בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 26 ביולי 2020 בשעה 4:24

בחלום ישבתי בחדר שלא מוכר, נטול פרטים. הדבר היחידי שאני זוכר היו קולות, יותר נכון גניחות וזעקות של עונג. אני זוכר שישבתי והקשבתי ולא נגעתי בעצמי. לפתע נפתחה הדלת וגבר עירום עם זין זקור ומבריק נכנס הוא נעמד מולי ואני הסתכלתי עליו, בולע את הריר."תתטעם" הוא אמר ואני ירדתי על הברכיים והסתכלתי על הזין שלו שהיה שיא היופי האנושי. עבה, כיפה נפוחה, ורידים בולטים. הזין שלו הבריק מהמיצים שלה. את הריח זיהיתי.

"אתה יכול", הוא אמר ואני פתחתי פה, הוצאתי לשון וליקקתי את הכיפה. הטעם שלה, אוי איזה טעם ממכר... הסתכלתי עליו מלמטה והוא חייב אליי במבט אהבי שכזה. הפעם כבר הכנסתי את הכיפה שלו לפה והוא לאט לאט חדר לי לגרון. הוא היה עדין וקשוב, הוא ליטף לי את הפנים ודאג שלא אחנק. הוא הרים לי את הראש שאביט בו כשהוא מזיין לי את הגרון. הוא נאנח וידעתי שעוד כמה רגעים הוא יגמור לי בפה אבל הייהי כלכך שקוע בו שזה לא הטריד אותי בכלל.

לפתע הוא נעצר ומיד אח"כ הרגשתי את הזין שלו רועד יורה לי לגרון מטחי זרע חם. בלעתי כמה שיכולתי, הוא עזר לי לא להיחנק וכל הזמן ליטף לי את הראש. הזין שלי נרגע והפה שלי היה עדיין מלא בזרע. בלעתי הכל וליקקתי את מה שנזל ממני. הוא חייך אליי, "כל הכבוד", הוא אמר והרים אותי. הוא הפשיט אותי מבלי שארגיש והתקרב אליי.

הורדתי את המבט וראיתי את הזין שלו רפוי אבל לאט לאט מתקשה שוב. הזין שלי היה קשה ומתמיד ונטף טיפות סמיכות. הוא היה גבר סקסי ואני ממש לא בכיוון, הוא ליטף אותי וקירב אותי אליו. הוא הביט לי עמוק בעיניים ואני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי."אל תתבייש", הוא אמר ונישק אותי.

נישקתי אותו חזרה ומשם הנשיקה התלהטה. הידיים שלו חפנו לי את הישבנים והרגשתי את זין שלי נוגע בשלו. לפתע הוא נעצר, חייך והוביל אותי לחדר הסמוך.

היא שכבה שם, עירומה, נראת מרוצה במיוחד ואני הייתי נבוך מכל הסיטואציה הזאת. היא התיישבה בקצה המיטה ופסקה רגליים הוא קירב אותי אליה והצמיד את הפנים שלי אליה. "תלקק אותי" היא ביקשה ולפני שהגבתי הרגשתי אותו מצמיד את הזין שלו לתחת שלי. התחלתי ללקק אותה, היא היתה פעורה ורטובה ותוך שניה התמכרתי מחדש לטעם שלה. הייתי כלכך עסוק שלא הרגשתי בכלל שהוא חודר אליי. לרגע הרגשתי מלא. הוא זיין אותי בעדינות בזמן שאני מתמסר לטעם שלה.

"אתה כזה דילדו מזדיין בתחת", היא אמרה והוא מיד הגביר את הקצב.. הרגשתי שאני מתנתק מהגוף שלי, שאני נתון כולי אליהם, נתון לרצונם. היא גנחה והרגשתי את המיצים שלה נוזלים לי לפה ומציפים את הפנים שלי. בתיאום מושלם הוא גמר בתוכי והרגשתי את הזרע שלו נוזל לי מהתחת. הוא הרים אותי, נישק אותי בלהט ויצא

bondman​(נשלט){FLR} - חלום אש.
:-)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - את יכול לדמיין באיזה מצב התעוררתי
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אלוהים, כמה שטתה מחרמן אותי.
לא מבינה איך חלמנו את אותו הדבר בדיוק.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מעניין מאוד... חייבים לבדוק את זה לעומק
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י