לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפ33יצה

האישה עם השוט, השוט שיוצר את הישבן..
לפני 19 שנים. 17 במרץ 2005 בשעה 22:16

הסתכלתי על עצמי במראה בפעם החמישים.. מביטה על החצאית גינס' קצרה ששמתי עלי סידרתי את המגפיים- שהגיעו עד מעל הברך.. התכוונתי לצאת ובדיוק הטלפון צלצל..
" היי עדי", אמרתי בהתרגשות.. "נכון שזה נפלא, שירי מתחתנת.. " אני לא יודעת מה ללבוש למסיבת רווקות.. ניפגש כבר אצל שירי בדירה.. " אמרתי וניתקנו את השיחה..
בדרך לשירי אספתי כמה בנות שרצו לבוא איתי כדי שיוכלו להשתכר...
הגענו לדירתה ברחוב קטן ואפלולי, באחת השכונות הצדדיות של תל אביב..
הבית היה מסודר, ומוכן, שירי חיכתה לנו יחד עם חברות נוספות שלא הכרתי.. ניגשתי לבאר קטן שהיה בפינה עם הגבר היחיד במקום.. ברמן נאה וגברי הביט בי נשען לקראתנו, עושה עיניים ...

עדי ארגנה אותנו במעגל, והתחלנו לשחק משחק עם שאלות, וכל אחת היתה צריכה בתורה לשאול ולשתות.. שותים, צוחקים והברמן כל הזמן דואג למוזיקה והשקות אותנו.. ואולי השקה באופן מיוחד.. לוגם וודקה מתקרב אלי ומשקה אותי בפיו.. כשהלשון שלו חודרת לפי מגששת בתוכה.. כשכולן מוחאות כפיים וצוהלות ושוב סבב של שתייה לכולן מהפה שלו.. הוא החזיק אותי.. ביד והכריח אותי ללקק את הוודקה שנטפה לכולן.. העברתי את הלשון על הצוואר שלהן
הפעמון צלצל.. שירי הלכה לפתוח את הדלת, ושוטר עמד בעבר השני מודיע שהשכנים התלוננו.. מיד התעשטתי, ניגשתי לברר את העניין, אך הוא הדף אותי ואמר " גבירתי, מילה נוספת ואני עוצר אתך " .. הגשתי לו את שתי ידיי וחייכתי..
" השכנים מתלוננים על המוזיקה" אמר השוטר.. " אני מבקש לשים משהו אחר.. קופצני יותק " אמר .... הברמן כיבה את האור.. והשוטר פשט במכה אחת את בגדיו ונשאר עם חוטיני קטן מענטז מולנו .. מנענע את האגן שלו לכל עבר... הברמן בנתיים עובר עם משקאות, שכחתי שאני מסיעה והראש שלי הסתחרר לו..
השוטר קלט את זה.. נעמד מאחורי מכניס את שתי ידייו לתוך הגופייה שלי, חופן את השדיין ושולף אותן החוצה, משעין אל הגופייה.. הברמן מתקרב.. שופך עלי מעט משקה.. והביא את שירי שתלקק לי את החזה,
כשהוא מלטף אותי ואת שירה וזה בזמן שהשוטר עדיין מאחורי.. מתנענע קרוב לישבן שלי..
הברמן ניגש להגר תפז אותה במתניים מקרב אותה אליו, רוקדים יחד צמוד וכל העת הוא מלקק לה את הצוואר, תופס את מיכל ורוקד עם שתיהן כשהן צמודות אליו.. מנשק לסרוגין את הגר ומיכל, ולאט לאט הן מקרבות את השפתיים, המרחק הצטמצם בינהן..עד שהשפתיים של שלושתם נפגשו.. לנשיקה משולשת של מפגשת לשונות מרובה.. הוא המשיל לנוע איתן כבריקוד.. מנשק אותן ולאט לאט זז.. משיא אותן יחד וממשיך ללטף את שתיהן, להניח את הידיים של מיכל מתחת לחולצה של הגר.. שהחלה להניע את גופה לעברה ולהפשיט אותה..
את הרטיב את האצבעות שלו ונתן לעדי למצוץ אותה.. כל זה כשהשוטר הערום, התיישב על שירי והחל לחבק, ללטף ולרקוד עליה..
בנתיים עדי המשיכה למצוץ לו את האצבע.. כשהוא מושך אותה והיא מתקרבת, מקרב אותה לפטמות שלי מלטף אותן ... עד שהכניסה אותה אל פיה, מלקקת אותי בעדינות מסביב לפטמה, נוגסת קלות
והוא מלקק לי את הפטמה השנייה.. כשידו עוברת על התחתונים שלי מתחת לחצאית..
עדי החלה לנשק לי את הצוואר, הוא עזב אותנו...אחת עם השנייה, והספקתי עוד לקלוט את השוטר מפסק לשירי את הרגליים, פותח לה בעדינות את הרוכסן של המכנס..
הברמן השקה את נטע ושגית יחד במבחנת וודקה וליקק לשגית את המשקה שנטף לה על הצוואר..
מוזג שוב משקה... הן שותות והפעם מלקק את הצוואר של נטע ועולה מעלה.. מצמיד את שפתיו לשלה.. ועובר לנשק את שגית.. נטע התקרבה ושוב נשק לה.. כך עד ששלושתם התנשקו, והוא השאיר אותן לבד, מביא משקה חדש, כשהן מתנשקות, אוחזות אחת בשנייה וחוקרות זו את לשונה של זו , שפתיהן כמעט צמודות מרפרפות זו על זו והלשונות חוקרות אחת את השנייה..
אותו זמן שירי ישבה על הכיסא, השוטר פיסק את רגליה.. מלקק לאט את החיבור בין רגליה, כשהמכנסיים מופשלות והתחתון מוסת מעט הצידה.. הלשון שלו טיילה על השפתיים התחתונות, על האחת ואז על השנייה..מפסקת אותה.. עוברת באמצע ומשאירה אותה רטובה ומפוסקת..
הוא כיוון אצבע אחת בעדינות, לשונו לא עוזבת אותה, והאצבע החלה להעלם לאט בתוכה.. נעלמת וצצה ושוב נעלמת עמוק יותר.. כששירי מתחילה להתאנח..
עדי הרימה לי את החצאית, כשאני מביטה מהופנטת על שירי. נטע ושאר הבנות, לא מעכלת את המתרחש.. הרמתי את האגן, עדי הורידה ממני את התחתון.. והצמידה את השפתיים העליונות שלה לשפתיים התחתונות שלי.. מזיזה עם אצבעותיה את השפתיים ומלקקת את הדגדגן שלי.. לאט.. לאט... נעתי מעט בגירוי בקצב שהיא הכתיבה והבטתי על השוטר.. שהכניס אצבע נוספת לתוכה.. מסובב בפנים ומוציא.. מלקק את אצבעותיו.. ושוב מכניס לאט.. היא שלחה יד אל המכנסיים שלו, אבל הברמן שהיה לידה, תפס לה את הידיים ביד אחת שלו, והחל ללטף את החזה שלה.. מנשק אותה לאט ובלהט כשנטע ושגית השתרכו אחריו וגם הן העבירו ידיים מתחת לחולצה של שירי.. הברמן שפך בקבוק וודקא על גופה של שירי וביקש מהבנות ללקק אותה.. והן החלו כולן יחד לעבור עם הלשון.. על החזה, הבטן.. שגית ינקה את הטמות המשכרות שלה, ונטע ירדה לאט אחרי הטיםות לעבר המערה.. עוד וודקה נמזגה על גופה ולשונה של נטע המשיכה לרדת מטה כשהשוטר מושך אותה בעדינות לכיוונו שתלקק את מה שנשפך על הדגדגן... שגית עברה לינוק את החזה השני ושגית נכנסה בין רגליה של עדי מלקקת ויונקת , שותה את הוודקה שהמשיכה להמזג.. כמו כלבה מיוחמת שלחה את לשונה אל בין רגליה של שירי.. שפיסקה, ושתתה.. הכניסה לשון כדי לטעות מהטעם המהול של וודקה עם גופה של שירי..
אותי זה חירמן ומשכתי איתי את עדי לעבר השוטר... כשהוא מלטף את שגית.... עדי החלה להפשיט את השוטר, ואני תפסתי את ידיו מאחור, מחבקת אותו.. עדי חשפה את איברו שעמד בטירוף והחלה למצוץ אותו מוזגת עליו עוד וודקה שהיה בצד ולוגמת ישר מה"בקבוק" כשאני לא נותנת לו לזוז.. היא שאבה אותו והכניסה את הזין הכי עמוק.. מסתובבת, מרימה את החצאית שלה ורוצה להכניס אותו.. השוטר הזיז אותה, הפשיט את החצאית, פיסק את רגליה התיישב מתחתיה והחל לינוק אותה כשאני נעמדת לידה והוא מלקק את שתינו ביחד.. מעביר לשון ארוכה לאורך המערות הצמודות שלנו .. לא יכולתי להמשיך לעמוד.. רציתי לגמור.. נשענתי מטה והתחלתי לזיין את נטע עם האצבעות והלשון שלי.. מוצאת את החורים שלה וחודרת כשהשוטר מעודד ומלטף את שתינו..
הלשון שלי עברה על הפתח מכניסה אצבע קטנה פנימה, מחפשת את נקודת הקסם ומרטיטה אותה בתוכה.. כשהיא נעה על האצבעות שלי.. בין נגיעה ויניקה שלו על גופה.. הפתח התרחב לו , והכיווצים החלו להגיע, צרחות של גמירה וזרם מים קטן.. שתיתי אותה בטעם וודקה.. ונשכבתי על הגב.. היא התהפכה לעברי.. מנשקת אותי יורדת אל בין רגלי.. וגומלת לי.. הבטתי על שירי מתגרה ממה שהבנות עושות לה.. מחזיקות את הידיים שלה כששגית ממשיכה בקצב נמרץ להכניס ולהוציא את האצבעות שלה מתוכה.. הבנות יונקות את הפטמות שלה, כל אחת בצד אחד, ושירי מתנשמת בכבדות.. נעה.. ונושמת בקצב של גמירה נוספת מירי, הזיזה את שגית והמשיכה גם היא להכניס את לשונה מחפשת את החור של הישבן ומכניסה אצבע קטנה.. לאט לאט פנימה ו...
צעקה יצאה מגרוני כשגלים גלים כיווצו את הבטן שלי וגמרתי לעדי על הלשון.. האצבעות שלה התמלאו בנוזל שלי.. חיבקתי אותה חזק, צמוד לגופי, מרגישה את החזה שלה הנעים על שלי..
התחבקנו והבטנו על שירי, כשבנתיים הגר הזיזה את מירי והחלה להכניס אצבע מכל יד למערב של שירי, והלשון נכנסה בתוכן.. שגית וחגית ליקקו את הפטמות שלה, מירי העבירה ידיים חמות על גופה וכולן מטפלות בה.. הגר הכניסה את לשונה עמוק.. מזיזה את ראשה במהירות לצדדים מתעלמת מצעקות העונג של שירי וממשיכה לדחוף את הלשון ולנדנד את הראש ושוב להכניס את הלשון.. כשהאצבע שלה על הדגדגן.. כמו מווסתת אותה..
טריקת דלת והבטתי מהר לאחור, קולטת שהברמן והשוטר יצאו יחד מהחדר..

קוד סגול - קראתי לך הכולללללללללל
אהבתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לפני 19 שנים
מפ33יצה - היי קוד סגול..
סתובב ;-)
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י