לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 5 במאי 2020 בשעה 4:37

"אתה יכול להשתפשף בי, דילדו", היו המילים הראשונות שהיא הוציאה מפיה הבוקר. מוקדם יותר, כשהתעוררתי לפני השעון המעורר, כבר הייתי עירום והייתי חייב לגעת קצת בעצמי. הביצים שלי כבדות מתמיד והזין שלי הראה סימני חיים קלים. המחשבות השתוללו בראש אבל ידעתי שאסור לי לשקוע יותר מדי ובטוח שלא לגמור ככה, בלי רשות. הפסקתי כשהיא הראתה סימני התעוררות ומיד אחרי שחזרה מהשירותים נצמדתי אליה מאחור לחיבוק.

היא הסתובבה וכנראה שהרגישה את הזין שלי. "אני מרשה לך, סיסי כנוע שלי, אני מרשה לך להשתפשף בי ולגמור", היא מפתיעה אותי ואני נבוך וקצת לא מאמין שהיא מתחשבת בי ככה. "את באמת מרשה לי?", אני שואל בהתרגשות והיא מאשרת.

אני מתרומם מעליה ומשתפשף לה ברגל, בתנועות זיון ארוכות. "אתה כלכך סקסי שאתה מרשה לך להיות כנוע ומושפל", היא אומרת ומעודדת אותי. אני מגביר את הקצב ונאנח בלי ממש לשלוט בזה. היא לוחשת לי באוזן את המילים שהיא יודעת שמטריפות אותי ויכולות להוביל אותי לגמירה בשניות. 

אני קרוב כלכך אבל לא רוצה להפסיק, אז אני מוריד הילוך. "תודה שאת מרשה", אני אומר והיא מלטפת ומנשקת, "אני צריך אותך כלכך", אני אומר בקול שבור והיא מספרת לי כמה היא רוצה אותי וכמה היא צריכה שאשרת אותה שרק עוד קצת נחזור לשגרה והיא תשתמש בי כמו שהיא יודעת שאני צריך, כמו שהיא רוצה.

"אני יכול לגמור לך ביד?", אני שואל והיא מסכימה. אני מניח את הזין שלי בכפות ידייה וכאילו מזיין אותה... משהו קורה לי, הגוף שלי מתעורר והתשוקה יוצאת ממני  ומרגשת גם אותה. "את באמת מרשה לי לגמור?" אני שואל כמעט על סף בכי וכאילו מת שהיא תגיד שלא, אבל בעצם אני ממש רוצה שהיא תרשה לי, אני כלכך צריך לגמור.

היא מאשרת את הגמירה, כמה נגיעות נוספות ואני כבר לא יכול להתאפק ומגביר את הקצב עד שהזין שלי יורה ממני כמויות אדירות של זרע חם וסמיך. הגמירה מלווה ברעידות של אורגזמה ואחריהן מגיע הבכי הבלתי נשלט הזה. היא מחבקת אותי חזק. "כל הכבוד, דילדו שלי, תודה שגמרת בשבילי", היא אומרת וממלאת לי את הנשמה בחום ואהבה שאני כלכך צריך עכשיו כדי לא להתפרק לאלפי חלקים. "תודה מלכה שלי תוגה, תודה, תודה", אני אומר בהתרגשות מבעד לבכי. אחרי כמה דקות הצלחתי להסדיר את הנשימה ואני עדיין בחיבוק שלה, הבכי נגמר ולשם שינוי אין בושה ואין רגשות אשם.

משרת אישי1 - יפה מאוד...חושני ומרגש...
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני 3 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - מקסים :) וגם היא נשמעת מקסימה אמיתית
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - היא מקסימה, נפלאה, חכמה, יפה, סקסית, אוהבת, מפנקת, מתפנקת
לפני 3 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - ואתה שלה ❤
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לגמרי שלה
לפני 3 שנים
חרש ברזל​(אחר) - זכית
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני יודע... תודה רבה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י