סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפנקס הקטן

רשימות שליטה
לפני 4 שנים. 28 במאי 2019 בשעה 1:32

*18*

יופי חמוד. אתה בכיוון הנכון. אני שמחה לראות שאתה מוכן להתאמץ בשבילי. אתה בטח מבין שתצטרך לעשות יותר מזה, אני דורשת בהתמסרות מלאה, יש סיכוי שאתה מסוגל לזה ואני אבחן את זה בימים הקרובים. תתקשר אליי מחר ב17.20 ונראה איך נתקדם.

טוב לילה טוב.

אין תגובה. אני מתארגן לשינה, מתקלח, מצחצח שיניים. ואת לא יוצאת לי מהראש. אני משחזר את הפגישה שלנו, נזכר ביופי המהמם שלך ובשתלטנות האלגנטית שלך, הרגיש שזה כל כך טבעי לך, כאילו היה ברור לך לגמרי שאעשה מה שתאמרי, האם את מלכה בדסמית או שזה פשוט האופי שלך לקחת שליטה? המון שאלות התרוצצו במוחי כשנשכבתי בעירום במיטה לאחר המקלחת. זה השלב שבו היד שלי נשלחת באופן אוטומטי למחשב/טלפון והפורנו מתחיל לזרום לי למסך. לא הפעם. אני זוכר את ההוראות שלך וההתחייבות שלי. אני מתחרמן רק מהמחשבה שנתת לי פקודה. אני לא נוגע בעצמי אבל לזין שלי חיים משלו, הוא נרגש כל כך מהאפשרות להכיר אותך. היד שלי מתקרבת לזקפה המתגבשת אבל נעצרת באמצע הדרך. כל כך בא לי אבל אני מצליח איכשהו להתגבר. מחר אתקשר אליך ב17.20. אולי אשתף אותך בחרמנות הנואשת שלי? אולי תביני אותי והכללים שקבעת לי יתגמשו קצת?.

אני נסער אבל לא מותיר לעצמי ברירה, לאט לאט אני והזקפה שלי נרגעים ואני נרדם.

 

*19*


17.20 על השעון. כמובן שאני מתקשר אליך. אני לא יודע למה דווקא בשעה הזו אבל כנראה שהלו"ז שלך צפוף ואני שמח שאת מפנה לי זמן.

את לא עונה.

20 דקות אחר כך הטלפון שלי מצלצל.

את על הקו. אני נרגש ועונה במהירות.

את אומרת: היי חמוד. ראיתי שהתקשרת.

מה שלומך? אני עונה טוב. אמרת לי להתקשר ב17.20.. נכון. ראיתי שהתקשרת בזמן, יופי, הזמן שלי באמת יקר ולכן אני קובעת שעה מדוייקת להתקשר. אבל לא ענית לי.. ומה עם הזמן שלי? רגע שתיקה ואת עונה. אולי לא הבנת מה קורה פה. אני ואתה לא נמצאים באותו המקום.


כמו שאתה אמור להתחיל להבין, כדי להיות בקשר איתי אתה צריך לקבל את זה שאני בעמדה בכירה ממך, אני קובעת ומחליטה מתי נדבר או נפגש. אתה תאלץ לקבל את זה כמו שזה או למרוד ולהתנגד, אז אשחרר אותך ולא נפגש עוד אף פעם.


אני חושב איך להגיב ועונה.

אני אוהב את הגישה שלך, את מאד דומיננטית וזה רק עושה לי חשק להתמסר אליך אבל את ממש קשוחה.. מה את מלכת סאדו או משהו כזה?


חחח כן, את עונה. סוג של.

שתיקה. אני קצת בהלם ואת ממשיכה.

אני בחורה מאד עצמאית, מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי קצת שתלטנית, בתיכון הבנתי בדיוק מה עובר בראש של הבנים ותמיד השגתי מהם כל מה שרציתי. אתם הגברים מאוד קלים להפעלה.

בגיל 18 הייתי מלכת סאדו פעילה, גברים ליקקו לי את המגפיים והתחננו שאשפיל או אצליף בהם,. זה היה משחק משעשע אבל בשלב מסויים הבנתי שגברים צריכים להיות גם שימושיים.

היום אני כבר לא מעוניינת בסמרטוטי רצפה עלובים, אני מחפשת גבר שיהיה השפוט שלי, שיהיה משרת יעיל שגם יעניין וישעשע אותי.

שוב שתיקה..

אז מה חמוד? בלעת את הלשון? נכון שאתה מת להתמודד על התפקיד?  

היה קשה לפספס את הגיחוך בקולך.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י