שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפנקס הקטן

רשימות שליטה
לפני 4 שנים. 29 במאי 2019 בשעה 11:43

נכון. זה לגמרי נכון שאני מת להיות השפוט שלה. אבל להודות בזה? זה כבר דבר אחר לגמרי..


אני סקרן אמרתי לה, זה נשמע לי תפקיד מעניין.. את באמת מישהי שאני יכול להעריץ אבל אני קצת מפחד ממך, מה זה אומר בעצם? את הולכת לתת לי פקודות? ואם לא אבצע? תצליפי בי או משהו כזה? היתממתי.


זה לא בדיוק עובד ככה. היא ענתה, אני לא מלכה או מפקדת, אני שולטת וזה משהו קצת שונה. אני מכירה בערך העצמי הגבוה שלי ואני יודעת שאני ראויה להערצה, בעיקר של זכרים. גברים כמוך נועדו לשרת אותי. אתה מהסוג של הגברים שמתים שאקח שליטה עליהם. אני רואה בזה משהו טבעי והגיוני מאד. ראיתי איך אתה מתבלבל מהנוכחות שלי. אני בטוחה שהלכת הביתה אחרי המפגש שלנו ופנטזת עליי, נכון?


כן, הודתי בקול מבויש. איך ידעת?


חחח היא צחקה. זה היה ברור לי מהרגע שראיתי אותך. אני מכירה אותך יותר טוב משאתה חושב. אני בטוחה שגם עכשיו אתה חרמן בטירוף והבולבול הקטן שלך בטח כבר זקוף.. אני מזכירה לך את ההתחייבות שלך.. אתה לא נודע בעצמך בשבוע הקרוב.


ברור, אמרתי. אבל מי אמר לך שהזין שלי קטן? הוא דווקא די גדול…

 

חח שוב את צוחקת, טוב בסדר חמוד, הבולבול שלך ענק. אם זה מה שבא לך לשמוע.


תודה, אני אומר מבולבל. (בולבול זה עדיין די מעליב, אבל אני נכנע ולא מתווכח ובמקום זה שואל)

אני עדיין לא ממש מבין מה זה אומר להיות השפוט שלך.


מממ היא עונה, תראה, היחסים איתי הם בגובה העיניים, לגמרי ישירים ופתוחים. הכל על השולחן וברור מאד, אם אקח אותך תחת חסותי, אתה תעבור איתי תהליך נפשי מאד אינטנסיבי שיכול לפרק ולבנות אותך מחדש, אתה תשתנה לגמרי ולא תכיר את עצמך. חלק מההוראות שלי יכולות להיות לא פשוטות עבורך, אבל אני קפדנית ודורשת התמסרות מלאה. גם כשיהיה לך קשה אתה תבצע את ההוראות שלי במלואם.

מה שלא תוכל לבצע תתקשר ותבקש ממני יפה לשנות את ההוראה. אני מצפה ממך לכנות מלאה בכל מצב, אני רוצה שתהיה חשוף לחלוטין מולי ותשתף אותי בכל דבר. ברור?


כן, אבל לא ממש הבנתי אני עונה. איזה ציווים אקבל? ואיזה תהליך נפשי אעבור? אני חייב להבין קצת יותר..


אוקיי אסביר לך, אתה תקבל המון הוראות שמטרתם לשרת אותי, אני מאד מפונקת ויש לי הרבה דרישות, זה יכול להיות מטלות בבית או קניות, לפי מה שאצטרך. לגבי התהליך הנפשי, אתה תלמד על עצמך המון, תשתנה ותתעורר לחיים. כמו שאני מבינה אתה צריך ניעור רציני.


אוקיי, אבל אך זה יקרה, את יכולה להסביר לי?


אתה יודע מה טיפשון. יש לי רעיון. אשלח לך לינק לבלוג שלי, שם תוכל לקרוא וללמוד קצת על תהליך השליטה שלי. אבל אני חייבת להזהיר אותך מראש, יש שם כמה תיאורים די הארקוד, אל תיבהל, זה לא אומר שמה שמתואר שם יקרה גם איתך.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י