שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 19 בנובמבר 2020 בשעה 7:02

הבטחתי המשך אבל קודם תזכורת

 

אני חוזר למיטה, מבועס, המחשבות הקבועות מתרוצצות בראש, אני לא גבר סתם אפס מאופס, זין קטן ועלוב, כנוע, עלוב כל הרפרטואר מתערבב למיקס של עליבות ואני שוכב לצידה ולא יודע מה להגיד או לעשות, מלבד להתבייש בעצמי ולתת להשפלה הזאת לצאת לי מגוף ואז היא מורידה עליי פצצת אטום שלא הייתי ממש מוכן אליה...

"מה אתה מרגיש?" היא שואלת ואני עונה בגמגום "את יודעת מה אני מרגיש, שאני לא מספיק גבר, שאני זיון עלוב, סתם....". "תגיד את זה", היא אומרת ואני לא בטוח לאן היא מנסה להוביל אותי. "אני מרגיש עלוב ומושפל", אני עונה ולא ממש מבין מה יוצא לי מהפה. "אתה מרגיש מושפל? זה לא מה שהדילדו האהוב שלי רוצה כבר שנים?". אני מביט בה ולא יודע איפה לקבור את עצמי ואיך ממשיכים מכאן. "אני יודעת שאתה שזה מה שאתה רוצה.. שזה מה שאתה צריך, אז תקח את ההשפלה הזאת ותהנה ממנה"... אני עוד ממש מבין מה קורה כאן אבל הזין שלי מתחיל להתעורר. "אתה הדילדו הכנוע והמושפל שלי, שאני אוהבת יותר מהכל,  וכל מה שאתה צריך לעשות זה להנות מזה ולהודות שזה מה שהכי מטריף אותך, אל תתבייש להיות  מה שעושה לך טוב, אל תתבייש כי אני איתך ושלך".

היא מרימה לי את הראש, מסתכלת עליי ואומרת "אני אוהבת אותך, דילדו כנוע ומושפל שלי, אני אוהבת את הזין הקטן שלך יותר מכל זין גדול שזיין אותי ואני אראה לך את זה עכשיו". היא עולה עליי, מחזיקה את הזין שלי שהספיק כבר לחזור לגודלו הדגדגני. "אני אוהבת את הקטן שלך, אוהבת איך שהוא מטריף אותי, אוהבת כשהוא מתקשה בתוכי", היא אומרת וכל הגוף בסערת רגשות . "אתה שלי ואני אשתמש בך, כמה שאני ארצה, גם אם גמרת מהר, גם אם לא עומד לך, אני אשתמש בך כי זה מה שאני רוצה".

המילים שלה חודרות עמוק לנדמה שלי, אני לא זוכר מה אמרתי אח"כ, אני רק זוכר שהרגשתי באמת שלה, שהיא משתמשת בגוף שלי ונהנת מכל רגע. היא כלכך סקסית שהיא לוקחת את השליטה, שהיא לא מפחדת לפגוע, היא מבינה טוב ממני, מה אני צריך. זה בדיוק מה שהיא צריכה כדי להגיע לאורגזמה מטלטלת, כזאת שתרעיד אותה ותתפרץ ממנה בבכי חסר שליטה. אני מחבק אותה חזק ולא אכפת לי שהזין שלי קשה והביצים שלי מתחננות לפורקן. אני עוטף אותה והיא נרגעת עד שהיא נרדמת בידיים שלי. 

 

שימודה - ווואווו מרגיש
לפני 3 שנים
SexyRed​(שולטת){Woody} - נפלא!
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה שימודה ואדומה, תודה רבה
לפני 3 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - זה מרגש❣
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, זה מרגש עוד יותר כשזה מגיע ממך
לפני 3 שנים
Netrunner​(נשלט) - וואו מילים יפות מאוד שרף. שמח מאוד בשבילך!
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, איש יקר
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י