לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפ33יצה

האישה עם השוט, השוט שיוצר את הישבן..
לפני 19 שנים. 10 במרץ 2005 בשעה 15:08

"תגיעי לבית ברחוב ... , תעזרי הרבה כוחות שפחה קטנה שלי, כי תצרכי את זה " הראה הביפר, וכל מה שרציתי זה רק להמשיך לראות את התוכנית בטלויזיה..
שמתי על עצמי בגדים קטנים, חצאית גופייה קצרה ומגפי עור עד מעל הברך ולקחתי מונית לרחוב שנאמר לי, צלצלתי בפעמון המסטר שלי פתח את הדלת, בחור סביר מראה, נראה מפוזר כמו אחרי שתייה מרובה.. הוא סגר מאחורי את הדלת ויכולתי להרגיש את המבט שלו בוחן וחופר וחודר לתוכי.,
עמדתי במרכז החדר הוא הביט בי מסתובב סביבי מעביר יד על גופי במעגלים.. עובר ונוגע בי בידייך כמו ילד המשוטט עם מקל על גדר.. רואה ולא רואה אותי.. רחוק במחשבות.. והחל גוזר מעלי את הבגדים עם מספרים שהכין מראש ומשאיר אותי ערומה משאיר אותי לעמוד ערומה שעל גופי רק המגפיים..
הוא פיסק את רגליי, שם את ידיי לצדדים ואני נשמעת לו, משחק עם החזה שלי ובוחן אותם.. עובר מאחורי, נותן מכה לישבני וממשיך לבחון.. מעביר יד בין רגליי ומכניס במכה לא צפויה אצבע לתוכי.. מסובב בתוכי.. מרטיב אותי בגסות שלו, בידיעה שאני לא יכולה לעשות כלום ואני נתונה לידיו לרצונותיו, מכניס את האצבעות עמוק לתוכי, מטלטל אותי קדימה ואחורה, מנסה לתלות אותי עליהן דוחף ומכניס, מוציא ומכניס אצבע נוספת. הוא הביא מקל של מטאטא.. ונתן לי להחזיק אותו בשתי הקצוות מאחורי הגו ואמר לי לא לזוז..
ואומר לי שהוא רוצה.....
צלצול בדלת.. כמה שניות של רגיעה הוא פותח, הוא הזמין אותם להכנס פנימה, הם מזגו לעצמם משקה, נעמדו מולי מביטים עלי עומדת במרכז מרוחה בשמן .. א' התקרב אלי..החל משחק עם החזה שלי מקפיץ אותו, ממשש אותי, ב' מעביר עלי את ידיו מסביב, אוהב את הישבן והגב שלי מלטף אותי ובוחן.. ג' עומד מהצד מתחיל להוריד את בגדיו, ובנתיים המסטר שלי מוזג לכולם עוד משקה, כולם שותים, שם ליד ב' קערה ו... "מסטר." לחשתי קוראת לו.. סתירה נחתה עלי והוא אמר לי לעשות את מה שירצו או שאני מעניש אותך מולם, הוא אמר, מזג לכולם משקה נוסף והלך בנתיים לחדר השני עם ב', כשהם מחובקים..
ג' עמד בצד החל לגעת בעצמו לגעת בזין שלו שהתקשח לאיטו , ו-א' מישש אותי,.
לקח את היין ושפך עלי, מהצוואר, והכל נוטף על הצוואר, על החזה, על הגוף שלי טיפות טיפות אחת אחר השנייה נוטפות לאורך גופי..
הוא לקח מלפפון, טבל אותו ביין והכניס את זה לכוס שלי לאט ועמוק, משאיר קצה אחד שלו לבצב מתוכי ואני עומדת ככה מולם, כשהוא ממשיך לשפוך עלי יין..
מכניס ומוציא את המלפפון ממני, מסובב אותו בתוכי לכל הכיוונים, צובט לי בפטמות חזק.. מורה לי באצבעו לשבת על הברכיים, אני מנסה לאט, המלפון כמעט נפל הוא מחדיר לי אותו שוב, מפשיל את מכנסיו..
עומד ערום מולי וקורה ל- ג'' "עבד, בוא לפה.. "
ג' הגיע.. עומד מולו, יודע מה א' אוהב..
"עמוד לפני המשרתת של המארח" אמר וג' מילה את פקודתי, עומד מולי.. "פתחי פה ותמצצי לעבד שלי, פנקי אותו" מר א'..
הבטתי עליו ממהנת, מהרהרת וסתירה נחתה עלי, לשמע הצליל האדון הופיע הוציא את השוט והחל מצליף על ישבני, שלוש פעמים חזקות אני ממשיכה לעמוד זקוף, להחזיק את המקל ואת המלפפון.. ודמעה ניגרת מעיניי..
"תתנהגי יפה" אמר והלך לו ל- ב', קלטתי את הבליטה הענקית ממכנסיו וקינאה החל ה לכבוש אותי..
א' שפך על הזין של ג' יין, ג' התקרב אלי שוב, הכניס את הזין שלו לפה שלי כמצוות אדונו והתחלתי למצוץ לו, הישבן שלי עדיין כואב מהמכה, מצצתי לו חזק, מתחילה להרגיש מעט רטיבות בין רגלי ואת המלפפון מחליק למטה.. מתחילה להרגיש מעט סחרחורת מהיין (לא רגילה לשתות) הוא יצא שוב, שפך שוב יין על אברו והכניס לפי, מכניס ומוציא את הזין ממני , אני מלקקת אותו חזק יונקת שואבת ...
הוא הביט על א' מבקש בעיניי לגמור אך א' נענע בראשו לשלילה ואמר לי להגביר מהירות.
ליקקתי חזק יותר ממש ינקתי אותו " בבקשה אדון" הוא אמר..התחנן הרגשתי אותו ענק בפה שלי הר געש גדול.. שאבתי לו את הזין ליקקתי מסביב...
א' נענע ראשו לחיוב, וג' יצא משפריץ על פני את כל הנוזל שלו..
א' מרוצה.. הוציא את המקל מהידיים שלי ציווה עלי לעמוד על ארבע, עמדתי..
הוא הוציא את המלפפון ממני,והכניס משחק איתו בתוכי, ומצווה על העבד ללקק את החור של ישבני, להכין אותי..
העבד נשמע לו מרטיב אותי, מכניס אצבע, ומפסק אותי א' עומד מאחורי, מכניס את איברו לישבני, ולאט לאט מוציא ומכניס את המלפפון...
ג' רוכן לפני הזין שלו מעט שמוט, וא' מצווה עלי להכניס לפה..
אני מוצצת לו מלקקת את האיבר מכל צידיו מלמטה למעלה, ומכניסה אותו לפה,
כשא' מחליק החוצה ופנימה, ומשחק עם המלפפון...
התחלתי להתנשם מהר, רוצה לגמור, צריכה רשות של המסטר שלי אבל הוא לא פה, ויודעת שאסור לי להפריע לו..
הזין שלו החל שוב לטפוח והרגשתי את המלפפון ואת א' נעים חזק כמו קצב מתואם, " מסטר..." צעקתי..
לא יכולה להחזיק את עצמי.. הכיווצים באים והתחלתי לחשוב על הכל רק כדי לא לגמור "
מסטר" צעקתי הפעם.. חושבת על פרחים מכל מיני צבעים... רק כדי להתאפק, חייבת להתאפק..
הוא הגיע.. כולו סמוק, הזין שלו ענק בחוץ .. סתר לי הביט עלי ואמר " תגמרי"..
א' תפס את מותני והתחיל לנוע מהר יותר.. ממש לדהור בתוכי, פנימה החוצה בתנועות מהירות,
ג' החדיר מהר יותר את איברו לפה שלי, שוב ושוב פעם...
והם נעו שניהם וג' הניע את המלפפון מהר פנימה והחוצה...
המסטר מעודד אותם לזיין אותי, לפסק אותי, לחדור..
כשב' מגיח מהחדר, התקדם לעברו, אוחז באיברו והחל מוצץ לו..
ואני מתכווצת על איברו של א' יונקת את המיץ של ג', הבטן מכווצת, החדירות מהירות ועבות יותר, התכווצתי עליו, כמה פעמים מהר.. מרגישה אותו עמוק בתוכי. ..
המסטר עמד מולי, ב' הגיח אליו, הפנה אליו את הגב וירד על ארבע והמסטר החל חודר אליו מאחור, לאט ושניהם נהנים נכנס ויוצא לאט..
מביט עלי ומצווה עלי להסתכל עליו...."תראי איך אני מזיין אותו".. והוא חודר לתוכו לאט ויוצא לאט... מביט לתוך עיניי, ומזיין אותו... לאט, עולה ויורד מתוכו, מחזיק בו בעדינות.. עוצם את עיניו וממשיך איתו בתנועות מרחפות כאילו אנו לא שם..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י