לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 18 בנובמבר 2020 בשעה 14:26

"תבקש !" היא פוקדת, ככה משום מקום. "אההההההה... על מה את מדברת", אני מגמגם ובראש רצות לי כבר מלא מחשבות זימתיות. "תבקש, דילדו ! אני יודע שאתה מת לבקש משהו אבל מתבייש, אז תפסיק להתבייש ותבקש, עכשיו !" . אני בולע את הרוק, נושם עמוק ואומר "המלכה, אני רוצה לנשק אותך". היא מחייכת ושואלת "איפה הדילדו שלי ירצה לנשק אותי ?" "אני רוצה לנשק את כל הגוף שלך", אני עונה כמו פוליטיקאי מיומן. "תראה לי", היא אומרת בזלזול ומוסיפה, "אבל אל תשכח לבקש רשות" .

"אפשר לנשק את הידיים שלך?" אני אומר באינסטינקט דיי מוזר והיא מושיטה ידיים. אני אוחז בעדינות ומנשק את כפות ידיה, כל אצבע בנפרד וממשיך לאורך הזרוע. "אפשר לנשק לך את הבטן?", אני מבקש והיא מסרבת, "אז אפשר את הרגליים?", אני מנסה את מזלי והיא שולפת את רגליה מהשמיכה ואני מלטף אותן ומנשק בעדינות וברגש. היא מביטה בי מרוצה מעצמה. "אפשר עכשיו לנשק לך את הגב?", אני מבקש והיא מסכימה. אני לא יודע למה, אבל אני ממש אוהב לנשק לה את הגב, לטייל בין נקודות החן... היא מתרוממת ונעמדת על ארבע, מבליטה את התחת שלה והיא יודעת שיש לי חולשה מטורפת לתחת שלה.

אני מנשק את ישבנים ומעסה אותם מכל הלב. היא נהנת מהרגע ומהמגע שלי. "דילדו, אני מקווה שהזין הקטן שלך כבר קשה ומוכן לזיין אותי", היא אומרת ומסתובבת לבדוק בעצמה. הזין שלי באמת קשה. אני מזיז את תחתון התחרה הורוד שלה ואי אפשר לפספס את תחושת הרטיבות ואת הריח של החרמנות שלה... כמה שהייתי רוצה לטעום אותה עכשיו ולמרוח את כל המיצים האלה על הפנים שלי... 

אני חודר אליה ומזיין אותה בתשוקה רבה, ברעב גדול ואני מרגיש כמה טוב זה עושה לה. התחת שלה תמיד מחרמן אותי בצורה שקשה לתאר וזה בדרך כלל נגמר מהר מאוד, אבל הפעם, אני רוצה עוד ממנה ואני מפסיק כל פעם שאני מרגיש את הגמירה מתקרבת. זה מצליח לבינתיים.

"תשכב על הגב, דילדו, אני רוצה להשתמש בך", היא פוקדת תוך שניה וחצי היא כבר עליי. "כמה שאני אוהבת לרכב על הזין הקטן שלך", היא אומרת פעם אחר פעם ואני מנסה לצאת ממנה לפני שיהיה מאוחר מדי אבל ללא הצלחה. אני קם מיד לנקות את עצמי, מושפל, מבועס, מאוכזב מעצמי אבל זה לא סוף הסיפור,לא מבחינתה... 

 

ההמשך יבוא

 

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - אין ספק, שהיא יודעת לקחת את מה ששלה (:
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - נראה שהרצונות שלכם כבר aligned :)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני לא יודע אם זה באמת רצון שלה או שהיא זורמת איתי... אבל זה הכיוון הנכון
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - בסדר היא לומדת תשוקות ואתה את שלה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אנחנו לומדים כל הזמן אחד את השני...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י