שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 25 ביולי 2021 בשעה 3:43

התעוררתי טעון, טעון באנרגיות חיוביות, טעון בתשוקה, טעון בחשק, טעון בזקפה קשה. אני אוהב שחזרו לי זקפות בוקר, אוהב את התחושה הזאת ואת המגע. אני מלטף את הזין שלי העטוף בבד נעים. אני כלכך קרוב, כל נגיעה מציפה אותי בצמרמורת נעימה ומקרבת אותי לפורקן. זה בדיוק השלב שאני הכי אוהב, השלב שאני לא רוצה שיגמר. החרמנות בוערת בי וממלאת אותי באושר, באהבה, אפילו אהבה עצמית. אני משתדל לנתק מגע כדי לא לעבור את הנקודת האל-חזור, שאחריה כל הטוב הזה יתפוגג ויעלם.

היא מסתובבת ומתכרבלת בי, הקרבה הזאת נעימה לי. עוד לפני שהיא פקחה עיניים באופן רישמי, היד שלה אוחזת לי את הזין שממשיך להתקשות. היא מתחילה לשפשף לי את הזין. מתחשק לי לגנוח אבל אני מתאפק ומסתובב כדי שאוכל להגיע לשדיים שלה. אני מעביר יד מסביב, נוגע-לא נוגע וזה מטריף אותה. משם אצבע מטיילת לכיוון הדגדגן שלה. כל מגע מטריף אותה, הרבה זמן לא נגעתי בה, יותר מדי זמן. אני אוהב להרגיש אותה דרך האצבעות שלי ולראות אותה מתמסרת למגע שלי. אני חודר עם אצבעה אחת ומופתע לגלות שהיא רטובה, מופתע לגלות שהמגע שלי עדיין מגרה אותה ועושה לה נעים. 

"אני צריכה אותך בתוכי", היא אומרת ואני יודע שאני אתפוצץ בתוכה תוך שניות וזה מערער אותי לחלוטין, היא יודעת את זה, היא מרגישה את זה. "אני צריכה שתתפוצץ בתוכי, דילדו ", היא אומרת וזה מרגיע אותי, מעניק לי את מעטפת הביטחון שאני כלכך צריך. "תראה כמה שאני סגורה ורעבה לזין הקטן שלך", היא אומרת בדיוק כשאני חודר לתוכה. וואוו, איך התגעגעתי להרגשה הזאת... "אל תתאפק", היא אומרת ואני חודר כדי לגמור, הכי מהר שאני יכול. 

אחרי שאני מתפוצץ בתוכה, אני נשאר לשכב עליה והיא מחבקת אותי, "התגעגתי דילדו", היא לוחשת ולפני שאני מספיק להגיב, קולות של ילדים נשמעו מהחדר הסמוך... אז שיהיה לכולו יום טוב

הלן הדובה - awwwww
ועוד איזה דילדו! פשוש שכמותך! איזה חמודים אתם!!!
עכשיו רק לצבוט לך את הלחיים ולהקניט אותך עד שתסמיק!
חבל שהילדים קצת הרסו אבל נחמד שהיה חפוז של בוקר לא?
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אני כבר מסמיק, זה בסדר... ילדים לא הורסים, הם ילדים וצריך להיזהר, אבל היה כיף :)
לפני שנתיים
הלן הדובה - צריך לכתוב עליך מחקר... מנומס, אינטיליגנט, קינקי, אבא טוב וגם בן אדם טוב? תגיד, איך יצאת כזה מיוחד? שפו להורים!
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - כל אחד הוא מיוחד בדרכו... אני חושב שההורים שלי חינכו אותי להיות קודם כל בנאדם... לצערי יש אנשים שלא מבינים שכולם צריכים להתנהג כמו בניאדם ולא חיות... תודה !
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י