בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 7 ביוני 2021 בשעה 10:22

פרק א' של החופשה הסתיים, אנחנו עוזבים את העיר שאנחנו כה אוהבים ויוצאים לדרכנו לעיר אחרת, עיר שכולה אפשרויות אבל עמוסה מדי, פלצנית מדי, לשני אנשי פריפריה. בדרך השיחה נעה מרצינות תהומית לשטויות במיץ עגבניות וצחוקים על גבול החנק. מגיעים בשלום, מוצאים חניה בקלות וממשיכים את השוטטות הקולינרית שלנו. טעים לנו, ממש, אבל חסר לי את הטעם שלה בפה שלי... הריח שלה ספוג בי ומדי פעם אני מסניף אותה אבל הטעם, כלכך חסר לי.

אחה"צ, אנחנו מגיעים לחדר שלנו, קצת עייפים אבל בעיקר מרוצים. מתחשק לי להתלבש, להרגיש קצת יותר נשי מבדרך כלל, להרגיש קצת יותר סקסי, בכל זאת אין ילדים חיש מלא בגדים במזוודה, אבל בסוף זרמתי איתה בקטע הנטורליסטי... תכלס, אין כמו גוף צמוד לגוף, ללא בגדים, אפילו מרגיש לי כמעט טבעי לעמוד מול המראה הענקית בחדר ולהסתכל על עצמי. עד לא מזמן, כלכך התביישתי בגוף שלי, ראיתי בעצמי רק את הפגמים של גוף שהתבגר, פגמים של גבר-לא גבר, אבל היום אני מספיק אמיץ להסתכל על עצמי עירום. אז מה עם השיער הלבין בחלקו ויש בטן וזין קטן, אבל אחלה תחת.

היא מגיעה מהצד השני ונעצרת צמוד אליי, מלטפת ואומרת "אתה כלכך סקסי, דילדו, אבל עכשיו אני צריכה את האצבעות שלך בתוכי, אז תבוא כבר למיטה ותפסיק להסתכל על עצמך". אני הולך אחריה למיטה והיא כבר שוכבת, מפוסקת... אין גבר בעולם שלא היה רוצה עכשיו לזיין לה את הצורה. אני עולה עליה, הזין שלי צמוד לדגדגן שלה, לא חודר, רק משתפשף בה והידיים לשות את השדיים המרשימים שלה. לסירוגין אני מנשק אותה ואת הפטמות הזקורות שלה. 

אני יורד ממנה ומנשק את הבטן שלה, לש אותה כמו הבצק הכי טעים בעולם. האצבעות שלי מטיילות על שפתי הכוס שלה שכבר נוטפות ואני מחליק לתוכה בקלות. שתי אצבעות, זה בדיוק מה שהיא צריכה עכשיו ואני מעניק לה את זה בהתמסרות גדולה. המגע הזה כלכך מרגש אותי, אני מכיר את הגוף שלה דרך האצבעות, כלכך טוב... "אף אחד לא יודע לגעת בך כמוני", אני אומר וזה מטריף אותה והיא מרשה לעצמה לנוע איתי בקצב מתואם, כמו מכונה משוכללת. 

אני אוהב להסתכל עליה כשהיא מרשה לעצמה לשחרר את כל המעצורים ולתת למיניות שלה חופש. האמת שאני אוהב להסתכל עליה בכל דבר אפשרי, ישנה, מתקלחת, מצחצחת שיניים, מבשלת, תולה כביסה, עובדת, מסתכלת טלוויזיה, קוראת ספר... אני מסתכל עליה ומתמלא בעוד קצת אהבה ותשוקה, לאישה המופלאה שלי, היא רועדת כולה וגונחת, אני חופר עמוק בתוכה, בדיוק בנקודה שתוביל אותה לעוד אורגזמה. 

אני מלטף אותה ונותן לה להירגע, לא אכפת לי מכולם עכשיו, רק היא, היא מרכז העולם, היא האושר המושלם, אני לא צריך שום דבר יותר מלגרום לה עונג שכרגע. היא נרגעת וכולה אור, היא מחייכת את החיוך הסקסי שלה ואני נמס... "עכשיו תורך", היא אומרת, "איך הדילדו שלי רוצה לגמור?". מי אמר שאני רוצה לגמור?! טוב, על מי אני עובד?! ברור שאני רוצה לגמור. 

אני יורד על הברכיים מול המיטה והיא מפסקת רגליים, אני אוסף את הגמירה שלה עם היד ומורח על הזין שלי. "מטריף אותי שאתה כזה כנוע", היא אומרת ותחושת ההשפלה הזאת מעוררת אותי כל פעם מחדש'. אני משפשף את הזין שלי עם מיצי האורגזמה שלה, אני מפסיק מדי פעם עד שהיא נוזפת בי, "לא זוכרת שביקשת רשות להתאפק". אני בולע את הרוק ומרגיש איך אני שוקע לקרקעית... "את מרשה לי לגמור", אני שואל בהתרגשות ומנסה להחזיק מעמד עוד כמה שניות, רק שהיא תאשר. "תרוקן את הביצים שלך, דילדו", היא עונה ואני מיד יורה מטחי זרע על הרצפה.

אני בקושי נושם, וכל החדר מסתובב לי פתאום. אני מתיישב ממש ליד שלולית הזרע שלי. הייתי רוצה שהיא תגיע לי ללקק הכל, כי כרגע אין לי את הכוחות הנפשיים לעשות את זה.  היא מגישה לי בקבוק מים ואני שותה ולאט לאט יוצא מהבועה של עצמי. אני עדיין על הרצפה, מחבק את הרגליים שלה והיא מלטפת לי את הראש. אני יכול להישאר ככה עד סוף העולם.

אישה מבפנים​(נשלטת) - דילדו, אתה חייב להכנס לכושר.
נראה לחץ הדם שלך משתולל
כשאתה גומר.
אבל אם למות, אז לפחות למות מאושר.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - האמת, שאני מכיר מישהו שחטף שבץ באמצע זיון... מקוה שלא נגיע לשם... לפעמים הגמירות שלי מאוד חזקות ולוקחות לי כמה דקות להתאושש אבל לא נראה שצריך לדאוג לעת עתה.
לפני שנתיים
Chucha - ❤
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - 💜💙💚💚🧡💛🤍
לפני שנתיים
The Libertine - לא אתם זוג משמים זכיתם
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💜
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י