בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפ33יצה

האישה עם השוט, השוט שיוצר את הישבן..
לפני 19 שנים. 5 במרץ 2005 בשעה 10:10

" את יודעת את זה, בבקשה גבירתי פעם אחת..." הוא אמר והבטתי עלי בהיסוס בעיניים מתחננות נוצצות, מתנה מוזרה שכזו שאני אתן לך את השוט שלי.. אבל הסכמתי, הכל כדי לראות אותו מסופק.
.....
איל התקרב אלי בהיסוס, כיסה את עיניי, נוגע בי כאילו בפעם הראשונה, חוקר את גופי ונוגע במקומות שונים בעדינות, צובט בקלות מנסה לצבור לעצמו ביטחון..
מצווה עלי לעמוד מולו ערומה, הורדתי מהר את בגדי מנסה לא למעוד.
הוא פיסק לי את הרגליים, שם את ידי מאחור וקשר אותן, עובר עם השוט שלי על גופי, סביב החזה, הפטמה, מושך ונוגע.. מפסק ומרטיב אותי...
מסתובב ונוגע בגופי, חוקר אותי ובוחן. . ומנחית מכה קלה הססנית על ישבני.. לא הגבתי מחייכת לעצמי ומדמיינת את העבד שלי החמוד מודאג ומביט לראות איך אני מגיבה, שתקתי.
הרשתי אותו עומד מאחורי, מניף את ידו, ו-אאאוו הפעם זה מעט צרב, הוצאתי קול נשיפה חזקה כשהשוט נחת על ישבני וצרב מעט את עורי..
והוא צחקק לו.
הוא פנה ממני לכיוון המיטה.. שמעתי אותו לוחש, ואומר " שבי על הקצה של המיטה, פסקי רגליים.."
חוזר אלי "פסקי שפתיים" הוא מצווה מכניס אצבע לפי ואני מלקקת ומרגישה את הטעם שלה.. מוזר לי זו פעם ראשונה, הרגשה מוזרה אפפה אותי, הוא מתחיל להתייחס אלי כעבד, העבד שלי מתחיל לצבור ביטחון מתחיל ללמוד מה לעשות,
מצווה עלי לשבת על הברכיים, ולהתקדם לעברה, מצווה עלי ללקק כשהוא יראה.. יראה איך אני מענגת אישה אחרת.
הזזתי לה את הרגליים לצדדים עם הראש, מפסקת את השפתיים, מרגישה אותה כבר רטובה מהצפייה בנו,
פעם ראשונה שאני עבד, פעם ראשונה שאני עם אישה, הכל מוזר, שונה אבל מרגיש טוב..
שוב מכה צולפת נוחתת על ישבני ואני חוזרת לתפקיד העבד
מפסקת לה את השפתיים חוקרת ומלקקת כל מקום בלשוני, מרגישה איך היא מרימה את אגנה לעברי, ונעה לאט וקצוב, שומעת את הנשימות הגוברות שלה, " תחדרי אליה" הוא ציווה, ידעתי שהוא צופה, שהוא מגורה, רוצה להתפוצף ובטח מבקש שאכין אותה לחדירה מהירה שלו לכניסה מלכותית..
ליקקתי ופיסקתי, ונכנסתי פנימה לאט בסיבוב, כל פעם נכנסת עמוק יותר לתוכה, מרגישה את הרטיבות שלה החמימות שמוזרה, את הטעם המיוחד המוזר והחדש לי,
היא נעה מהר על לשוני, מתחילה לנוע מהר ולזוז..
יצאתי ותפסתי את הדגדגן בפי יונקת ונושכת אותו כשהיא מתחננת שיתן לה רשות לגמור..
הוא לא מסכים ומצווה עלי להמשיך..
ליקקתי ונישקתי, פיסקתי ונשכתי.. והוא החדיר אצבע לתוכי, מסובב אותה מוציא, שומעת אותו מגיש לפיה ונותן לה לשתות אותי, ושוב הכניס את האצבע לתוכי, ומגיש לה, אני שומעת אותה מוצצת את האצבע שלו, מרגישה את הכיווצים שלה למטה..
זה חירמן אותי גם והתחלתי לינוק מהר.. רוצה שיכנס אלי שירשה לי גם לחוש את אברו עמוק בתוכי, להרגיש את העונג מציף אותי..
הוא צחק.. ציווה על שתינו לא לזוז כשהלשון שלי בתוכה
" אל תזוזי" אמר והלך לו, שומעת את הפסיעות שלו לחדר השני, שומעת את דלת המקרר נפתח ומשהו מרשרש ושוב פסיעות רגליים חוזרות לחדר, מדמיינת אותו עם חיוך ענק על הפנים..
הוא הסכים שאזוז, הזיז אותי ממנה, הרמתי את ישבנו מעלה, כמו שהוא ביקש, מפסקת את רגליי, מדמיינת כבר את איברו בתוכי, מחמם אותי.. משהו קר עצר את נשימתי, הוא פיסק את שפתיי התחתונות, החדיר לי קרח למערה נכנס לאט לאט, מאוד קר, עד שנכנס כולו לתוכי, פנימה.. שמרי את זה שם הוא ציווה, ומכה חזקה ניתחה עליכווצת את גופי והשנייה לא אחרה לבוא.... שמעתי אותו מוריד את מכנסיו .. מפסק אותה, חודר אליה, שמעתי את חריקת הקפיצים המוכרת של המיטה, כשהוא חודר לתוכה ומזיין אותה, אני שומעת את הנשימות של שניהם ואת הרטיבות הקרהח- חמה מתפשטת לי בין הרגליים ,
שומעת אותם גומרים כמעט יחד.. נופלים על המיטה מתנשפים, ואני מתכווצת בתוכי, מחכה..
הוא הרים את ראשי " פתחי את פיך" ציווה והכניס את איברו אלי נותן לי למצוץ את טעם התשוקה שלהם לטעות את המיצים המעורבים שלהם.. ינקתי וליקקתי והגוף שלי רצה עוד.. רצה לגמור.. רצה שיכנס לתוכי עמוק וחזק, ויגמור חזק.
הוא השעין אותי קדימה עם הבטן על הרצפה, פותח וחודר מהר בלי הודעה,
לתוך המיץ והמים המרובים בתוכי , שילוב של חום וקור שמעלים את הגירוי לרמות מטורפות, חודר ויוצא מחזיק במותני והיא מסתכלת מהצד ומביטה בנו...

הוא הוציא את אברו, מתיישב על המיטה, מצווה עלי לבוא מעמיד אותי עם הגב אליו ומושיב אותי על איברו לאט , אני מכניסה את אברו פנימה לתוכי, עמוק עד שהתיישבתי עליו, והתחלתי לדהור, עולה ויורדת מגבירה מהירות מגיעה כמעט לשיא...
" עצרי" שכבי לאחור עלי הוא ציווה, ואני ביצעתי, היא ניגשה אלי והחלה ללקק אותי כשאני שוכבת עליו והוא מתנועות של האגן חודר אלי ויוצא.. מגבירים מהירות היא יונקת ונושכת את הדגדגן שלי חזק, שואבת אותו מלקקת מלמטה למעלה דרך אברו שנפוח.. הרגשתי את האבר שלו מתנפח בי ואת הכיוצים המהירים המתפשטים כשהזרם שלו הציף אותי ..
נשכבנו יחדיו על הצד, הוא שיחרר את ידי ונרדמנו..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י