בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 7 ביוני 2021 בשעה 4:56

חיכינו לסופ"ש הזה כלכך הרבה זמן... שלוש חופשות בוטלו בעקבות הקורונה. והנה סופסוף זכינו בקצת זמן איכות זוגי. התחלנו בבית קפה/מאפייה האהובה עלינו באיזורינו, סוג של ריטואל טעים שכזה. התחילה שיחה על אתגרים לא פשוטים שעומדים בפנינו, נצטרך להתאמץ אבל נעבור אותם בגבורה.

מפה לשם, עברנו לאיזור חיוג אחר, חרשנו את העיר כמו זוג תיירים, אכלנו, שתינו, התחבקנו, התנשקנו, יצאנו, חזרנו, אכלנו עוד קצת... בלילה התקלחנו ביחד. נצמדתי אליה והזין שלי מיד התעורר והזדקר. ירדתי על הברכיים לסבן אותה והיא הביטה בי במבט מאוהב. אם היא רק היתה קצת יותר המלכה שלי, היא היתה מצמידה את התחת שלה או הכוס שלה לפנים שלי כי אני כלכך צריך לטעום אותה ואח"כ היא היתה שוטפת אותי בשתן חם... אולי זה יקרה ביום מן הימים.

נשכבנו במיטה, תשושים מיום עמוס הרפתקאות, בטן מלאה באוכל טעים ולב מלא באהבה. ליטפתי אותה ועשיתי את דרכי אל הדגדגן שלה, שלאחרונה, זקוק לתשומת לב מיוחדת, אבל עוד לפני המגע הראשון, היא נרדמה. 

למחרת בבוקר, השעון מעורר לא צלצל אבל רעשי העיר המתעוררת עשו את שלהם. היא נצמדה אליי והמגע שלה הרטיט אותי. "את יודעת שהתאפקתי בשבילך?" אני שואל בביישנות והיא מחייכת ושואלת "באמת"? בהפתעה. "אמרת לי להתאפק בשבילך אז התאפקתי", אני עונה בתמימות והיא אוחזת את הביצים הכבדות שלי. "אני רוצה שתגמור מהר בשבילי", היא פוקדת ומיד יורדת על ארבע, מבליטה את התחת הגדול שלה, התחת הזה שלא משאיר לי שום סיכוי ותמיד גורם לי להתפוצץ בשניות.

הזין שלי כלכך קשה והיא סגורה, אבל לאט לאט היא נרטבת ומקבלת את הזין שלי לתוכה. אני אוחז בצמיג שלה ומזיין אותה בכל הכוח, חזק והכי עמוק שאני מסוגל והפיצוץ לא מתעכב ומגיע תוך שניות. 

אנחנו שוכבים זה לצד זה, אני מתנשם והיא מחייכת "כל הכבוד, דילדו", היא אומרת ושולחת את הראש שלי לכיוון השד הקרוב. אני יונק אותה, מוצץ אותה, נוגס בה, הכל פי דרישתה. היא מורידה היד שלי לכיוון הכוס שלה שמוצף בזרע שלי. ההרגשה אחרת, כלכך נעימה. האצבעות שלי חופרות בתוכה ומרעידות אותה. אני אוהב להרגיש את הגוף שלה, אני אוהב להרגיש אותה מבפנים אני אוהב להקשיב לה גונחת.

האצבעות יוצאות ממנה, מבריקות מהמיצים שלה והזרע שלי, ומתמסרת לדגדגן שלה. תוך שניות היא מתחילה לרעוד זה בא לה בהפתעה העונג של גירוי דגדגן והיא לומדת להתמסר לעונג הזה. מעניין אם שומעים אותה גונחת בחדר ליד... "אני צריכה זין", היא אומרת ועולה לרכב עליה. היא מחזיקה לי את הידיים חזק ואני נותן לה להשתמש בי. היא רוכבת ללא פחד או ביישנות, רוכבת כדי לגמור בצעקה גדולה...

היא נוזלת עליי אבל נשארת עליי... "אתה כזה דילדו טוב", היא מחמיאה לי ומוסיפה "תראה כמה טוב, אתה עושה לי, אני אוהבת להשתמש בך, דילדו", המילים שלה מטריפות אותי. אני מבקש רשות לגמור, שניות לפני שאני מתפוצץ בתוכה. "מטריף אותי שאתה מבקש רשות, מחרמן אותי שאתה כזה מתמסר וכנוע" אני לא יודע מה לומר אז אני מנשק אותה עד שנגמר לי האוויר. 

Gallgalil​(נשלט) - איזו חוויה כיפית
לפני שנתיים
Crafty Girl{Mr Bear} - איזה כיף!!!
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, היה באמת כיף ולא רק בקטע מיני, אלא בעיקר בקטע זוגי... היינו ממש צריכים את הביחד הזה שלנו. יבוא המשך...
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י