סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מהסוף להתחלה

ועם הזמן הכל חולף.. ולבך הגאה הופך לעלם יחף.. ושכחת מזמן מה אתה מחפש..הבלוג של בחורה קונסרוטיבית במקצוע ליברלי
לפני 15 שנים. 26 ביולי 2008 בשעה 21:00

זה התחיל עוד יותר גרוע מאתמול. בקושי היו אנשים. חשבתי זה יהי מזל אם אעשה *** ש.
נורא מוזר למצוא את עצמי בבר שוטה,מדברת עם הבנות ולא עובדת. יוסי,לקוח קבוע ,חבר של עמית וקצת טיפש התעצבן על המלצרית שחיכה הרבה זמן למשקה. הוא אמר שהוא הולך.עוד הוא אמר שהוא אוהב דברים ציק-צ'אק. שאלתי אם גם בסקס הוא צי'ק – צ'אק. הוא גמגם משהו ואז אמר: אני למשל לא ימרח בחורה חודש בסיפורים אם אני רוצה סקס. אני לא אוהב משחקים. אמרתי לו, יש דברים שלא אומרים בפנים, ונתתי לו דוגמא: למשל אני רוצה שיתן לי עכשיו 50 ש. הוא נכנס אל הכיס,הוציא סטפה של כסף,אמר :"קבלי 100. עשיתי היום הרבה, אני זז". והוא הלך.
אחרי זה מישהו קרא לי. התחלתי לעבוד. אחרי כמה סיבובים אמרתי סבבה,יש לי כבר *** .
פתאום ראיתי את דויד. הוא קבוע,מחפש ללקק ב700 שקל. הוא לא אוהב שמסכימות מהר,אז זה מגיעה מ300 ל700. אבל זה לא משנה.פעם אחת הסכמתי וזה היה דוחה. לא אוהבת שיורדים לי,נקודה. זה כמו בנשיקה, עם רגש זה מדהים,אבל בלי- זה ממש מגעיל אותי. אני לא מתנשקת.
אבל מה, הוא אמר שהוא אוהב את החברה שלי, ושילם עליה ***ש. נחמד. שמחתי לעזוב אותו כשקראו לי להופיע. פמלה בדיוק הייתה למעלה. שאלתי: מה אמרת לו שהוא לא מגיע יותר? היא אומרת לי :לא דברתי איתו שבוע. אבל הוא אמר שהוא טס לחול. לחו"ל? מוזר משהו. "הלקוח שסידרתי לו,הערבי,הוא נפגש איתו ברמללה ". אה, זה משנקרא אצלו חו"ל חחחח. פמלה קלטה שהיא לא קלטה את זה קודם ועשתה פרצוף של "איףף" כזה. ואז היא אומרת: אני חושבת שיש לו שריטה. אני שואלת אותה, אחרי הסיפור ההזוי עם מוריס: "תגידי, יש לו כסף?"
"לא,אין לו כלום".טוב,נו,כבר לא מפתיע. ישראלי שנוסע עד רמאללה בשביל להתפרנס. אין לי הרבה להוסיף. ייתכן שהוא אוהב סיכונים,להיות על הקצה,להתאהב בחשפניות שכביכול "דוחות" אותו. הוא נמשך לאתגרים,אבל גם למשהו שתמיד יפגע ב"כבוד המזרחי" שלו. חשפניות הרי בנות מאד ליברליות,בלי להרחיב. והוא הרי לא יכול לקבל את זה. העולם הזה כל-כך כל-כך לא שלו.
משחקי כבוד במועדון חשפנות? זה אפילו נשמע פתטי. אבל המנטאליות היא נשארת,אין פתיחות,
מה לעשות.
עליתי להופיע, עוד הפעם שיזוף.אני כבר לא מתלהבת מזה. רק בקטע שאני מתחילה למרוח קרם שיזוף.זה ממש מגרה. ראיתי את כולם מרותקים ,לא מסיטים מבט. התחלתי לחייך,זו הרגשה מדהימה. הרגשתי מדהימה, ואני אכן כזאת. מהרתי להתלבש בשביל שהקסם של המופעה עוד יישאר,להרוויח עוד קצת. הלך נחמד,ישבתי עם איזה מפיק מוזיקה מזרחית,רפי . ואז מישהו הפריע לי,אמר שבחור אחד שם ממש רוצה אותי. נגשתי וראיתי שהחתן,שלא רקדתי עליו קודם בגלל המחנסיו הרטובים אחרי אמבטיה עם פמלה,מבקש אותי . בעצם זה חברים שעשו לו הפתעה. החבר שאל אותי : כמה זה לעלות ליחידות? והוא יגיע להפי אנד? אמרתי: אני מקווה. אין ביטוח. הוא הסכים ושילם,אפילו הוסיף 40 ש יותר. איזה חברה נחמדים. עליתי איתו לחדר. אמרתי שהוא חייב לפשוט הכל ,כי הוא כולו רטוב. הוא היה נבוך. אז אני התפשטתי, התחלנו להתחבק. המגע שלו היה כל כך עדין ונעים. אמרתי לו שהוא מתוק ושנורא כיף לי איתו,וזאת הייתה ממש אמת. אמרתי שזין שלו כזה עבה וגדול,זאת גם היית אמת. הוא אמר שאנחנו לא נלך עד הסוף,כאילו מה,שאני לא יתלהב. צחקתי: נראה לך? הוא אומר: לא אל תפגעי, פשוט המצפון שלי לא עובד שעות נוספות. אמרתי: אל תפגע, אבל כאן לא עושים דברים כאלה,וזה לא בשביל המצפון שלך,אלא בשביל מצפוני,וזה יותר חשוב.
ואז שאלתי אם הוא סטודנט למחשבים?" הוא אמר כך אני נראה ? אמרתי שכן. הוא אמר:לא,אני בצבא. אמרתי,מה אתה בן 19? וכבר מתחתן?
אוה השיב: לא,אני בן 29.
-אז מה אתה עושה בקבע?
-אני טייס. וואו איזה גבר וכזה עדין ומתוק. איזה הפסד למין הנשי. הוא הולך ,הוא הולך..
הוא אמר עם נימת עצב שכזאת :מה את עושה כאן? אז אמרתי שאני כאן רק 3 פעמים בשבוע, ואין לי בן זוג, אז מה הטרגדיה. ואני ממנת את עצמי. הוא שאל אם זה משתלם. אמרתי לו: "כרגע כן".
למרות דיבורים,זין שלו עמד חזק. אמרתי לו שאני לא עמדת בפיתוי,המון זמן לא החזקתי ביד או איפשהו בסביבה זין,ועוד כזה,והתחלתי ללקק את הראש עם קצה הלשון. זה היה כל כך כיף,שהתחלתי להרגיש איך אני מתגרה שם,התחושה שכמעט לא מוכרת לי בעבודה. עצמתי עיניים,ונתתי לעצמי להכניס את הראש כולו. הוא היה ברקיע השביעי,אבל מאד סבל מהמצפון שלו. ברגע הכי לא מתאים שאלתי אותו אם הוא בטוח שהוא רוצה להתחתן. הוא עשה מין פרצוף מסכן שכזה,ואמר שכן. עברנו עוד פעם להתחבק. הוא היה מקסים. ואז אמרתי שזמנינו מוגבל והאם הוא לא מעדיף לגמור. הוא אמר שלוקח לו תמיד המון זמן. אז אמרתי: תגיד לחברים שלך שגמרת,הם יתאכזבו אם ידעו שלא. הוא אמר: אני לא מסוגל לשקר.
התחלתי לרדת לו. הוא עצר אותי. הוא אמר :אל תרגישי רע,לוקח לי המון זמן:
אמרתי,מותק,אני עושה את זה בשבילי, היה לי כיף איתך.זה לא קורה לי שאני מתגרה פה עם אנשים,ואיתך זה קרה. הוא שאל איך קוראים לי באמת. אמרתי לו שאלתי מה שמו. הוא ענה,ואז אמר שהמצפון שלו מפריע מאד,הוא לא יכול. טוב,מה נעשה איתך. לך לאשתך לעתיד, ושיהיה במזל. אם תתגרשו,תבוא שוב.
אחח איזה מקסים. הלכתי לסדר איפור,כשחזרתי כל הקבוצה שלו כבר עזבו. הרגשתי מין עצב כזה.
המשכתי לעבוד. הגעתי כמעט ל****. אין אמיר,אין זקן והים,אין קטנצ'יק,אין כמעט אנשים,אין ריבים בין הבנות. איזה לילה כיפי ורגוע. שימשיך ככה.
השעה 6:00. אני הולכת להתקלח ולישון.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י