בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 18 בספטמבר 2020 בשעה 13:32

הסירים מוכנים, נשאר רק לשטוף להתקלח ואפשר להתחיל את ארוחת החג. אז בגלל המצב, זה רק ארבעתינו ואולי זה כלכך נורא, אפילו ממש סבבה כי אני אוהב את המשפחה הקטנה שלי.

גם אתם, קוראי היקרים והיקרות, גם אתם משפחה שלי וזאת הזדמנות נפלא להודות לכל מי שקרא אותי, הסתכל בתמונות, עשה לייק, כתב תגובה או שלח הודעה (נשים יקרות זה תקף גם לכן). תודה מעומק הלב לכל מי ששיתף מעצמו ולימד אותי, גרם לי לחשוב, ריגש, חירמן... תודה לכם ולכן שגרמתם לי להרגיש כאן בבית, שגרמתם לי להרגיש בטוח לחשוף, להיחשף ולשתף אתכם במחשבות בחוויות שלי.

אני מאחל לכולם בריאות, קודם כל בריאות ! מאחל לכל אחד ואחת להגשים השנה לפחות חלום אחד, יש יכול להיות לבקר במקום מסוים, להשלים תואר, לקבל משרה, לזכות במדליה... כל מה שתחלמו. מאחל לכל אחד ואחת למצוא את המקום הכי נכון להם, את המקום שיגרום להם להרגיש בטוחים.מאחל לכל אחד ואחת ממכם למצוא נחמה ותרופה לכאבים, למלא את החלל החסר בחום ובאהבה.  מאחל לכם להתנסות, לחוות ולהנות מכל רגע ולהיות מאושרים.

אני מאחל לעצמי להמשיך את מה שהתחלנו, להמשיך לאהוב, לחשוק, להשתוקק... מאחל לעצמי להיות בעל אבא, חבר, דילדו, סיסי, עבד, כנוע יותר טוב... שיפור מתמיד כזה. מאחל לעצמי לפגוש על אמת כמה וכמה אנשים מכאן כאלה שנגעו לי בלב ועשו נעים ובתקווה יעשו נעים גם במקומות אחרים וכאלה שרק נתפנק על איזה קפה, מאפה ושיחה עמוקה כזאת שעושה חם ונעים על הלב

אוהב אותכם מלא כגרגרי הרימון

bondman​(נשלט){FLR} - שנה טובה שרף היקר.
:-)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה בונדי יקר
לפני 3 שנים
master MZ​(שולט) - אמו ואמן
שנה של בריאות הצלחה פרנסה טובה שפע רוחני ושפע גשמי ושכל משאלות ליבנו יתגשמו לטובה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מהפה שלך... תודה רבה
לפני 3 שנים
שימודה - שנה טובה לך איש יקר.
לפני 3 שנים
Synt​(נשלטת) - שנה טובה לך, כולך לב גדול ומקסים שמגיע לו כל הטוב }{
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י