שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 16 באוגוסט 2020 בשעה 4:48

אני מניח שלא מעט גברים תפסו את הנשים שלהן על חם עם גבר אחר (מניח שגם לא מעט נשים תפסו על חם את הגבר שלהן עם אישה או גבר אחרים). לא מעט גברים מפנטזים לתפוס את האישה שלהם במיטה עם גבר אחר ולחלקם זה אחד הסיוטים הגדולים. מודה שלא מעט פעמים פינטזתי שאני חוזר הביתה מוקדם מהמצופה ושומע אותה גונחת כמו שחקנית פורנו אבל זה כבר עבר לי.

לפני שספרתי לה שאני יודע שהיא מזדיינת מאחורי הגב, היא היתה מתכתבת עם גברים כאנחנו רואים איזה פרק בערב, זה היה דיי מדליק ומחרמן אבל הכעיס אותי. לא ממש הצלתי להבין למה, הרי אני זה שעודד אותה ונתן לה את האישור אז מה למה זה הכעיס אותי ?! היום אני יכול להגיד בכנות שקצת קינאתי בה ובעיקר רציתי לדעת הכל, רציתי לדעת מי הגברים האלה שחרמנים על האישה שלי, רציתי לדעת מה היא מספרת להם עליי, רציתי לראות את הזין שלהם מתקשה כשהם חושבים על לזיין אותה.

אני זוכר את הפעמים שההתכתבויות האלה כלכך חירמנו אותה, שהיא פשוט השתמשה בי כמו דילדו וגמרה כלכך חזק... ידעתי שמישהו חירמן אותה ושהיא צריכה פורקן, כאן ועכשיו וזה היה כלכך מטריף, להיות שם בשבילה. גם היום, לפעמים שיש צלצול של הודעה או שהיא מקלידה משהו אני חושב לעצמי, אולי מישהו רעב אליה, אולי יש משהו שאני לא יודע וזה מחרפן אותי. 

מטריפה אותי המחשבה להתעורר באמצע הלילה או בבוקר ולראות אותה מאוננת או מצלמת איזו תמונה סקסית.. מטריפה אותי המחשבה לרדת לה בזמן שהיא מתכתבת עם גבר אחר. מטריפה אותי המחשבה שהיא תספר למישהו שבעלה אוהב ללבוש לבני נשים, שיש לו זין קטן ושהוא כזה סיסי כנוע, מתמסר, מת לקבל זין ומתחרמן מזה שהיא מזדיינת גם עם אחרים... זה הרי לא יקרה בקרוב... והאמת שאולי כדי להשאיר משהו שיהיה רק שלה או רק שלי (זאת הסיבה שהיא לא קוראת את הבלוג שלי, למרות שהייתי שמח שהיא תקרא)

 

* תתפסי אותי על חם - הגירסה מנקודת מבט אחרת *

Chucha - אחלה נקודת מבט
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, מכל הלב
לפני 3 שנים
hrgiger - שאלה - איך זה "מאחורי הגב" אם אתה זה שעודד לזה והיה אישור?
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י