בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 5 במאי 2021 בשעה 8:09

מארק בריאן הוא בחור ממוצע, בן 62 נשוי באושר לאשתו ב -12 השנים האחרונות וסבא לארבעה נכדים. בשנת 2010 הוא עבר מטקסס לעיירה בגרמניה, שם הוא עובד כיום בהנדסת רובוטיקה ומאמן קבוצת כדורגל מקומית. הוא אוהב רכיבה על אופניים, מכוניות מהירות, נשים יפות והוא נראה נהדר בחצאית ובנעלי סטילטו.

ההתעניינות של בריאן בנעלי נשים החלה לפני כ -40 שנה, כשהוא יצא עם אישה גובהה ממנו. הוא גילה פיתרון למבוכה כאשר ניסה את זוג נעלי העקב הראשונות שלו.

בריאן אומר שאשתו תומכת, אך לא אוהב את התהילה החדשה שרכש על ידי חשבון האינסטגרם הפופולרי שלו.

לפני כחמש שנים הוא החל לנעול עקבים ומגוון חצאיות גם לעבודה. חלק מהנוסעים היו בוהים בו מעבר לרציף הרכבת, אחרים היו משליכים מבטים סוררים. "אני בגיל שבו באמת לא אכפת לי מה אנשים חושבים", הוא אומר. "או שהם אוהבים אותי או שהם לא אוהבים אותי."

 

 

 

 

 

 

מוקדש לכל האמיצים והאמיצות שהולכות עם האמת שלהם/ן. מוקדש לכל מי שמתעניין וחושש, מוקדש לכל מי שמתלבש בבית וחושב שמשהו לא בסדר אצלו... אז הכל טוב, כולנו נפלאים והתשוקות שלנו טובות לא פחות מהתשוקות של אלה שמחשיבים את עצמם כנורמליים ולא בהכרח בצדק.

master MZ​(שולט) - ואו אהבתי
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי אהובי, כל הכבוד על התמיכה
בקהילה הסגורה שלנו. רובנו עדיין
מפחדים ומפחדות ממה יגידו ואין
דרך חזרה לאחר שהרכבת יוצאת מהתחנה.
גם אני רוצה לחזק את כל מי שרוצה
להעיז יותר. מוכנה לעמוד לצידכן
ןלהחזיק את היד בצעדים הראשונים.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תגידי תודה לאישתי שהראתה לי את הפוסט עליו ולא יכולתי להפסיק לחשוב על זה והאמת שגם עליך. אני מודה שאני לא מתחבר לגמרי לטעם שלו וגם לא רואה את עצמי כאישה, אלא יותר כגבר שמודה מאוד לנשיות שלו ורואה לנכון להתחבר דרך לבוש תחתון בלבד, ועדיין, זה מופלא בעיניי שאדם הולך עם האמת שלו עד הסוף, וזה גם ממש בסדר שיש אנשים שלא יתחברו.
לפני שנתיים
Jeanne - זה נפלא!
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - איזה כיף לקרוא את זה!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י