שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 26 בפברואר 2021 בשעה 4:49

אדומה על הבוקר... היי בכותרת ובהודעה שלוש מילים, אני עונה שזה עושה לי חשק...

 

למחוק אבל נותן הזדמנות לתקן

 

למה מישהו חושב שזה אמור להספיק כדי לגרום לי להכנס למיטה שלו? אח"כ כמובן שזה ההפסד שלי ויש אלף כמוני כאן... אז מה? שיהיו מיליון כמוני, אני לא בתחרות עם אף אחד, לא בכלוב ולא בעולם האמיתי שבחוץ.

 

אני אמנם לא מקבל מלא הצעות כאלה "אטרקטיביות" כאן וברור לי שיש נשים שמקבלות את חוסר הכבוד המינימלי הזה וחוסר הנימוס המאוד בסיסי הזה על בסיס קבוע ובכמויות מסחריות.

 

לא ברור לי איך התקשורת הבין אישית, הפכה להיות כלכך דלה ועלובה. אוסף מילים, אפילו לא משפט אחד, עם התחלה, אמצע וסוף. מזל שהיו מספר חד ספרתי של מילים ולא אימוג'ים שיסבירו בתמציתיות יתר מה רוצים ממני. יש מישהו (או מישהי) שהדלות הזאת עושה לו חשק כלשהו מלבד להקיא? יש מישהו שיצא לו משהו מכזאת תקשורת ירודה?!

 

לא תודה!!!

 

מגיע לי יותר, מגיע לכם יותר, מגיע לכן יותר... הרבה יותר מזה!!!

 

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - ברוך בואך לעולמנו, הנשים 😐
איכס על אנשים כאלה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני קורא לא מעט פוסטים כאלה כאן וברור שזה רק קצה הקרחון וכל פעם מחדש, אני מתבייש כגבר, שגהרים אחרים מתנהגים ככה, מדהים אותי כל פעם מחדש כמה נמוך ועלוב, אפשר לרדת (ולא בקטע בדסמי מבורך). מדהים אותי כל פעם שהמוח הגברי מפסיק לתפקד כשהזין עומד, זה מגעיל אותי ברמות קשות.

ההודעה הזאת ממש לא פגעה בי, אלא העלתה לי מיצי קיבה. תמיד רציתי שאנשים יחשקו בי וירצו אותי באופן זימתי אבל זה לא תשוקה ולא זימה, זה תת אנושיות ובאמת שמגיע לי יותר, מגיע לכל אישה הרבה יותר מגבר כזה. גהרים כאלה מביישים אותי והכי עצוב שהם לא מתביישים בעצמם ואז גברים אחרים חוששים לפנות לנשים או מתביישים כי לא מעט נשים בנו חומות וביצורים סביבן ובצדק בגלל חראות כאלה.
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אני גם מקבל אדומות כאלה.
(לא יותר מידי. )
חלק שואלים אם אפשר לדפוק אותי, חלק אם אפשר לדפוק את המלכה הונילית.
אני לא כל כך מתרגש לרוב פשוט מתעלם, ומי ששואל בנימוס אני עונה בנימוס.
:-)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מי ששואל בנימוס זה אחלה וככה צריך אבל אלה שמזלזלים במינימום של כבוד בסיסי זה מרגיז ולא בגלל שרצו להכניס אותי למיטה. זה היה מקרה אחד אבל כשיש לך עשרות כאלה ביום (ויש נשים שמקבלות עשרות הודעות כאלה וגרועות מאלה כל יום) זה כבר סיפור אחר. זה מציק לי כגבר שמתבייש שיש גברים כאלה.
לפני 3 שנים
Gia X - פניות מהסוג הזה מהוות עבורי "מסננת" יעילה מאוד. זה לא באמת מטריד. בסה"כ אנחנו 2 עשורים וחצי אל תוך עידן האינטרנט, העין כבר מיומנת בזיהוי ספאמים גם מהסוג הזה.
אנשים לא ראוים יש בכל מסגרת. כאן, את אלו של התחתית, ניתן לזהות בנקל.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י