בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 4 במאי 2021 בשעה 3:09

היא מפשיטה אותי בזריזות ומיד אוחזת בזין הרפוי שלי. מלטפת, מגרה ומכניסה אותו לפה. היא אוהבת למצוץ ואני אף פעם לא באמת אהבתי שמוצצים לי. אף פעם לא הרגשתי שמגיע לי מציצה ותמיד זה הרגיש לי כביזוי של האישה שאיתי, אבל מצד שני, אני לעולם לא אסרב לרדת לה ותמיד אני ארצה לרדת לה עוד ועוד. הראש שלי גם מלא במחשבות על מציצת זין. גדול ועבה, גם קטן ודגדני.

לאחרונה, אני זורם עם הרעב שלה לזין בפה ואפילו מבקש ממנה למצוץ לי והיא בשמיים. אני אוהב להסתכל עליה מוצצת. היא כלכך סקסית כשהיא משחררת כל רסן ונותנת ביטוי לתשוקה שלה. אני מלטף לה את הראש ומדמיין אותה מוצצת לגבר אחר, מדמיין את קולות היניקה שלה, את הריר שינזל לה מהפה, את הגניחות של גבר אלמוני ומיוחם.

היא מוצצת ואני שולח יד אל בין רגליה. היא כלכך רטובה והאצבעות שלי מחליקות בקלות לתוכה. אני מזיין אותה עמוק והיא מגבירה את קצב המציצה, נאנחת ללא רסן. הגוף שלה מגיב בהתרגשות, "את רעבה לזין", אני אוהב, "זין של גבר אמיתי, זין בפה, בכוס, בתחת". המילים מטריפות אותה ואני ממשיך, "את חזירת גמירות שצריכה זין בכל החורים, זין של גבר אמיתי שלא יוכל להפסיק לרצות לזיין אותך", המילים שלי גורמות לה לנטוף ולא ברור לי איך עוד לא התפוצצתי לה בפה.

 

 

 

סבלנות​(סדיסט) - מקסים
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י