לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 25 באוקטובר 2020 בשעה 11:00

 

את תשבי על הספה, תשבי זקופה, תשלבי רגליים. אני אכנס ואת תסתכלי עליי, תבחני אותי מכף רגל ועד ראש. "תתפשט", תגידי ותחייכי. אני אפתח את החולצה, כפתור אחר כפתור, אחשוף בפניך את החזה השעיר שלי עטוף בחזיה. מיד לאחר מכן, המכנסיים ירדו לרצפה ויחשפו תחתון נשי וגרביונים. את תסתכלי עליי, תבחני אותי שוב. "תעצום עיניים", את מפתיעה ואני סומך עליך אז עוצם את העיניים. את קמה מהספה ומתקרבת, אני שומע את נקישות העקבים שלך ומרגיש את ריח הבושם שלך מתקרב אליי. אני עומד בעיניים עצומות, חשוף מולך. את מסתובבת סביבי, בטח בוחנת את גופי לפרטיי פרטים.

אני מרגיש את היד שלך מלטפת לי את הראש ומציפה אותי בצמרמורת נעימה. היד שלך יורדת לכתפיים ועוברת על כתפיית החזיה עד שנעצרות על אחד מישבניי החשופים. החוט הדק מפריד ביניהם ואת מלטפת אותם כאילו הייתי פרי או ירק. אני בולע רוק, ומנסה לשמור על קצב נשימה אחיד. המגע שלך, המגע הזר הראשון שאני חש מזה שנים רבות.

את מתסתובבת ומעבירה יד על פס התחרה שמעטרת הגרביונים, אני נאנח קלות ומנסה לא להוציא הגה מפי. מעניין איך הזין שלי יגיב בסיטואציה כזאת. יזדקר או יעלם ויהפוך לדגדגן ? מה שבטוח שאני אנטוף וארטיב את התחתונים שאת תורידי ממני, ברגע שתרצי. אני אבלע שוב את הרוק ואחזיק חזק את העיניים עצומות.

את תחזרי לספה ואני אמשיך לעמוד מולך, מגורה ומבוייש גם יחד. "תאונן בשבילי", את תגידי בקולך העדין ויד ימין תאחוז בזין שלי ותתחיל לשפשף בעדינות. הלב שלי ידפוק במאתיים קמ"ש. 

אני אשמע שוב את נקישות העקבים שלך וארגיש שאת מתקרבת אליי, לריח הבושם שלך יצטרף ריח נוסף, ריח נעים ומהפנט ולפני שאספיק להבין מה קורה ארגיש את אצבעותייך מתקרבות לפי. אי אפשר להתעלם מהריח של מיצי התאווה שלך. הייתי רוצה לטעום אותך וכמו בטלפתיה את תקרבי את האצבעות הרטובות שלך לפה שלי ואני אלקק אותך בתאווה.

"על הברכיים", את תצווי ואני אבצע בלי היסוס. הייתי רוצה להסתכל עליך אבל אני אתבייש לבקש ואשאר בעיניים עצומות. אני נושם עמוק והריח שלך ממלא לי את הריאות,  אני ממשיך לאונן וכלכך קרוב ואז את נצמדת לפנים שלי ומתחילה להשתפשף בי. אני נוטש את הזין ואוחז אותך צמוד אליי. את מאוננת עליי כאילו הייתי רק חפץ. נעים לי להיות שלך ככה, נעים עם הריח שלך עליי ומיצי התאווה שמרטיבים לי את הפנים. את לא צריכה הרבה ואני מרגיש את הרעידות שלך והגניחות שלך מצטרפות לחגיגה. אנחנו מחזיקים זה את זה צמוד ואני מרגיש אותך רועדת כולך וגומרת לי על הפנים.

אני מחזיק אותך ושומר עליך שלא תפלי, עוטף אותך שתירגעי אחרי אורגזמה מטלטלת ושותה אותך בתאווה. את מנתקת מגע ונעמדת מולי. "תעמוד", את פוקדת ואני מיד מבצע. "תפתח את העיניים", את מוסיפה ואני פותח את העיניים ורואה את החיוך המסופק שלך מולי. "עכשיו תורך, תראה לי איך אתה גומר", את מאתגרת אותי ומושיבה את כפות ידייך מולי. אני מאונן מולך, מסתכל לך בעיניים ומביט לסרוגין על כפות הידיים שלך. שנינו יודעים שאני לא אחזיק מעמד יותר מדקה או שתיים. "אני יכול לגמור" ? אני מבקש רשות ומרוקן את הביצים שלי על כפות הידיים שלך, על הרצפה, על עצמי...

אני מסוחרר ובקושי מצליח לעמוד, אז אני יורד על הברכיים ומנסה להסדיר את הנשימה. כשזה יקרה, אני אביט בך למטה ואת מגישי את כפות ידייך, את לא תצרכי להגיד כלום, אני אלקק את הזרע שלי ממך, אלקק בתאווה. את תרימי אותי ותנשקי אותי. הזרע שלי יעבור ממני אליך וממך אליי, יתערבל לקוקטייל של תשוקה. 

 

*  למען ההגינות, מדובר רק בפנטזיה *


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י