות, מרגישות כמעט את הסוף שלה, את הקירות מתקשים ונעמדים לקראתי.. וערפול חושים של טעמה אחז בי והתחלתי להתפרע יותר, להכניס חזק ללקק חזק, הוצאתי והחדרתי מהר את האצבעות כמו שהיא אוהבת, ליקקתי את הישבן והטיפות שליטקתי בדרך ... מלקקת את הירכיים שלה, ומזיינת אותה עם אצבעותי ..

......................
הריגוש החל, לא יכולתי לעצור את זה, האצבעות שלה כמו מגע קסם חדרו אלי, במהירות ויצאו חדרו והרחיב בפיסוק את הגוף שלי ושוב חדרו ויצאו כשהלשון שלה עוברת על גופי.. "תכניסי לישבן" ציוויתי עליה, והכלבה אצבעות ארוכות אל הישבן מסובבת אותן לאט , מפסקות וחודרות פנימה בלחץ קל שגרם לעונג עם המגע של האצבעות במערה והלשון על הירכיים.. ליקקה והחלה להחדיר עמוק יותר.. ולסובב מרחיבה ומסובבת בשני המקומות יחד, משפשפת אותן יחד, בינות הקירות שלי, חודרת הכי עמוק.. חזק ולאט בו זמנית.. נעתי על האצבעות שלשה, מרגישה את הזרך גובר.. את הבטן מתכווצת הלחיצות שלה שתחזקו והלשון המשיכה לעבור על החורים, על הירכיים, איבדתי שליטה ונעתי מהר.. להזדיין איתה, לזיין את האצבעות.. כן זוזי מהר.. חשבתי לעצמי והיא נעה.. יוצאת וחודרת אלי.. עוד אני רוצה כן... תמשיכי צעק מוחי.. והיא לא הפסיקה.. אחח כןן.. אני אוהבת את זה.. והאצבעות בישבן המשיכו לחדור.. המחשבות כבר עפו להם.. הכיווצים התרבו וגמרתי לה על הלשון.. נוזלת כולי מעונג..
" נקי את זה" אמרתי..
...................
ליקקתי מסביב מנקה אותה.. ואת הרצפה עם לשוני..
..............
" את תענשי על זה" אמרתי לה וחשבתי שבעצם היא שלטה בי, הכלבה הזו..
אני חייבת להעניש אותה.. גררתי אותה אחרי אל החדר הקטן, סגרתי אותה שם יודעת שהיא מפחדת מהחושך.. ויצאתי להביא קולר לחנך את הכלבה..


לפני 17 שנים. 6 ביולי 2006 בשעה 0:03

נועה, אני לא מעוניין עכשיו, חם לי מידי, אומר אופיר, ופושט מעליו את הגופיה, חושף את גופו השרירי אל מול עיני..
מבטי נשלח אל הפטמות הזקורות שלו, המבצבצות בין השערות המועטות שנמצאות על גופו, וכל מוחי מתרכז בתחושות שמתעצמות להן בין ירכיי..
ומחשבותי נודדות אל כל החברים שהיו לי בשנים האחרונות, שהתחלפו להם כפי שהתברר לי עם חלוף כל עונה..

קי33...
ירון התייצב אצלי בדירה, כל ערב, כולו מזיע מחום היום, ושריריו נצצו כמו היה לפני צילומי פורנו משוך בשמן , רק מחכה לתמונה הנכונה.
מוריד מעליו את הבגדים כדי להתקרר..
התקרבתי אליו מנגבת את הטיפות שעל גופו... נצמדת אליו, מרגישה.. את הידיים אוחזות אותי חזק אליו, כמו כל הדם זורם במהירות אל החלציים שלו, אל הבטן שלי.. בחזרה לתשוקה הדירה שעוטפת אותנו.. עד שאנחנו מתגלגלים על הרצפה הקרה.. אני מעליו.. מזיזה במהירות את התחתון, בלי הכנה מיותרת... ומחדירה אותו במכה אחת פנימה, מחליק בתוך הרכות והרטיבות שנוטפת ממני.. נתקע עמוק בתוכי, עד שמשפד אותי עליו.. ידינו אוחזות אחת בשנייה, אצבעותיו מתכרבלות בשלי, כקונטרה חזקה.. כשהוא נע מתחתי.. כשאני רוכבת עליו.. מרגישה את איברו נוגע בקצה הפנימי שלי.. וכשהוא מתפרץ... אני צורחת.. שנינו מיוזעים וממשיכים לנוע..

סתו ...
הבטתי על עצמי במראה.. מביטה על גופי העוטה בגדים דקים מחממים של מעבר.. רואה אותו עומד מאחורי, מחייך לעברי... מרגישה את התפרחת שלו.. בין ישבני.. והוא מחבק אותי צמוד אליו.. מצמיד אותי, כשכפות הידיים שלו, מכסות את החזה שלי... אוחזות חזק את הבגד שעטף אותי.. ובבת אחת, קורע אותו ממני..
מסובב אותי.. אליו, קרוב אל גופו החסון.. אל הריח המשכר שנודף ממנו.. ומצעיד אותי אל המיטה.. מביטים , נבלעים.. האחד בעיני השני..ורק אצבע קטנה.. על החזה שלי.. הודף אותי בקלילות לאחור, ואני כעלה נידף נושרת אל המיטה הרחבה.. והוא נושר עלי.. כל רגל מתפזרת לכיוון אחר.. והוא נותר עם הבוקסר שלו.. ונסה לחדור, מבעד לבד שעוטף את גופו.. ונושף על עורפי כרוח קרה...

אביב...
פריחת המינויות, ככה הגדיר את זה רמי... אני איש של אביב,.. הפריחה שלי הכי מלבבת בעונה הזו.. אמר כשהוא מחזיק פרח בידו, לאחר שנשק על לחי.. ומתקדם צעד ועוד צעד.. הודף אותי בלי לשים לב.. אל עבר החדר הגדול.. משכיב אותי בעדינות על המיטה... מפסק את רגלי.. מוריד ממני את התחתונים.. וכולו שוקע פנימה.. אל גופי.. מחמם אותי.. לשיא הפריחה.. כשהלשן עמוק בתוכי, והאצבע על הצופ שלי.. מלטפת.. לוחצת.. בשיא עדינות, בעצמת התשוקה..


חורף...
שנינו מכורבלים מתחת לשמיכת הפוך החמה.. ערומים כמו ביום היוולדנו.. הוא מוציא את האזיקים שלו.. קושר לי יד אחת לצד ימין של המיטה..
מפסק לי את הרגליים... וקושר כל אחת לצד אחד, בצורת X הפך אותי.. כיסה אותי עם השמיכה.. כשהוא מסתכל בעיניי ... שפתיו קרובות לשלי.. מרחק נגיעה, אבל אני לא יכולה לגעת.. " החורף הזה יהייה לך חם" הוא לוחש בקול הסקסי שלו... ושולף משום מקום את הרוילס רוליס שלי.. מפעיל אותו ומכניס לאט לתוכי.. כשהדגדגן תמיד לחוצ, הויברטור עמוק בתוכי.. והוא מסובב לאט.. משגע אותי.. מרחיב את הפתח שלי..... לקבל אותו.. מסובב לאט.. ובאיטיות שיש לו.. מרחיב את הסיבובים.. מרחיב את גופי.. לקבלה בלתי מובנת.. לגודל לא יאומן.. ואנעשה לי חם.. אני נעה אל הויברטור... לא יכולה להפסיק.. וכל גופי צועק.. אני רוצה לגמורר.. אל תכבה לי את המכשיר ... עודדדד..

....

אופיר אחז לפתע בידי, גורר אותי אחריו למקלחת.. ושינו נעמדים, כשבגדינו עלינו, מתחת לזרם המים הקרירים.. המים מכסים את הפנים.. מחשמלים את הנשימה... והשפתיים שלו נצמדות לשלי.. בין מפל המים שניגר...מצמיד אותי אליו.. לחמם את גופותנו הצונינים... וכל שאני רוצה שהזמן יעצר... ויקפא לו, בתמונה הנצחית הזו, שיכניס עצמו אלי חזק.. עמוד, בגזע המדהים שלו... ולא יצא ממני..עד הקיץ הבא..
[b]

לפני 17 שנים. 24 ביוני 2006 בשעה 20:35

"מה שלומך", שאל רמי בצד השני של הצ`ט
"בסדר ואתה" שאלתי ( עוד שיחה משעממת חשבתי לעצמי)
"מה עושה אחת כמוך בצ`ט" שאל רמי שהחל משעמם לי את השערות באוזניים
"להזדיין, למצוץ, להצליף, ותחת המון תחת" כתבתי לו מהר...
דממה ברשת...
"וואלה" ענה לי ויכולתי לדמיין את המבט ההמום שלו וזיז של תחילת זקפה בין רגליו..
שתקתי, הוא שתק וניתקתי את החלון שיחה איתו..
"רוצה לפנק את הגדול והעבה שלי" פתאום קופץ לו שוב החלון שלו..
חייכתי לעצמי, וחשבתי.. חשבתי.. למה לחשוב,
" עכשיו או שבכלל לא" השבתי לו, ויכולתי להרגיש את האצבע שלו פותחת לי את המערה, שהחלה להתעורר לה..
פרטים הוחלפו..תמונה של אברו המדהים הוצג לראווה...
" רק אל תשכח, אתה פותח את הדלת ו... "
הוספתי להדריך אותו איך אני רוצה אותו, לקחתי את מספר הטלפון וניתקתי..
דפיקה בדלת... הוא פתח מעט את הדלת...
ספרתי בליבי עד 30, נכנסתי פנימה, לחדר וחצי קטנים, תריסים מוגפים ונרות פזורים בחדר, לא שיעזור לו, כשהעיניים שלו מכוסות, והוא שכוב על המיטה.. ורק מגבת מכסה את גופו..
נעלתי את הדלת מאחורי, ניגשת לעבר המיטה, ובדרך מורידה את הבגדים, נשארת בחוטיני בלבד, מתחילה להרגיש צביטה של ריגוש בבטני..

הוא שכב שם בשקט, גופו מתוח, והוא מנסה לחוש אותי דרך חוש הריח והשמיעה.. ניגשתי אליו, הרמתי לו את שתי הידיים אל מעל הראש, לוחשת לו באוזן..." בלי לזוז, בלי לגעת בי.." הוא הנהן קלות, כשנשיפה ארוכה של מתח יוצא מבין שפתיו..
העברתי את אצבעותי, על בטנו, והחזה שלו, יד שנייה, מלטפת את החלק הגלוי של הפנים שלו, מרגיעות אותו.. ממשיכה ללטף את החזה.. לעבור סביב פטמותיו, ולמולל את הפטמה, עד שהזדקרה..
יד שמאל מרפרפת על שפתיו הפעורות... ולשון קטנה בצבצה ממנה.. קרבתי את פני לשלו, נושמת את הנשימות שלו, מרגישה את ההתרגשות הגופה על עורי, ובנשיקות קטנות מתקרבת לפיו לאט התקרב אלי... התרחקתי מעט, והוא החל מחפש אותי מתקרבת שוב.. לאט, מצמידה קלות את שפתי לשלו ושולחת לשון קטנה לעברו במפגש רגעי עם לשונו..
יד שמאל בינתיים שורטת את בטנו, ירודת מעט וחודרת מבעד למגבת שעטפה את חלציו, מתקרבת לאיטי לעברו, ומתרחקת מהר, כשהשפתיים נצמדו לנשיקה עמוקה, עם לשון חודרת לפיו, יונק אותי לתוכו, מושך ויונק כמו שהיה רוצה להרגיש..
יד שמאל, כמו חיה בפני עצמה, החלה למשוך לעיתה את המגבת מעל גופו, בתנועה איטית מאוד שנמשכה במשך כל הנשיקה...
לרגע הוא רצה לקחת פיקוד שלח את ידו לראשי והצמיד את פי חזק יותר לשלו, כמעט אונס לי את הלשון.. החזרתי לו את היד למקומה.. והחלתי לרדת לאט בנשיקות איטיות על לחיו.. יורדת למטה, לעבר החזה שלו.. הלשון עברה על הפטמות כשרגל אחת פיסקה את רגליו, יונקת את הפטמה, מפסקת אותו וממשיכה בדרכי לעבר בטנו על שביל השיער שבאמצע בטנו המוביל אותי ישר לעבר תפרחת ענקית ועבה, שגדלה לה...
ירדתי אל בין רגליו, מריחה את הכלי שלו.. נושמת אותו לתוכי, נושקת לו ומעבירה לשון קטנה מלמטה עד למעלה.. על שביל הוריד התופח.. כשידיי לא מפסיקות ללטף את בטנו, גופו.. ושבות לעברי, אוחזות בין רגליו, כשאברו בינהם , מושכות אלי.. והפה שלי עולה מעלה, לעבר הקצה הטעים...הכנסתי את הכיפה שלו לפי , יורדת למטה לאט.. יונקת אותו בלחץ פנימה, כניסה ראשונית ארוכה וחזקה.. בלחץ הדיר המופעל על הכלי... יורדת מטה, מקבלת את זינו לתוכי, כשאצבע אחת נשלחת אל בין האשכים שלו מלטפים אותם.. מרימים את הכלי יותר חזק לפי.. עמוק יותר ונשאב פנימה.. עד שלא היה יותר מקום..
נשארתי ככה, לא מוציאה את איברו, שומרת אותו חם ובטוח בתוכי.. כשרק נעה לאט עם הראש לכל הכיוונים...הבהונות, מלטפות את אשכיו.. כל אחת פרח אחר, לכיוון אחר כשנפגשות באמצע שלו עולות לעבר הסוף שלו התקוע עמוק בפי..
לחצתי על גופו ועליתי לאט.. מוציאה אותו מפי ולוחצת על האיבר לתת לו את החום האחרון שמגיע לו.. האגן שלו החל לנוע לעברי, עולה ויורד במהירות ותנועות קטנות.. כשפיסקתי לו עוד קצת את הרגליים, והלשון מסתובבת לה סביב הכיפה.. מרטיבה אותו שוב, מרגישה את הקור שהחל לאפוף אותו..
"אוח איזו סוכרייה יש לך שם" לחשתי ... והחלתי שוב לינוק, את הסוכרייה הגדולה.. והטעימה.. כמו תאווה אחזה בי, כשהכנסתי אותו שוב לפי מתחילה לינוק.. למצוץ.. כמעט קורעת אותו מגופו.. לא מתייחסת לאנקות שלו..
אצבע נשלחת אל ישבנו.. מפסקת את ההרים הוא הרים את האגן חזק.. תוקע את הכלי שלו בגרון שלי..
הוצאתי אותו החוצה יורדת למטה, כשישביו על ידי, אגנו מורם... וירדתי לאט אל חור ישבנו, מלקקת את החור לאט מסביב מרטיבה אותו ומחפשת את הפתח עצמו.. כשלא לאט, בלחץ קטן מנסה להחדיר את הלשון שלי לישבן שלו... האגן המורם עזר למציאה מהירה.. הזזתי את הלשון וכיוונתי אצבע קטנה, רטובה אל הישבן שלו.. מסובבת סביב הפתח מרחיבה אותו מעט.. לוחצת קצת פנימה, מרטיבה.. מלקקת מסביב... ומניחה לו להוריד את האגן, כשהאצבע נכנסת מעט פנימה ומוצאת את נקודת הגי שלו...
יד שניה שלחתי לאבירו הזקור , מחזיקה אותה חזק בבסיס, כשהפה שלי החל עולה ויורד על זינו.. חזק.. מרגישה את התנועות של הזיון... הקולות שלו נעשו חזקים יותר.. נשימות קצרות מהירות , ודחפתיאת האצבע יותר פנימה לישבנו, כשהלחץ על הכלי שלו.. הלך וגבר, הרטיבות מפי התחזקה, וטיפה קטנה זחלה במורה הגרון שלי.. הוא החל מזיין לי את הפה כשבכל ירידה של האגן, האצבע שלי נכנסת עוד קצת לישבנו.. והכלי שלו חודר יותר אל גרוני, המרחק בינהם הלך והצטמצם, הולך ומהתקר, האצבע בפנים והתנועות מעגליות, הוא החל לנוע מהר יותר, בתוכי.. שאבתי אותו פנימה.. ינקתי אותו.. והרגשתי את הזרם העולה ומתקרב.. בין שפתי.. ממשיכה לינוק, כמו תחרות משיכה, כשאני מושכת ויונקת האצבע נשארת מחפשת, מוצאת שוב את הנקודה שלו.. משחקת איתה, והפרח נכנס ויוצא מהר מהפה שלי.. ועצרתי.. רק האצבע משחקת, הפה לא נע... נתתי לו לזוז לי חזק בפה, לזיין אותי ככה, בלי תנועה שלי.. רק רציתי להרגיש את התשוקה שלו על לשוני..
ובבת אחת יצאתי.. מוציאה לאט את האצבע.. "אל תזוז אמרתי לו"..
ניגשתי לשירותים, מנקה את עצמי.. וחוזרת אליו, הזין עדיין נפוח.. הכוס שלי רטוב לחלוטין, רק מהמחשבה.. "אני רוצה שתזיין אותי חזק, להרגיש אותך בתוכי.. לשמוע אותך צורח... ו.. "
הרמתי לו מעט את הראש, קושרת את המטפחת שעטפה את העיניים שלו .. ומסתובבת לשכב על הבטן, אגן מורם.. כשגופי על קצה המיטה..
הוא גישש את דרכו לאט.. נעמד על הרצפה.. פיסק את רגלי, וניסה להחדיר את הכלי שלו למערה שלי.. הדפתי אותו מעט.. " לא לשם" אמרתי.. ושניה של אי הבנה.. והוא הבין..
הרטבתי את האצבע שלי, בפה.. הכנסתי לישבני, מרטיבה אותו מעט.. לקחתי את הזין שלו וכיוונתי לשם.. יד אחת הוא החזיק את אגני, יד שנייה, הוא כיוון את הזין שלו לחור שלי.. מנסה לפסק אותי עם איברו..מרגישה אותו כבר מת לזיין אותי.. הזין עומד חזק בין רגליו, והוא עדיין צריך להאבק על זכותו.. לוחץ מעט את הכלי בין ההרים, ומחדיר ובלחץ גובר ראשוני, אני מרגישה את חור ישבני, מתאים את עצמו לזין שלו, חודר לו מעט לגופי.. לוחץ את הישבנים לצדדים ובלחץ איטי ועדין הוא חדר..

רמי שלח יד שניה להחזיק את שני צידי מותניי, ולאט לאט, בלחץ עקבי החל מחדיר אותו לתוכיי... ואני מרגישה איך הוא מפסק את גופי מבפנים.. את הזין שלו, מגיע אל הבטן כמעט, ונכנס פנימה כמו קריעת ים סוף.. ובתנועות קטנות ואיטיות הוא מתחיל לנוע בפנים, כשכולו בתוכי.. נע לאט, בקצב הולך ומתגבר.. הולך ומתחזק.. מצמיד אותי עד שפלומת בטנו על גבי.. ולא זז ממני בחדירות חזקות יותר ויותר, נשאר עמוק, כאילו מפחד לצאת החוצה.. וממשיך רק להחדיר וללחוצ... להחדיר... וללחוץ.. כנגדי... הזין שלו החל לתפוח יותר, הנשימות של שנינו גברו, הרגשתי איך הוא קורע אותי שם, ורציתי עוד.. את תחושה המוזרה שלו בתוכי.. והוא נע לא מפסיק.. מגביר אחוז בי חזק שלא אברח.. ומזיין לי את התחת..
הרגשתי אותו גדל בי, לקראת גמירה.. ושלחתי אצבע לעבר הדגדגן שלי.. מלטפת אותי, כשכולי רטובה.. משפשפת חזק את הדגדגן, כשהוא מתחיל לזיין חזק יותר, נכנס ויוצא, יוצר תחושות חדשות.. ואני משפשפת חזק יותר.. בנקודה אמצעית תפוחה... צובטת אותי.. משפשפת.. גומרת.. כשהזין שלו גדל שוב, ממתפוצץ חזק בי.. וממשיך לנוע..

לפני 17 שנים. 9 ביוני 2006 בשעה 11:57

הייתי עצבנית על משהו שקרה בעבודה..
נכנסתי הביתה, השפחה שלי יושבת בסלון, צופה בטלויזיה
כשערמת בגדים, לא מסודרת זרוקה על הספה..
והתעצבנתי יותר.. מרוב כעס, בלי לחשוב הרמתי את הטל'
לאופיר- העבד שהיה לי בעבר, והורתי לו לבוא..
" עוד 10 דק' אצלך" אמר וניתקתי..


"קומי ולכי לשטוף את עצמך" אמרתי לשפחה והיא זינקה מהספה, כמו רוח שאחזה בה, והלכה למקלחת..
מעתי את זרם המים שזורמים.. לאחר כשתי דקות השפחה סגרה את הברז, הגיע אלי לומר שסיימה..
קיבלת רשות לצאת מהמקלחת?" יריתי לעברה.. "כנסי שוב ושטפי את עצמך שוב..
היא הלכה למקלח, שוב פותחת את המים, והפעם ניגשתי לשם...
מצווה עליה לשים טיפה של סבון על האצבע.. ( שמעתי אותה פותחת ואת רעשהלחיצה על הבקבוק) ביד שנייה פסקי לעצמך את השפתיים התחתונות..
מבעד לחלון השקוף ראיתי אותה עומדת בשפיפה, מבצעת את מה שאמרתי לה..
ודפי את האצבע עם הסבון פנימה הכי עמוק שיש ותשארי ככה..
(היא מבצע).. סובבי את האצבע ותוציאי אותו.. ( רואה אותה מבצע, מתחילה לדאוג לאופיר שעוד לא הגיע..) ...
שימי את הידיים על הקיר גבוה ופסקי רגליים אמרתי (שוב ראיתי אותה מבצעת)
לקחתי את השפורפרת של המים, כיוונתי על זרם מים חמים שמתי לה בין הרגליים כשהראש של הזרם בתוך הכוס שלה.. סגרי רגלים, ואל תרפי..

בנתיים הלכתי לסלון, התיישבתי על הספה, הדלקתי לי סיגריה, וחשבתי על הכוס החם והריחני של השפחה שלי..
אופיר נכנס לדדירה, נעל מאחוריו והתיישב למרגלותי..
" כן גבירתי"..
" לך למקלחת, השפחה שם.. תצמיד לה את השפורפרת חזק לכוס.. "
אמרתי לו.. וינקתי עוד עשן לתוכי..
אופיר חזר, מסמן לי בראשו שביצע את המשימה..

קמתי מהספה, זרקתי את הסיגריה על הרצפה.. אופיר מיהר לכבות זאת.. והלכתי לכייון החדר, צועקת לשפחה לסגור את המים ולבוא..
קראתי גם לאופיר ושניהם התייצבו בחדר שינה..
עוד לא מבינים מה עומד לקראת..
השפחה שלי עמדה מולנו ערומה כביום היוולדה, כולה נוטפת מים ומעלה עשן מבין הרגלים..

שכבי במיטה על הגב.. ומעכשיו אסור לך לדבר, לזוז, להניע כל איבר עד שאומר לך.. הבנת בובה מכוערת ומגעילה שכמוך...

הוריתי לאופיר להביא גיגית עם מים רותחים ובנצתיים לקחתי את הרגליים של הבובה ופיסקתי אותן הכי רחב שאפשר.. הוצאתי מהארון סדין וגזרתי אותו למלבן ארוך.... בנתיים אופיר חזר.. טבלתי את כל הבד במים הרותחים וביקשתי מאופיר להכניס את הלשון לפתח של הבובה, לבדוק אם הוא עדיין חם.. ולהשאיר שם עד שאורה אחרת.. אופיר ניגש, נשען , הכניס לשון ונשאר איתה תקוע בבובה..

ניגשתי לבובה, הרמתי לה את הידיים מעל הראש.. טפחתי לה על השדיים שהתרוצצו לצדדים ומשכתי בפטמות שהזדקרו עוד לפני שנגעתי בהן..
ושבתי לכיוונו של אופיר..
"תוציא את הלשון" אמרתי " שב לה על הבטן, בלי ללחוץ עם הפנים אלי ופסק לה את השפתיים.." בנתיים לקחתי את הסדין שהיה ספוג כולו במים רותחים שעוד לא הספיקו להתקרר.. גלגלתי את הסדין וכיוונתי את הקצה של הסדין לפתח של הבובה.. שהיה פסוק וגלוי מולי.. החדרתי בלחץ קל את הקצה של הבד מכניסה בעקבותיה את האצבע ודוחפת אותו כמה שאפשר..
האצבע יצאה החוצה... גלגלתי מבחוץ את הסדין והמשכתי להחדיר אותו לתוכה לאט לאט, מידי פעם שופכת לבובה שלי על הפתח עוד מים להרטיב את הבד..
ושוב חוזרת על הפעולה ומחדירה לה את הסדין עמוק ועמוק יותר..
הסדין החל להתעבות בתוכה, למלא אותה.. וליצור לחץ..
נעזרתי בבוהן כדי לדחוף את זה פנימה.. כמה שיכולתי וביקשתי מאופיר להרפות..
לרדת מהבובה שלי.. וללקק את הצוף הבצבץ לו מעט החוצה לחוץ כולו מעט הבד שהוחדר.. כשאופיר המשיך ללקק שפכתי מעט מים פושרים חמימים על הדגדגן שלה.. ולחצתי קצת פנימה את הסדין..
אופיר המשיך ללחוצ והגוף הפנימי שלה נרטב, למרות השפתיים החיצוניות יותר התייבשו ובכל זאת הלשון, המים החמים , השילוב של שניהם, הקלו על הפעלת הלחץ על הסדין פנימה..
"אופיר תמשיך" אמרתי לו והתחלתי למשוך את הבד, קצת החוצה ושוב לדחוף פנימה כשהבובה שלילא מעיזה לזוז..
יכולתי לראות את הזין של אופיר עומד כעמוד גדול, בתחתונים שלו.. כשהוא ממשיך ללקק ואני ממשיכה למשוך ולהחדיר את הבד וללחוץ פנימה.....
"תוריד את התחתונים" אמרתי לו.. לקחתי את התחתונים והלבשתי על הבובה, כשהבד מבצבץ מאחד מפתחי הרגליים החוצה.. הרמתי את התחתונים כמה שיותר, כדי שהתחתונים יחזיקו וישאירו את הלחץ בתוך הבובה, כמו מילוי לפני מכירה..

הורדתי את הבגדים מעלי, נעמדתי עם הפנים לבובה שלי, נשכבתי על הבטן, עם הפנים אליה, קרובה.. היא לא זזה.. עיניה נעוצות בתקרה..
כנס אלי חזק.. אמרתי לו.. וסבבתי את הראש של הבובה לכיוון שלי שתראה איך אופיר אוחז באגן שלי, מכוון את הכלי שלו ומחדיר אותו אלי, כמו שהוא יודע שאני ..
הוא החזיק בי, מחדיר ונע בתוכי מהר, מחליק פנימה מהרטיבות שנוצרה בי מהמחשבה שהבובה שמסתכלת עלי, מלאה כולה..
הוא המשיך להכנס ולצאת, אוחז בצידי גופי חזק, לא מפסיק.. הרגשתי אותו גודל, נוגע בי בסוף..וגמרתי.. אחת.. והוא המשיך.. "לא לגמור" אמרתי לו.. והוא המשיך לזין אותי כמצוותי, חזק.. גופו עומד להתפוץץ כולו מלא.. מהתרגשות, חירמון..
שלחתי יד לאחור, הוצאתי אותו פתחתי לבובה שלי את הפה..
והוריתי לאופיר לגמור..
הוא התקרב אליה.. מכוון את הזין שלו לפה שלה, ומחיל לאונן במהירות, היד שלו עלתה וירדה לאורך הזין בכזו מהירות עד שכמעט נעלמה.. הבטתי עליו עוצם את עיניו.. "פקח אותן" אמרתי ואל תפספס..
הוא קירב את הזין לפה של הבובה ממשיך לאונן חזק, ונאנך כשניצני טיפות החלו להגיע ושנייה אחרי זה מבול שטף את הפה של הבובה ואת הפנים שלה.. העיניים שלה הביטו בי, הפה פתוח, כולו מלא קצף לבן.. ואופיר המשיך לסחוט את הטיפות האחרונות.. בתוכה..

ניגשתי לבובה הורדתי מעליה את התחתונים... והתחלתי למשוך לאט וחזק את הבד, שיצא החוצה.. בנתיים האזור רטוב ויבש מהבד, המשיכה מעט קשה, אבל זה הצליח, והבד יצא לאט, לאט החוצה, כולו רטוב, מרוקן אותה ומשאיר את הבובה שלי בובה עם תכלית..

לפני 18 שנים. 2 ביוני 2005 בשעה 13:08

עמדנו נרגשים מול הדלת מביטים אחד בשני, אוחזים ידיים והלב פועם בחזקה.. הוא רכן ונשק לי נשיקה אוהבת מריח את הצוואר שלי..
ומחבק אותי קרוב אליו, כאילו זו הפעם האחרונה שאנו מתראים. נקשתי על הדלת וקולות מתקרבים נשמעו מהעבר השני ..
הדלת נפתחה לאיטה ומאחוריו עמדו אופיר ושגית נראים מתרגשים בדיוק כמונו..
עמדנו החלפנו מבטים לחיצות ידיים וקצת נשיקות מתוך נימוסים ונכנסנו פנימה לעבר הסלון.
" עשיתם את זה בעבר" אופיר שאל וישר עניתי שלא מתפרצת לתוך המשפט, יודעת מה הוא עומד לשאול אבל מעדיפה שלא..
הבטתי מסביב, הבית היה מסודר, התריסים מוגפים והיה ניתן לראות את האורות של העיר ממרומי הקומה ה-35 בה היינו, לרגע היה נדמה לי שלא גרים בדירה- היא עוצבה יפה, כל עציץ ותמונה הונחו במקום בחישוב מדוייק, הקירות היו בצבע אפרסק, ואור נרות העיר
את המקום ונתן מראה שונה לכל הדברים שבבית ולנוכחים בו.
מוזיקה שקטה ברקע הרגיעה ונתנה תחושה של ריחוף קל.. הרגשתי ידיים שעוטפות אותי, הן חיבקו בחום ושפתיים עברו על הצוואר, עצמתי את עיני ונתתי לעצמי להסחף, להרגיש את חום גופו מבעד לבגדים, הוא הזיז את השער, נישק וירד לאט, שוב עולה,
מלקק את תנוך אוזני ולוחש לי מילות אהבה שגרמו לתפרחת שלי להפתח ולהרטיב את התחתונים...
הגוף שלי נע בקצב מילותיו ונשימותיו, המגע החם שלו גרם לי להתמכר אליו, והרגשתי את הכתפייה של הגופייה נושרת מעליה הצידה כשהוא חופן את השדים שלי..וששנינו רוקדים מחול תשוקה מנגינת סתרים.. הגופייה במהרה הושלה ממני והוא סובב את גופי אליו, משעין אותי אל החלון, מרים את ידי אוחז בהן ביד אחת ומתחיל לנשק את גופי מסביב, יורד מהצוואר, ואני רוקדת איתו, יורד מנשק מסביב לחזה בנשיקות קטנות תובעניות שגרמו לפטמה שלי להתכווץ ולהזדקר..
מלקק מסביב..
קימרתי את הגוף לעברו, והוא הידק את האחיזה בידיים, והמשיך ללקק בעדינות מתקרב יותר למרכז ויותר.. נושף עליהם ונוגע עם קצה לשונו .. הנשימות שלי התקצרו כשהוא אחז בפטמה ושותה אותי בתשוקה איטית לוחצת, כשכל גופי צועק "אל תפסיק"...... מגישה לו את הפטמה ורוקדת בגופי את התשוקה שזורמת לכיוון מרכז העוצמה..
ביד שנייה, כשפיו לא מפסיק למצוץ אותי, הוא מחבק את גופי, מכניס את ידו אל מתחת לחצאית שלי ומוריד מעלי את התחתונים... הפטמה השנייה לא נשארה בודדה וקיבלה טיפות הוגן, כל זמן זה
הוא קשר לי את הידיים אל מעל הראש, וירד בנשיקות מהירות מטה לעבר המקום שגעש ורתח, הרים את רגלי על כתפו, הרים את החצאית שלי..
הרגשתי שכמה ידיים נוגעות בי, כל הזמן הוא עבר על גופי, לא מפסיק , משנה מקומות לוחץ ומרפה חוזר ומלטף והרגל עלתה לה מסדרת מקום על כתפו כשראשו מבקר ועושה סיור מקדים עם
הלשון, דרך המפרץ אל החופים שלידם, מבקע אותי בלשונו לאט, מייסר את גופי שצועק, ומפריד בין השפתיים החלקות, והרטובות.
. הלשון שלו החליקה פנימה לתוך הקירות שהיו מוכנים לקראתו.. אוחז בישבני ומקרב אותי שולט בגופי.. הבטן התהפכה לי ובקושי
עמדתי על הרגליים... כשהלשון שלו החלה להכנס עמוק יותר, והידיים החמות עוברות על הבטן התחתונה מרעידה ומרגישה את התזוזות מבפנים..
הזרם של גופי עבר לירכיים שנפתחו לעברו, ובלעו את ראשו בתוכי..
ששתי אצבעות נוספות חמות.. הלשון יצאה החוצה ואצבע אחת חדרה לה פנימה משחקת בתוכי מחפשת.. אצבע שנייה נכנסה לאט עמוק, חודרת ועושה תחרות עם האצבע הקודמת מנסות להכנס עמוק יותר.. משתפשפות אחת בשנייה, קדימה ואחורה.. מחליקות
בקלות בין דפנות הקירות של המערה הענוגה שלי.. הוא פשוט ידע אותי, קרא אותי וניחש מה אני אוהבת...
האגן שלי כבר התכווץ והגוף זרם לקראת מלא הריגוש.. בבת אחת הרגשתי את הידיים שלי נופלות והוא שחרר אותן.. מסובב אותי על משענת של הספה, מרים לי את החצאית ומלקק את הישבן שלי..
מחדיר לאט את האצבע כשאצבע היד השנייה במערה, עמוק בפנים מסובבת מחפשת את הנקודה.. והלשון על ישבני נלחצ לו פנימה נרטב והזמן עובר.. הוא שולט בגופי.. הרגשתי פתאום את האצבע השנייה
חודרת לישבני וחודרת לאט, לאט, מתחכחת עם הדפנות כשהוא מסובב אותה ומרחיב אותי ומציף את גופי בעונג. הוא הגביר את הסיבוב והכניסה נעשתה עמוקה יותר, הכאב של הכניסה החל להעלם ובמקומו הגיעו זרמים של עונג שהציף את הבטן שלי.. הכיווצים הראשונים עם המגע, עם הלשון שעל ישבני
והאצבעות בתוכי..
כיווץ שהגיע מבנים והתפשט החוצה וחוזר שוב פנימה ללחץ ענק והאצבעות עזרו לו לגדול.. הוא יצא בדיוק בזמן לגל השני.. כשהוא חדר אלי במהירות, אוחז באגני וחודר אלי בקצב שהלך וגבר במהירות בעצמה, עד ששמעתי מבעד להלמות ליבי את הבטן שלו
טופחת על ישבני, הגל השני לא אחר.. הוא המשיך לנוע בצורה פראית אוחז ומזיין אותי חזק עמוק, לא מפסיק.. עד שכיווצים של התפרחת שלו החלה לגדול ולהמלא את גופי...
הוא נשען עלי, חיבק ונישק את גופי ואז נזכרתי לפקוח את עיני ולהביט בבן זוג לחיים שהיה שם, עומד מעליה.. הלב שלי קפה לרגע, לא מעכל איך הוא פיסק את הישנים מוכן לחדירה, מחליק את אברו
אל המערה שהיתה פרוסה לפני השפתיים החלקות שלה נפערו מולי, האבר שלו נישק את שפתיה והחל לחהחיר עצמו לאט לתוכה עד שנעלם.. הבטתי בהם, מעט המומה, מעט רועדת.. קצת מהכל...
הבטתי על אופי שהיה בתוכי, הוא הביט עלי הביט על אשתו ו...
הזין שלו שוב עמד, בתוכי לחץ על המערה שכבר חזרה לקדמותה.. אחז באגני והחל לנוע בתוכי בקצב של בעלי.. תחשבי שאת שם.. אמר לי בלחש והרגשתי אותו מרים אותי על אברו חזק ויוצא לאט...
מסתובב ודוחף מרגישה את האבר בתוכי ורואה אותו בתוכה.. ממול.. פתוח מולי וכולו בתוכה, הוא בתוכי לא בתוכה.. הם שם..
אל תפסיק , אוהבת שהוא נע.. והוא ממשיך ושניהם זזים חודרים אלי חזק .. בתנופה
ושוב מגבירים ולא אופיר קרא לו.. וראיתי אותו מחציא את התורן ממנה.. יגש אלי, אוחז בראשי, ונותן לי למצוץ אותו לטעום את הטעם המשותף להם..
"תמצצי לו"אופי עודד אותי והחל מזיים אותי חזק מאחור, כשהזין שלו נמצא בפי , לא נותן לי לשכוח שהרגע זיין אחרת והגודל אומר שלא גמר.. הוא נע חזק.. לרגע של מנוחה הם יצאו כמו תכננו את זה מראש.. אופיר נשכב על הספה המרווחת ושגית כאילו הדריכה אותי לבוא אחריה, ואני מנווטת אחר רצונותיהם, כל כך נהנת מהמגע שהולכת
אחרי הזרם.. היא סובבה אותי עם הגב לאופיר, ביד אחת שחקה עם אברו ביד שנייה פסקה את הישבנים שלי והכניסה אותו לאט לתוכי שהישבן מורחב מעט והוא חדר, כשאני יושבת עליו..חודר לאט עד
שנעלם בתוכי... שגית שחקה סביב הדגדגן שלי בעדינות, לוחצת ומרפה,
לקקת אותי במיומנות כשל בעלה... ממוללת את הדגדגן שלי בין אצבעותיה ומכוונת את בעלי לתוכי לאט..
כאב חדש כששני הפתחים התמלאו,
כאב שלא יודעת מאיפה להתיחס אליו, מפה או משם, הגוף רוצה כל כך..
הם נעו לאט.. כששגית מכוונת אותם, מנחה ומסבירה להם בשקט מה עשות לי, כאילו אני לא קימת, " כנס לאט.. עצור וחכה כשאופיר יצא..
כשיו אתה כנס, חכה.. תדחוף אותו חזק" ואני באמצע מתענגת משנייהם שאחד יוצא והשני נכנס..
ממלאים את הפתחים שבי, אוחזים יחדיו בגופי שלא יכול לזוז לשום מקום מזיינים חזק, לאט מהר משגעים אותי ושגית נותנת הוראות..
" עצור" אמרה ושניהם.." ו האצבעות שלה שוב שחקו בדגדגן שלי כשרק גופי נע, בינהם " נסו לא לצאת ממנה" ציוותה והמשיכה לשחק בי..ללטף את הדגדגן
הרגיש.. חזק.. ו" אופיר בלבד תנוע" והוא מקשיב לה אוחז בגופי. ונע בישבני, אצבעות שלה על הדגדגן שלי.." נועם תזוז" והבעל מתחיל לנוע גם
הוא כששניהם ממלאים.. זזים" והאצבעות אוח , הנשימות שלי
התחזקו " תגבירו מהירות" הם מגבירים " הפסיקו" והם נשמעים לה..ושוב משחק בדדגדגן והכיווץ החל והזרם החל להגיע ממרכז הבטן מתפשט החוצה.. " נועם כנס וצא לאט" אמרה והוא מקשיב לה.. נע בתוכי מרגישה את שני האברים שלהם בפנים , יחד.. ממלאים
כל פיסה בי.. והכיווצים צומחים לעברם, עוטפים אותם, ואופיר זז יחד איתו והגוף לא שלט בזה.. יותר.. בהתפרצות ענקית.. " כןןןןןןןןןןן"
צעקתי ושגית עודדה אותי לגמור לא להתייאש, להרפות את הגוף ואני הרגשתי את החויה של חיי..

לפני 19 שנים. 19 באפריל 2005 בשעה 14:22

וישמע ישראל את קול מרים ויזכור את אנקותיה מפעם קודמת, ויבא אליה וירם מחצלותיה ויחסוף כל טוב הארץ שאלוהים נתן
ויוציא את כלי זינו לעולם, כמו שנאמר" אתן לך את מלאכת הארץ" ויסובב את מרים ההמומה, ששפע אוצרותיו גדלו ותדע... מלאך ירד משמים.
ויתפוס ישראל את ישבנה ומנין מכה אחר מכה שהיא לה, ותצרח, רוצה עוד- אחת, רוצה איתו – שתים, כנס אלי חזק- שלש אמור עליה- חמישים מלכות לכלבה ועל ישבנה השני מאתיים..
ובזין נטויה החדיר עצמו אליה מהר, ותשמע קולה עד השמים וכל הציפורים תברחנה מהעצים
ויחזק ישראל את זינו ביחד אחת, את גופה ביד השנייה ויכבוש את שחפץ ויחפור ויקרע את העם חודר עמוק לנבכי גופה, ותדע כי טוב. ומרים אישה מיומנת, ירדה על ברכיה, אחזה בזינו והחלה לעשות מלאכת יד..
והיא שעמדה לישראל ובניו שטפו במעלה, וזעקו נשמע לשמים.. ותפסק מלאכתה אשר עשתה, ותסובב אגנה לכוכבים..
שנאמר אין טוב מדוגי באור יום.. ויפסק ישראל את חמוקיה, ויחדר אברו בין הריה, ותצרח, ויכה, ויחדור, ותתעלף ותשמע מלאכים אין רוב..
הללויה עובד אלוהים כי מהארץ תצא תורה וצעקה תעטוף כשהונוס תרקוד, וההרים יעלוזו.. ויחפון ישראל את הגבהות ויכבוש את הפסגה, והחל בתנועות מהירות לעבוד את גופה..
ותצעק שיר הלל תשיר מרים כשגופה רטט ורעידות אדמה תחווה, כשהשמים בתוכה נפתחו. ומקהלות נשמעו באזניה, וכוכבים רצדו על ישבניה..

ותישא תפילה " ..לא אחד בלבד עמד עלינו לעשותינו.."

חג שמח!

לפני 19 שנים. 12 באפריל 2005 בשעה 10:49

"שתקי", צעקתי לעברה והיד שלי מיהרה לנחות על פניה, ממתי שפחה בוכה,
כעסתי... "ארצה" אמרתי לה, סוגרת אותה בתוך חדר קטן חשוך. שתלמד הכלבה חשבתי לעצמי.. ויצאתי לחפש אביזר מתאים לחינוך שלה..
.....
חדר חשוך, הנשימה שלי היתה קצרה ומהירה, נגמר לי כמעט האויר..
אני שונאת מקומות קטנים וחשוכים, אבל אסור לי לזוז, שיננתי.. אסור לי לזוז, אסור לזוז.. אסור.. א.. אפצי , איכס.. התעטשתי ולא יכולתי אפילו לקנח את האף, היא לא הרשתה לי לזוז.. שיט
עמדתי על הברכיים, עמידת ארבע, מנסה לחשוב מה קרה ולמה הגברת שלי כועסת עלי.. היא הגיעה הביתה, כבר חיכיתי לה ערומה על ארבע, כמו שהיא אוהבת, וליוויתי אותה לשרותים, פותחת בעזרת שיני את הרוכסן של החצאית שלה (איזה גוף יש למלכה שלי) ועם שיני הורדתי לה את החצאית..
כשסיימה מיהרתי לשים את הבגדים שלה בסל והלכתי אחריה..
טלפון צלצל בסלון, היא הרימה אותו, התיישבה על הספה ורגליים על השולחן שניקיתי.. אני מרשה לה, היא המלכה.. הכוס שלה היה רטוב, והיא היתה עצבנית מעט, חשבתי לעשות לה טוב, זחלתי מתחת לרגליים שלה, מכניסה את ראשי בין רגליה מפסקת אותן ומלקקת מסביב, טועמת אותה, היא דיברה בטלפון בקושי שמה לב שאני שם.. המשכתי ללקק מסביב, מעלה ומטה לעבר הדגדגן, מסביב לשפתיים החיצוניות, מפסקת אותן בעדינות עם לשוני.. מביטה בה עדיין לא שמה לב מדברת בטלפון .. החדרתי חזק את הלשון פנימה.. והוצאתי טועמת אותה את המיץ שהתמוסס על הלשון.. היא הזיזה אותי מעט אבל שבתי וליקקתי אותה, מעבירה לשון מעלה ומטה טועמת, נוגסת, מפסקת אותה עם הלשון..
מסובבת את הלשון מסביב לשםתים שהחלט להפתח לעברי, ומחדירה אותו פנימה יותר לשפתיים הפנימיות ומסובבת בפנים, מלקקת את הקירות שלהם וממשיכה לחדור פנימה אל המערה הטעימה שלה..
השיחה הפכה רצינית יותר והיא ניסתה לסלק אותי אבל המשכתי ללקק אותה כשהיא יושבת מטה יותר על הכיסא, העברתי לשון על הישבן שנגלה, מעבירה לשון מסביב לחור, בין הישבנים, ועולה מעלה למערה, עד הדגדגן ומוצצת אותו..
ושוב יורדת לישבן שלה, מלקקת את החור, מנסה להחדיר לשון קטנה בדחיקה פנימה.. ושוב עולה מעלה אל המערה הרטובה החמה שלה.. מלקקת מסביב ויורדת לישבן, מחדירה אצבע למערה שחודרת לאט באיטיות ועוד אצבע.. שחודרת ומפסקת, כשהלשון עולה וחודרת בין האצבעות שלי, מורחבת מולי, רטובה וקשוחה.. חודרת עמוק פנימה והנשימות שלה החלו להתקשר, הדיבור שלה נעשה מעורפל יותר.. החדרתי הכי עמוק את האצבעות תופסת אותה מבפנים ומלקקת..
..................
בצד השני של הטלפון שיחה מהעבודה, הם החלו לשים לב שמשהו משתנה בקול שלי, מה אוכל לומר שהכלבה שלי לא זזה ממני ?
הזזתי אותה אבל היא המשיכה, כלבה לא צייתנית.. ליקוק הישבן, החדירה את האצבעות וכיווצי בטן של ריגוש שמתחיל התפשט וזרם בי.. ניתקתי את השיחה בגסות והמשכתי לשכב נהנית מהתחושה של הלשון שלה, מהחדירה..
................
סובבתי את הלשון בפנים, מעבה ומרפה, האצבעות חודרות, מרגישות כמעט את הסוף שלה, את הקירות מתקשים ונעמדים לקראתי.. וערפול חושים של טעמה אחז בי והתחלתי להתפרע יותר, להכניס חזק ללקק חזק, הוצאתי והחדרתי מהר את האצבעות כמו שהיא אוהבת, ליקקתי את הישבן והטיפות שליטקתי בדרך ... מלקקת את הירכיים שלה, ומזיינת אותה עם אצבעותי ..
......................
הריגוש החל, לא יכולתי לעצור את זה, האצבעות שלה כמו מגע קסם חדרו אלי, במהירות ויצאו חדרו והרחיב בפיסוק את הגוף שלי ושוב חדרו ויצאו כשהלשון שלה עוברת על גופי.. "תכניסי לישבן" ציוויתי עליה, והכלבה אצבעות ארוכות אל הישבן מסובבת אותן לאט , מפסקות וחודרות פנימה בלחץ קל שגרם לעונג עם המגע של האצבעות במערה והלשון על הירכיים.. ליקקה והחלה להחדיר עמוק יותר.. ולסובב מרחיבה ומסובבת בשני המקומות יחד, משפשפת אותן יחד, בינות הקירות שלי, חודרת הכי עמוק.. חזק ולאט בו זמנית.. נעתי על האצבעות שלשה, מרגישה את הזרך גובר.. את הבטן מתכווצת הלחיצות שלה שתחזקו והלשון המשיכה לעבור על החורים, על הירכיים, איבדתי שליטה ונעתי מהר.. להזדיין איתה, לזיין את האצבעות.. כן זוזי מהר.. חשבתי לעצמי והיא נעה.. יוצאת וחודרת אלי.. עוד אני רוצה כן... תמשיכי צעק מוחי.. והיא לא הפסיקה.. אחח כןן.. אני אוהבת את זה.. והאצבעות בישבן המשיכו לחדור.. המחשבות כבר עפו להם.. הכיווצים התרבו וגמרתי לה על הלשון.. נוזלת כולי מעונג..
" נקי את זה" אמרתי..
...................
ליקקתי מסביב מנקה אותה.. ואת הרצפה עם לשוני..
..............
" את תענשי על זה" אמרתי לה וחשבתי שבעצם היא שלטה בי, הכלבה הזו..
אני חייבת להעניש אותה.. גררתי אותה אחרי אל החדר הקטן, סגרתי אותה שם יודעת שהיא מפחדת מהחושך.. ויצאתי להביא קולר לחנך את הכלבה..

לפני 19 שנים. 17 במרץ 2005 בשעה 22:16

הסתכלתי על עצמי במראה בפעם החמישים.. מביטה על החצאית גינס' קצרה ששמתי עלי סידרתי את המגפיים- שהגיעו עד מעל הברך.. התכוונתי לצאת ובדיוק הטלפון צלצל..
" היי עדי", אמרתי בהתרגשות.. "נכון שזה נפלא, שירי מתחתנת.. " אני לא יודעת מה ללבוש למסיבת רווקות.. ניפגש כבר אצל שירי בדירה.. " אמרתי וניתקנו את השיחה..
בדרך לשירי אספתי כמה בנות שרצו לבוא איתי כדי שיוכלו להשתכר...
הגענו לדירתה ברחוב קטן ואפלולי, באחת השכונות הצדדיות של תל אביב..
הבית היה מסודר, ומוכן, שירי חיכתה לנו יחד עם חברות נוספות שלא הכרתי.. ניגשתי לבאר קטן שהיה בפינה עם הגבר היחיד במקום.. ברמן נאה וגברי הביט בי נשען לקראתנו, עושה עיניים ...

עדי ארגנה אותנו במעגל, והתחלנו לשחק משחק עם שאלות, וכל אחת היתה צריכה בתורה לשאול ולשתות.. שותים, צוחקים והברמן כל הזמן דואג למוזיקה והשקות אותנו.. ואולי השקה באופן מיוחד.. לוגם וודקה מתקרב אלי ומשקה אותי בפיו.. כשהלשון שלו חודרת לפי מגששת בתוכה.. כשכולן מוחאות כפיים וצוהלות ושוב סבב של שתייה לכולן מהפה שלו.. הוא החזיק אותי.. ביד והכריח אותי ללקק את הוודקה שנטפה לכולן.. העברתי את הלשון על הצוואר שלהן
הפעמון צלצל.. שירי הלכה לפתוח את הדלת, ושוטר עמד בעבר השני מודיע שהשכנים התלוננו.. מיד התעשטתי, ניגשתי לברר את העניין, אך הוא הדף אותי ואמר " גבירתי, מילה נוספת ואני עוצר אתך " .. הגשתי לו את שתי ידיי וחייכתי..
" השכנים מתלוננים על המוזיקה" אמר השוטר.. " אני מבקש לשים משהו אחר.. קופצני יותק " אמר .... הברמן כיבה את האור.. והשוטר פשט במכה אחת את בגדיו ונשאר עם חוטיני קטן מענטז מולנו .. מנענע את האגן שלו לכל עבר... הברמן בנתיים עובר עם משקאות, שכחתי שאני מסיעה והראש שלי הסתחרר לו..
השוטר קלט את זה.. נעמד מאחורי מכניס את שתי ידייו לתוך הגופייה שלי, חופן את השדיין ושולף אותן החוצה, משעין אל הגופייה.. הברמן מתקרב.. שופך עלי מעט משקה.. והביא את שירי שתלקק לי את החזה,
כשהוא מלטף אותי ואת שירה וזה בזמן שהשוטר עדיין מאחורי.. מתנענע קרוב לישבן שלי..
הברמן ניגש להגר תפז אותה במתניים מקרב אותה אליו, רוקדים יחד צמוד וכל העת הוא מלקק לה את הצוואר, תופס את מיכל ורוקד עם שתיהן כשהן צמודות אליו.. מנשק לסרוגין את הגר ומיכל, ולאט לאט הן מקרבות את השפתיים, המרחק הצטמצם בינהן..עד שהשפתיים של שלושתם נפגשו.. לנשיקה משולשת של מפגשת לשונות מרובה.. הוא המשיל לנוע איתן כבריקוד.. מנשק אותן ולאט לאט זז.. משיא אותן יחד וממשיך ללטף את שתיהן, להניח את הידיים של מיכל מתחת לחולצה של הגר.. שהחלה להניע את גופה לעברה ולהפשיט אותה..
את הרטיב את האצבעות שלו ונתן לעדי למצוץ אותה.. כל זה כשהשוטר הערום, התיישב על שירי והחל לחבק, ללטף ולרקוד עליה..
בנתיים עדי המשיכה למצוץ לו את האצבע.. כשהוא מושך אותה והיא מתקרבת, מקרב אותה לפטמות שלי מלטף אותן ... עד שהכניסה אותה אל פיה, מלקקת אותי בעדינות מסביב לפטמה, נוגסת קלות
והוא מלקק לי את הפטמה השנייה.. כשידו עוברת על התחתונים שלי מתחת לחצאית..
עדי החלה לנשק לי את הצוואר, הוא עזב אותנו...אחת עם השנייה, והספקתי עוד לקלוט את השוטר מפסק לשירי את הרגליים, פותח לה בעדינות את הרוכסן של המכנס..
הברמן השקה את נטע ושגית יחד במבחנת וודקה וליקק לשגית את המשקה שנטף לה על הצוואר..
מוזג שוב משקה... הן שותות והפעם מלקק את הצוואר של נטע ועולה מעלה.. מצמיד את שפתיו לשלה.. ועובר לנשק את שגית.. נטע התקרבה ושוב נשק לה.. כך עד ששלושתם התנשקו, והוא השאיר אותן לבד, מביא משקה חדש, כשהן מתנשקות, אוחזות אחת בשנייה וחוקרות זו את לשונה של זו , שפתיהן כמעט צמודות מרפרפות זו על זו והלשונות חוקרות אחת את השנייה..
אותו זמן שירי ישבה על הכיסא, השוטר פיסק את רגליה.. מלקק לאט את החיבור בין רגליה, כשהמכנסיים מופשלות והתחתון מוסת מעט הצידה.. הלשון שלו טיילה על השפתיים התחתונות, על האחת ואז על השנייה..מפסקת אותה.. עוברת באמצע ומשאירה אותה רטובה ומפוסקת..
הוא כיוון אצבע אחת בעדינות, לשונו לא עוזבת אותה, והאצבע החלה להעלם לאט בתוכה.. נעלמת וצצה ושוב נעלמת עמוק יותר.. כששירי מתחילה להתאנח..
עדי הרימה לי את החצאית, כשאני מביטה מהופנטת על שירי. נטע ושאר הבנות, לא מעכלת את המתרחש.. הרמתי את האגן, עדי הורידה ממני את התחתון.. והצמידה את השפתיים העליונות שלה לשפתיים התחתונות שלי.. מזיזה עם אצבעותיה את השפתיים ומלקקת את הדגדגן שלי.. לאט.. לאט... נעתי מעט בגירוי בקצב שהיא הכתיבה והבטתי על השוטר.. שהכניס אצבע נוספת לתוכה.. מסובב בפנים ומוציא.. מלקק את אצבעותיו.. ושוב מכניס לאט.. היא שלחה יד אל המכנסיים שלו, אבל הברמן שהיה לידה, תפס לה את הידיים ביד אחת שלו, והחל ללטף את החזה שלה.. מנשק אותה לאט ובלהט כשנטע ושגית השתרכו אחריו וגם הן העבירו ידיים מתחת לחולצה של שירי.. הברמן שפך בקבוק וודקא על גופה של שירי וביקש מהבנות ללקק אותה.. והן החלו כולן יחד לעבור עם הלשון.. על החזה, הבטן.. שגית ינקה את הטמות המשכרות שלה, ונטע ירדה לאט אחרי הטיםות לעבר המערה.. עוד וודקה נמזגה על גופה ולשונה של נטע המשיכה לרדת מטה כשהשוטר מושך אותה בעדינות לכיוונו שתלקק את מה שנשפך על הדגדגן... שגית עברה לינוק את החזה השני ושגית נכנסה בין רגליה של עדי מלקקת ויונקת , שותה את הוודקה שהמשיכה להמזג.. כמו כלבה מיוחמת שלחה את לשונה אל בין רגליה של שירי.. שפיסקה, ושתתה.. הכניסה לשון כדי לטעות מהטעם המהול של וודקה עם גופה של שירי..
אותי זה חירמן ומשכתי איתי את עדי לעבר השוטר... כשהוא מלטף את שגית.... עדי החלה להפשיט את השוטר, ואני תפסתי את ידיו מאחור, מחבקת אותו.. עדי חשפה את איברו שעמד בטירוף והחלה למצוץ אותו מוזגת עליו עוד וודקה שהיה בצד ולוגמת ישר מה"בקבוק" כשאני לא נותנת לו לזוז.. היא שאבה אותו והכניסה את הזין הכי עמוק.. מסתובבת, מרימה את החצאית שלה ורוצה להכניס אותו.. השוטר הזיז אותה, הפשיט את החצאית, פיסק את רגליה התיישב מתחתיה והחל לינוק אותה כשאני נעמדת לידה והוא מלקק את שתינו ביחד.. מעביר לשון ארוכה לאורך המערות הצמודות שלנו .. לא יכולתי להמשיך לעמוד.. רציתי לגמור.. נשענתי מטה והתחלתי לזיין את נטע עם האצבעות והלשון שלי.. מוצאת את החורים שלה וחודרת כשהשוטר מעודד ומלטף את שתינו..
הלשון שלי עברה על הפתח מכניסה אצבע קטנה פנימה, מחפשת את נקודת הקסם ומרטיטה אותה בתוכה.. כשהיא נעה על האצבעות שלי.. בין נגיעה ויניקה שלו על גופה.. הפתח התרחב לו , והכיווצים החלו להגיע, צרחות של גמירה וזרם מים קטן.. שתיתי אותה בטעם וודקה.. ונשכבתי על הגב.. היא התהפכה לעברי.. מנשקת אותי יורדת אל בין רגלי.. וגומלת לי.. הבטתי על שירי מתגרה ממה שהבנות עושות לה.. מחזיקות את הידיים שלה כששגית ממשיכה בקצב נמרץ להכניס ולהוציא את האצבעות שלה מתוכה.. הבנות יונקות את הפטמות שלה, כל אחת בצד אחד, ושירי מתנשמת בכבדות.. נעה.. ונושמת בקצב של גמירה נוספת מירי, הזיזה את שגית והמשיכה גם היא להכניס את לשונה מחפשת את החור של הישבן ומכניסה אצבע קטנה.. לאט לאט פנימה ו...
צעקה יצאה מגרוני כשגלים גלים כיווצו את הבטן שלי וגמרתי לעדי על הלשון.. האצבעות שלה התמלאו בנוזל שלי.. חיבקתי אותה חזק, צמוד לגופי, מרגישה את החזה שלה הנעים על שלי..
התחבקנו והבטנו על שירי, כשבנתיים הגר הזיזה את מירי והחלה להכניס אצבע מכל יד למערב של שירי, והלשון נכנסה בתוכן.. שגית וחגית ליקקו את הפטמות שלה, מירי העבירה ידיים חמות על גופה וכולן מטפלות בה.. הגר הכניסה את לשונה עמוק.. מזיזה את ראשה במהירות לצדדים מתעלמת מצעקות העונג של שירי וממשיכה לדחוף את הלשון ולנדנד את הראש ושוב להכניס את הלשון.. כשהאצבע שלה על הדגדגן.. כמו מווסתת אותה..
טריקת דלת והבטתי מהר לאחור, קולטת שהברמן והשוטר יצאו יחד מהחדר..

לפני 19 שנים. 10 במרץ 2005 בשעה 15:08

"תגיעי לבית ברחוב ... , תעזרי הרבה כוחות שפחה קטנה שלי, כי תצרכי את זה " הראה הביפר, וכל מה שרציתי זה רק להמשיך לראות את התוכנית בטלויזיה..
שמתי על עצמי בגדים קטנים, חצאית גופייה קצרה ומגפי עור עד מעל הברך ולקחתי מונית לרחוב שנאמר לי, צלצלתי בפעמון המסטר שלי פתח את הדלת, בחור סביר מראה, נראה מפוזר כמו אחרי שתייה מרובה.. הוא סגר מאחורי את הדלת ויכולתי להרגיש את המבט שלו בוחן וחופר וחודר לתוכי.,
עמדתי במרכז החדר הוא הביט בי מסתובב סביבי מעביר יד על גופי במעגלים.. עובר ונוגע בי בידייך כמו ילד המשוטט עם מקל על גדר.. רואה ולא רואה אותי.. רחוק במחשבות.. והחל גוזר מעלי את הבגדים עם מספרים שהכין מראש ומשאיר אותי ערומה משאיר אותי לעמוד ערומה שעל גופי רק המגפיים..
הוא פיסק את רגליי, שם את ידיי לצדדים ואני נשמעת לו, משחק עם החזה שלי ובוחן אותם.. עובר מאחורי, נותן מכה לישבני וממשיך לבחון.. מעביר יד בין רגליי ומכניס במכה לא צפויה אצבע לתוכי.. מסובב בתוכי.. מרטיב אותי בגסות שלו, בידיעה שאני לא יכולה לעשות כלום ואני נתונה לידיו לרצונותיו, מכניס את האצבעות עמוק לתוכי, מטלטל אותי קדימה ואחורה, מנסה לתלות אותי עליהן דוחף ומכניס, מוציא ומכניס אצבע נוספת. הוא הביא מקל של מטאטא.. ונתן לי להחזיק אותו בשתי הקצוות מאחורי הגו ואמר לי לא לזוז..
ואומר לי שהוא רוצה.....
צלצול בדלת.. כמה שניות של רגיעה הוא פותח, הוא הזמין אותם להכנס פנימה, הם מזגו לעצמם משקה, נעמדו מולי מביטים עלי עומדת במרכז מרוחה בשמן .. א' התקרב אלי..החל משחק עם החזה שלי מקפיץ אותו, ממשש אותי, ב' מעביר עלי את ידיו מסביב, אוהב את הישבן והגב שלי מלטף אותי ובוחן.. ג' עומד מהצד מתחיל להוריד את בגדיו, ובנתיים המסטר שלי מוזג לכולם עוד משקה, כולם שותים, שם ליד ב' קערה ו... "מסטר." לחשתי קוראת לו.. סתירה נחתה עלי והוא אמר לי לעשות את מה שירצו או שאני מעניש אותך מולם, הוא אמר, מזג לכולם משקה נוסף והלך בנתיים לחדר השני עם ב', כשהם מחובקים..
ג' עמד בצד החל לגעת בעצמו לגעת בזין שלו שהתקשח לאיטו , ו-א' מישש אותי,.
לקח את היין ושפך עלי, מהצוואר, והכל נוטף על הצוואר, על החזה, על הגוף שלי טיפות טיפות אחת אחר השנייה נוטפות לאורך גופי..
הוא לקח מלפפון, טבל אותו ביין והכניס את זה לכוס שלי לאט ועמוק, משאיר קצה אחד שלו לבצב מתוכי ואני עומדת ככה מולם, כשהוא ממשיך לשפוך עלי יין..
מכניס ומוציא את המלפפון ממני, מסובב אותו בתוכי לכל הכיוונים, צובט לי בפטמות חזק.. מורה לי באצבעו לשבת על הברכיים, אני מנסה לאט, המלפון כמעט נפל הוא מחדיר לי אותו שוב, מפשיל את מכנסיו..
עומד ערום מולי וקורה ל- ג'' "עבד, בוא לפה.. "
ג' הגיע.. עומד מולו, יודע מה א' אוהב..
"עמוד לפני המשרתת של המארח" אמר וג' מילה את פקודתי, עומד מולי.. "פתחי פה ותמצצי לעבד שלי, פנקי אותו" מר א'..
הבטתי עליו ממהנת, מהרהרת וסתירה נחתה עלי, לשמע הצליל האדון הופיע הוציא את השוט והחל מצליף על ישבני, שלוש פעמים חזקות אני ממשיכה לעמוד זקוף, להחזיק את המקל ואת המלפפון.. ודמעה ניגרת מעיניי..
"תתנהגי יפה" אמר והלך לו ל- ב', קלטתי את הבליטה הענקית ממכנסיו וקינאה החל ה לכבוש אותי..
א' שפך על הזין של ג' יין, ג' התקרב אלי שוב, הכניס את הזין שלו לפה שלי כמצוות אדונו והתחלתי למצוץ לו, הישבן שלי עדיין כואב מהמכה, מצצתי לו חזק, מתחילה להרגיש מעט רטיבות בין רגלי ואת המלפפון מחליק למטה.. מתחילה להרגיש מעט סחרחורת מהיין (לא רגילה לשתות) הוא יצא שוב, שפך שוב יין על אברו והכניס לפי, מכניס ומוציא את הזין ממני , אני מלקקת אותו חזק יונקת שואבת ...
הוא הביט על א' מבקש בעיניי לגמור אך א' נענע בראשו לשלילה ואמר לי להגביר מהירות.
ליקקתי חזק יותר ממש ינקתי אותו " בבקשה אדון" הוא אמר..התחנן הרגשתי אותו ענק בפה שלי הר געש גדול.. שאבתי לו את הזין ליקקתי מסביב...
א' נענע ראשו לחיוב, וג' יצא משפריץ על פני את כל הנוזל שלו..
א' מרוצה.. הוציא את המקל מהידיים שלי ציווה עלי לעמוד על ארבע, עמדתי..
הוא הוציא את המלפפון ממני,והכניס משחק איתו בתוכי, ומצווה על העבד ללקק את החור של ישבני, להכין אותי..
העבד נשמע לו מרטיב אותי, מכניס אצבע, ומפסק אותי א' עומד מאחורי, מכניס את איברו לישבני, ולאט לאט מוציא ומכניס את המלפפון...
ג' רוכן לפני הזין שלו מעט שמוט, וא' מצווה עלי להכניס לפה..
אני מוצצת לו מלקקת את האיבר מכל צידיו מלמטה למעלה, ומכניסה אותו לפה,
כשא' מחליק החוצה ופנימה, ומשחק עם המלפפון...
התחלתי להתנשם מהר, רוצה לגמור, צריכה רשות של המסטר שלי אבל הוא לא פה, ויודעת שאסור לי להפריע לו..
הזין שלו החל שוב לטפוח והרגשתי את המלפפון ואת א' נעים חזק כמו קצב מתואם, " מסטר..." צעקתי..
לא יכולה להחזיק את עצמי.. הכיווצים באים והתחלתי לחשוב על הכל רק כדי לא לגמור "
מסטר" צעקתי הפעם.. חושבת על פרחים מכל מיני צבעים... רק כדי להתאפק, חייבת להתאפק..
הוא הגיע.. כולו סמוק, הזין שלו ענק בחוץ .. סתר לי הביט עלי ואמר " תגמרי"..
א' תפס את מותני והתחיל לנוע מהר יותר.. ממש לדהור בתוכי, פנימה החוצה בתנועות מהירות,
ג' החדיר מהר יותר את איברו לפה שלי, שוב ושוב פעם...
והם נעו שניהם וג' הניע את המלפפון מהר פנימה והחוצה...
המסטר מעודד אותם לזיין אותי, לפסק אותי, לחדור..
כשב' מגיח מהחדר, התקדם לעברו, אוחז באיברו והחל מוצץ לו..
ואני מתכווצת על איברו של א' יונקת את המיץ של ג', הבטן מכווצת, החדירות מהירות ועבות יותר, התכווצתי עליו, כמה פעמים מהר.. מרגישה אותו עמוק בתוכי. ..
המסטר עמד מולי, ב' הגיח אליו, הפנה אליו את הגב וירד על ארבע והמסטר החל חודר אליו מאחור, לאט ושניהם נהנים נכנס ויוצא לאט..
מביט עלי ומצווה עלי להסתכל עליו...."תראי איך אני מזיין אותו".. והוא חודר לתוכו לאט ויוצא לאט... מביט לתוך עיניי, ומזיין אותו... לאט, עולה ויורד מתוכו, מחזיק בו בעדינות.. עוצם את עיניו וממשיך איתו בתנועות מרחפות כאילו אנו לא שם..

לפני 19 שנים. 5 במרץ 2005 בשעה 10:10

" את יודעת את זה, בבקשה גבירתי פעם אחת..." הוא אמר והבטתי עלי בהיסוס בעיניים מתחננות נוצצות, מתנה מוזרה שכזו שאני אתן לך את השוט שלי.. אבל הסכמתי, הכל כדי לראות אותו מסופק.
.....
איל התקרב אלי בהיסוס, כיסה את עיניי, נוגע בי כאילו בפעם הראשונה, חוקר את גופי ונוגע במקומות שונים בעדינות, צובט בקלות מנסה לצבור לעצמו ביטחון..
מצווה עלי לעמוד מולו ערומה, הורדתי מהר את בגדי מנסה לא למעוד.
הוא פיסק לי את הרגליים, שם את ידי מאחור וקשר אותן, עובר עם השוט שלי על גופי, סביב החזה, הפטמה, מושך ונוגע.. מפסק ומרטיב אותי...
מסתובב ונוגע בגופי, חוקר אותי ובוחן. . ומנחית מכה קלה הססנית על ישבני.. לא הגבתי מחייכת לעצמי ומדמיינת את העבד שלי החמוד מודאג ומביט לראות איך אני מגיבה, שתקתי.
הרשתי אותו עומד מאחורי, מניף את ידו, ו-אאאוו הפעם זה מעט צרב, הוצאתי קול נשיפה חזקה כשהשוט נחת על ישבני וצרב מעט את עורי..
והוא צחקק לו.
הוא פנה ממני לכיוון המיטה.. שמעתי אותו לוחש, ואומר " שבי על הקצה של המיטה, פסקי רגליים.."
חוזר אלי "פסקי שפתיים" הוא מצווה מכניס אצבע לפי ואני מלקקת ומרגישה את הטעם שלה.. מוזר לי זו פעם ראשונה, הרגשה מוזרה אפפה אותי, הוא מתחיל להתייחס אלי כעבד, העבד שלי מתחיל לצבור ביטחון מתחיל ללמוד מה לעשות,
מצווה עלי לשבת על הברכיים, ולהתקדם לעברה, מצווה עלי ללקק כשהוא יראה.. יראה איך אני מענגת אישה אחרת.
הזזתי לה את הרגליים לצדדים עם הראש, מפסקת את השפתיים, מרגישה אותה כבר רטובה מהצפייה בנו,
פעם ראשונה שאני עבד, פעם ראשונה שאני עם אישה, הכל מוזר, שונה אבל מרגיש טוב..
שוב מכה צולפת נוחתת על ישבני ואני חוזרת לתפקיד העבד
מפסקת לה את השפתיים חוקרת ומלקקת כל מקום בלשוני, מרגישה איך היא מרימה את אגנה לעברי, ונעה לאט וקצוב, שומעת את הנשימות הגוברות שלה, " תחדרי אליה" הוא ציווה, ידעתי שהוא צופה, שהוא מגורה, רוצה להתפוצף ובטח מבקש שאכין אותה לחדירה מהירה שלו לכניסה מלכותית..
ליקקתי ופיסקתי, ונכנסתי פנימה לאט בסיבוב, כל פעם נכנסת עמוק יותר לתוכה, מרגישה את הרטיבות שלה החמימות שמוזרה, את הטעם המיוחד המוזר והחדש לי,
היא נעה מהר על לשוני, מתחילה לנוע מהר ולזוז..
יצאתי ותפסתי את הדגדגן בפי יונקת ונושכת אותו כשהיא מתחננת שיתן לה רשות לגמור..
הוא לא מסכים ומצווה עלי להמשיך..
ליקקתי ונישקתי, פיסקתי ונשכתי.. והוא החדיר אצבע לתוכי, מסובב אותה מוציא, שומעת אותו מגיש לפיה ונותן לה לשתות אותי, ושוב הכניס את האצבע לתוכי, ומגיש לה, אני שומעת אותה מוצצת את האצבע שלו, מרגישה את הכיווצים שלה למטה..
זה חירמן אותי גם והתחלתי לינוק מהר.. רוצה שיכנס אלי שירשה לי גם לחוש את אברו עמוק בתוכי, להרגיש את העונג מציף אותי..
הוא צחק.. ציווה על שתינו לא לזוז כשהלשון שלי בתוכה
" אל תזוזי" אמר והלך לו, שומעת את הפסיעות שלו לחדר השני, שומעת את דלת המקרר נפתח ומשהו מרשרש ושוב פסיעות רגליים חוזרות לחדר, מדמיינת אותו עם חיוך ענק על הפנים..
הוא הסכים שאזוז, הזיז אותי ממנה, הרמתי את ישבנו מעלה, כמו שהוא ביקש, מפסקת את רגליי, מדמיינת כבר את איברו בתוכי, מחמם אותי.. משהו קר עצר את נשימתי, הוא פיסק את שפתיי התחתונות, החדיר לי קרח למערה נכנס לאט לאט, מאוד קר, עד שנכנס כולו לתוכי, פנימה.. שמרי את זה שם הוא ציווה, ומכה חזקה ניתחה עליכווצת את גופי והשנייה לא אחרה לבוא.... שמעתי אותו מוריד את מכנסיו .. מפסק אותה, חודר אליה, שמעתי את חריקת הקפיצים המוכרת של המיטה, כשהוא חודר לתוכה ומזיין אותה, אני שומעת את הנשימות של שניהם ואת הרטיבות הקרהח- חמה מתפשטת לי בין הרגליים ,
שומעת אותם גומרים כמעט יחד.. נופלים על המיטה מתנשפים, ואני מתכווצת בתוכי, מחכה..
הוא הרים את ראשי " פתחי את פיך" ציווה והכניס את איברו אלי נותן לי למצוץ את טעם התשוקה שלהם לטעות את המיצים המעורבים שלהם.. ינקתי וליקקתי והגוף שלי רצה עוד.. רצה לגמור.. רצה שיכנס לתוכי עמוק וחזק, ויגמור חזק.
הוא השעין אותי קדימה עם הבטן על הרצפה, פותח וחודר מהר בלי הודעה,
לתוך המיץ והמים המרובים בתוכי , שילוב של חום וקור שמעלים את הגירוי לרמות מטורפות, חודר ויוצא מחזיק במותני והיא מסתכלת מהצד ומביטה בנו...

הוא הוציא את אברו, מתיישב על המיטה, מצווה עלי לבוא מעמיד אותי עם הגב אליו ומושיב אותי על איברו לאט , אני מכניסה את אברו פנימה לתוכי, עמוק עד שהתיישבתי עליו, והתחלתי לדהור, עולה ויורדת מגבירה מהירות מגיעה כמעט לשיא...
" עצרי" שכבי לאחור עלי הוא ציווה, ואני ביצעתי, היא ניגשה אלי והחלה ללקק אותי כשאני שוכבת עליו והוא מתנועות של האגן חודר אלי ויוצא.. מגבירים מהירות היא יונקת ונושכת את הדגדגן שלי חזק, שואבת אותו מלקקת מלמטה למעלה דרך אברו שנפוח.. הרגשתי את האבר שלו מתנפח בי ואת הכיוצים המהירים המתפשטים כשהזרם שלו הציף אותי ..
נשכבנו יחדיו על הצד, הוא שיחרר את ידי ונרדמנו..