לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 25 ביולי 2020 בשעה 18:26

 

"אני יודעת שאתה מיוחם ומת לגמור אבל אתה ביקשת שלפעמים לא ארשה לך לגמור כי אתה בסה"כ דילדו, הדילדו הכנוע והמושפל שלי"... היא אומרת עם חיוך זדוני ופתאום אני מתחרט שנתתי לפנטזיות להשתולל לי בראש ושהוצאתי את המילים האלה מהפה...

זה אולי קשה יהיה לוותר על הגמירה שאני כלכך צריך, כדי להרגיע את הרעש הזה שמשתולל לי בראש וזה יהיה קשה להתמודד עם החרמנות שאצורה בי ומכאיבה בין הרגליים, אבל תחשוב כמה גאה תהייה בעצמך שהצלחת לעמוד במשימה. תחשוב כמה היא תהייה גאה בך שהצלחת להיות כזה גיבור ותחשוב כמה היא תוכל להשתמש בך כשתהייה כלכך כנוע ומושפל בדיוק כמו שפינטזת שנים.

"כל הכבוד, דילדו שלי" היא אומרת ומחבקת אותך כשהצלחתי להפסיק בזמן ולא להגיע לנקודת האל חזור. מתחשק לי לבכות אבל אני שומר הכל בפנים. "עכשיו תפנק אותי, דילדו התגעגעתי לאצבעות שלך בתוכי", היא אומרת ואני נמס בקול שלה.

האצבעות חודרת לתוכה בקלות מרוב רטיבות והייתי עושה הכל לטעום אותה ו/או להיות בתוכה עם הזין העלוב שלי אבל אסתפק בלענג אותה עם האצבעות. ההרגשה הזאת תמיד מגרה אותי, להיות עמוק בתוכה, עמוק יותר משאני מרגיש כשאני מזיין אותה, להרגיש איך הגוף שלה מקבל אותי באהבה ומגיב ללא מעצורים.

אני כבר מתורגל היטב באיך ואיפה בדיוק לנגוע, כדי להטריף אותה אבל זה מרגש כל פעם מחדש להרגיש אותה נהנת מהמגע שלי, מההתמסרות שלי ולדעת שרק אני יודע לגעת בה ככה !

הגניחות שלה מתחקות ואני מרגיש את המיצים שלה נוזלים ממנה על היד שלי ומרגיש אותה מתקרבת בצעדי ענק לגמירה המיוחלת שמגיעה תוך כמה שניות. היא רועדת כולה ובוכה ואני עוטף אותה עם כל החום והאהבה שלי עד שהיא נרגעת.

"אתה יכול ללקק ממני את הגמירה אם מתחשק לך", היא אומרת ואני מיד מתענג מהטעם שלה, מסניף אותה עמוק לריאות. "כל הכבוד, אם תמשיך להיות כזה דילדו טוב, אני ארשה לך לגמור, עכשיו לילה טוב, אנחנו קמים מוקדם מחר". 

 

Dangerous Dolphin​(נשלטת) - מקסים. ⁦♥️⁩
לפני 3 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - איזה יופי היא גדלה ואתם מתפתחים יחד. ממש רומנטי :))
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לפעמים מתפלק לה... יש לנו עוד דרך לעבור ביחד
לפני 3 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - זה נכון תמיד, ויש בזה המון יופי וסקרנות
לפני 3 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אוי, אהבתי! היא עוד מעט תתמכר לזה.
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מעולה. איזה כייף.
:-)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י