אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דומיניק מורנינגסטאר - Dominic Morningstar

מערבולת קלינית של היצע וביקוש.
כולם עסוקים בלהמר על הצ'יפ שיגרוף הכי הרבה לייקים, ואני, אני דילר של תשומת לב.
לפני 3 שנים. 3 ביוני 2020 בשעה 4:59

בוקר נפלא לכולם/ן ושיהיה סופ"ש נעים וסקסי 🌷

 

תרגיל לסופ"ש עבור זוגות חדשים / שולטים חדשים: 

[אני כותב בלשון זכר, אך הפוסט מיועד לכל המינים והמגדרים] 

 

אל תפחד להיות קצת יותר אגרסיבי או "קשוח" איתה מסשן לסשן, לאט לאט, בהדרגה, תוך כדי בנייה של תקשורת בריאה ותרגול של מילות ביטחון. 

נסה לשמור חלק אחד של הסשן ל"ספירת הצלפות", לדוגמה, שבחלק הזה התפקיד שלה הוא לספור כל הצלפה בקול רם ומומלץ לצרף מילת כבוד או תואר, למשל: "אחד אדוני.. שתיים אדוני.." וכן הלאה - תתחיל עם ספירה עד עשר, ובסשן הבא תוכל לבחור אם תרצה להמשיך את הספירה עד 15 או 20 באותה עוצמה של ההצלפות מהסשן הקודם - או בכלל להשאיר את הספירה עד 10 אבל להעלות את עוצמת ההצלפות קצת מעל רמת האינטנסיביות של הספירות שעשיתם בסשן האחרון. 

אני באופן אישי ממליץ "לשמור על קו אחיד" מבחינת כלי ההצלפה בו אתה משתמש עבור החלק הזה של הספירה, תחליט במה תשתמש ותשאר איתו *עבור החלק הספציפי הזה*, וזה לא משנה אם זה יהיה עם כף היד / פלוגר / בול-וויפ / קרופ או כל כלי הצלפה אחר ששניכם מאוד אוהבים ומרגישים בנוח איתו. 

 

סמוך עליה, שאם סשן יתחיל להרגיש לה קשוח *מדי* - היא תאותת לך, היא תגיד לך, היא תתקשר איתך כדי שתדעו שניכם מה הגבול של הגוף שלה *בסשן הנוכחי* ולאחר מכן תדברו על הסשן הבא ונסו לקבוע עבורו מטרות חדשות ומרגשות. 

כמובן שאין לאן למהר ואל תרוץ רחוק מדי מהר מדי, נסו לבנות את הסיבולת ואת יכולת ההכלה שלה (ושלך), ביחד, בעבודה משותפת ותקשורת פתוחה וכנה ובריאה כדי להמשיך ולהתקרב זה לזו גם בפן הרגשי וגם בפן הפיזי - ויחד עם זאת, אל תפעל מתוך פחד או חששנות ואל תרשה לעצמך "לרחם" עליה בכך שתהיה פחות אגרסיבי מיוזמתך, "כי אתה לא רוצה להכאיב לה מדי", בלי שקיבלת ממנה שום סימן שזה מה שהיא צריכה או רוצה - 

היא תגיד לך מתי זה יותר מדי. 

 

היא איתך כי היא סומכת עליך וכי היא רוצה לגדול ולצמוח איתך יחד, תכבד את זה ותסמוך עליה - בדיוק כפי שהיא מכבדת אותך וסומכת עליך 🖤

 

Skyfall​(שולט) - מילות חוכמה על הבוקר....התגעגעתי מאוד
לפני 3 שנים
Dominic Morningstar - 🖤
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י