לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 17 בפברואר 2021 בשעה 6:21

עוד לילה שאני הולך לישון לבד והיא עוד עובדת. עכשיו אני מבין למה היא התכוונה כשאמרה שהיא שונאת ללכת לישון לבד. התעוררתי לבוקר גשום וסוער, התעוררתי עם געגוע ותשוקה מחובקים. 

היא התחילה לעשות סימני התעוררות, אבל התשישות נראת על הפנים שלה. אני נצמד אליה ומלטף אותה, מכניס ידיים מתחת לפיג'מה. הגוף שלה נעים לי כלכך בשלב מסוים עולות בראשי מחשבות ואני מוריד לה את המכנסיים ותופס את התחת שלה. "אתה יכול להשתפשף" היא אומרת והמחשבות בראש שלי מתחזקות ואני נצמד עליה, לש וחופן את הגוף שלה ומתחיל להשתפשף עליה. 

אני מרגיש את התשוקה בוערת ומשתוקקת להתפוצץ החוצה כמו איזה הר געש. אני עולה עליה ומשתפשף בה כמו חיה מיוחמת. לפתע אני נתקף חרדה ועוצר. אני תופס את עצמי ולא מבין מה אני עושה... אני יורד ממנה והיא פתאום מסתובבת ולא מבינה מה קרה כאן. "למה הפסקת?" היא שואלת מתוך שינה... אני בולע את הרוק ובראש שלי רצות מחשבות על שלוש חיות אדם וילדה בת 10 שהחיים שלה לא יהיו כבר אותו דבר.

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - אחרי פרשת האונס באילת לא יכולתי לעשות ביד לכמה שבועות טובים :-\
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - סיפור מחריד, מחריד עוד יותר שמנסים להצניע את הסיפור בתקשורת, מחריד שארגוני הנשים פוליטיקאיות שאוהבות לצעוק ולהזדעזע שותקות כי זה לא מתאים לאג'נדה...
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מחריד מה שקרה.
ומחריד שאתה נופל לפייק ניוז הזה שמנסים להשתיק את זה בתקשורת ושהפוליטיקאיות שותקות כי זה לא מתאים להן לאג׳נדה.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - זה ממש לא פייק! אם לא היה מדובר בבדואים, המדינה היתה רועשת. אורלי וגיא טסו לקפריסין לעשות תוכנית על הבחורה הבריטית. מירב מיכאלי, תמר זנדברג ועוד שותקות כזה לא מתאים לאג'נדה, כנ"ל כל מיני אירגוני נשים, שבסופו של דבר חוטאים למטרתם.
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - יש לך מזל שאני אוהב אותך.
:-)
לפני 3 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - ❤
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י