שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 30 באוגוסט 2020 בשעה 3:48

אנחנו שורצים מול הטלוויזיה, זקוקים למנוחה פיזית ונפשית, אחרי שבוע עמוס ומתיש במיוחד. מדי פעם אני מגניב איזה מבט עליה ומתאהב בה מחדש והמחשבות נעות מהר מאוד לזימה. אני צריך "אותה" כמו אוויר לנשימה (אותה ואת הזימה גם יחד), אבל אני כלכך גרוע בליזום. חוסר הביטחון העצמי שלי תמיד נעלם כשהיא נוגעת בי או פוקדת עליי לגעת בה, אחרת אני סתם גוש בשר ועצמות. אני צריך להרגיש נחשק ולהיות מוגן ושהיא תוביל אותי כי הפחדים (חרדת ביצוע, חרדת סירוב, מלא חרדות יש לי) תשתקים אותי ואני לא באמת יודע איך להתגבר על זה.

מביט בה שוב והפעם היא תופסת אותי על חם, "בסוף הפרק, אתה תעשה שאני אגמור ואז אולי אני ארשה לך לאונן מולי", היא אומרת ואני מתמלא ריגוש וציפייה ומסמן "כן" נלהב עם הראש כי המילים נעלמו. היא מחייכת את החיוך הזדוני הסקסי הזה שמזכיר לי כמה שאני שלה.

הפרק מסתיים ואנחנו קמים מהספה, בלי להגיד כלום, והולכים לחדר. היא מתפשטת ואני אחריה, "תעשה שאני אגמור, דילדו, המלכה שלך רעבה", היא אומרת ומצמידה את האצבע שלי לדגדגן שלה. "לאט, דילדו" היא מזכירה לי שאני צריך לרסן את עצמי.

המגע בה מרגש אותי בצורה שקשה לתאר, זה הרבה יותר מחרמנות או תשוקה, זה משהו גדול וחזק הרבה יותר, זה מהות הקיום שלי. האצבע שלי מטיילת על הדגדגן שלה ואני מרגיש אותה מתמסרת למגע העדין שלי ומרשה לעצמה לחשוף את הנשיות שלה, את המיניות שלה, את המלכה שבה. היא מסמנת את הדרך לשדיים שלה ואני יונק אותה כמו תינוק מורעב וזה מטריף ומרטיב אותה. "אני יכול להחדיר גם אצבע", אני מבקש בעדינות ובכניעה שכלכך מחרמנת אותה. "כן, דילדו", היא עונה, "תעשה שאני אגמור, דילדו, ואני ארשה לך לאונן מולי כמו שאתה אוהב" היא מדרבנת אותי ואצבע אחת כבר בתוכה, מגששת לנקודה הזאת שתתטריף אותה. 

אצבע שניה תחדור לתוכה, מהר מאוד, היא חייבת יותר מאחת. אני שקוע כולי בלהרגיש אותה עמוק, בלהתמסר לגוף שלה ולתשוקה שלי שאני לא שם לב בכלל שעומד לי כלכך חזק ושאני נוטף כמו ברז. "תלקק", היא פוקדת ואני קופץ כמו ילד שקיבל ממתק, מלקק אותי מהיד שלה. האצבעות שלי לא מפסיקות לחפור בתוכה ולמלא אותה פיזית ונפשית... היא מתמסרת למגע שלי, אני מרגיש את זה, היא מתמסרת בדיוק כמו שאני מתמסר לה ובדיוק ברגע הזה היא נכנסת לטירוף והאורגזמה שלה מתקרבת בצעדי ענק ומציפה אותה בעוצמה רבה.

אני נשאר בתוכה, לא זז, נותן לה להתאושש ולהרגיע את הנשימה. היא מחייכת, רגועה ומלאת אור ואני מתאהב בה מחדש. "דילדו, עכשיו אתה יכול לאונן עם הגמירה שלי", היא אומרת ואני מוציא את האצבעות ממנה ומרטיב את הזין שלי שעומד זקור ומחכה לקצת תשומת לב. אני אוהב לאונן מולה, זה מימוש של אינטימיות כלכך עמוקה, במיוחד עם הגמירה שלי.. אני מאונן לאט ובזהירות, לא רוצה שכל העונג הזה יסתיים. אני מביט בה עמוק בעיניים והיא מחזירה לי במבט, הזין שלי מגורה כלכך ואני כלכך קרוב להתפוצצות. "אם תהייה דילדו טוב, אני אספר לך על הגבר החדש שמת לזיין אותי", היא אומרת וזה מספיק כדי לגרום לי לאבד שליטה לגמור חזק, ממש חזק...  

bondman​(נשלט){FLR} - זכית. באשה מקסימה ובשבילך.
:-)
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - לקרוא ולהתמוגג. ואל תשכח לשתף
בעניין הגבר החדש....
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י