לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 14 באוגוסט 2021 בשעה 6:31

כבר נראה שהיום הזה הולך להיגמר מהר מאוד. שלושה פרקים של "הרופא הטוב" וכבר עוד רגע מחר. היא נכנסת למיטה, עירומה, כמו כל הלילות האחרונים, בהם מלבד כרבולים של זוג מאוהב, לא נרשמה שום פעילות. קשה לי לראות אותה עירומה ולא להתחרמן. השדיים, התחת, הבטן.

היא עם הגב אליי, אני קרוב, אבל לא צמוד מדי, כדי שלא תרגיש את הזין שלי. אני מנשק לה את הגב, זה כלכך מחרמן אותי, אין לי מושג למה. היא מסתובבת ומנשקת אותי בלהט. "אני צריכה פינוק דגדגן", היא אומרת ומניחה את היד בין רגליה.

היא מורחת קרם על היד שלה ומורחת על הזין שלי. אני מזיין לה את היד, בזמן שאני מלטף לה את הדגדגן. "לאט", היא מזכירה לי כל הזמן. אני מתרגש מלגעת בה ומרוב רצון לספק, אני יוצא מהקצב הנכון לה, אבל היא מזכירה לי ואני חוזר לתלם, עד שאני מצליח לשלוט בעצמי ולהיות קשוב וסבלני.

האורגזמה שלה נבנת לאט, אני מרגיש את הגוף שלה מאמץ את המגע שלי ומשחרר את המעצורים. אני מרגיש אותה מתמסרת למגע שלי, לתשוקה שלי, להערצה שלי. היא קרובה כלכך, אני מרגיש את זה ואני ממשיך באותו קצב, באותה עדינות, למרות שמתחשק לי להתנפל עליה ולזיין אותה עם שתי אצבעות, כמו שהיא הכי אוהב, עמוק וחזק, אבל אני קשוב אליה, היא מרכז היקום עכשיו, אני כאן כדי לספק אותה ולא לספק את עצמי. 

אני מרגיש אותה מתחילה לנזול, מרגיש את הגוף שלה נכנס לטראנס "תשכב, דילדו", היא פוקדת ואני מיד נשכב. היא עולה לרכב עליי, מהר וחזק. אני מרגיש איך היא רוכבת עליי ללא שום פחד, במרץ, בכיוון ברור לאורגזמה המיוחלת. אם מקודם, היא היתה צריכה עדינות, אז עכשיו היא רוכבת עליי בכל הכוח, חזק. טוב לי שהיא משתמשת בי ככה, כמו שהיא רוצה וצריכה.

האורגזמה שלה, לא תאחר להגיע. היא צריכה אותה כלכך, אני צריך אותה. היא ממשיכה לשבת עליי גם אחרי שהנשימה שלה נרגעת. היא נשארת עליי גם כשאני רטוב כולי מהגמירה שלה. "תודה, דילדו, שהיית סבלני וקשוב אליי", אני מחייך אליה ומלטף את הפנים שלה. "המלכה שלך היא חזירת גמירות, אני צריכה עוד זין, דילדו", היא אומרת ויורדת על ארבע..

התחת הגדול שלה בולט מולי, השדיים שלה נעים מכובד משקלם, בקצב שאני מזיין אותה, עמוק וחזק, מחזיק אותה מהמתניים, מחזיק אותה חזק, מטריף אותי להחזיק אותה ככה. הגמירה שלי לא מעסיקה אותי בכלל, למרות שבדר"כ, אני לא מסוגל להחזיק מעמד בדוגי, אבל הפעם, כולי נתון רק לה ולצרכים שלה. "כן, דילדו, בדיוק ככה", היא גונחת ואני ממשיך בדיוק ככה עד שהיא גומרת שוב.

אני יוצא ממנה ונותן לה להירגע ומבחינתי, אפשר ללכת לישון, עשיתי את שלי, שתי גמירות כלכך חזקות, אני לא צריך יותר מזה, "עכשיו תורך, דילדו, תמלא אותי בזרע שלך, מגיע לך, אחרי ששירתת אותי כלכך טוב", היא אומרת ונשכבת על הגב. אני עולה עליה, הזין שלי מחליק לתוכה בקלות. "אתה מרגיש כמה אני רטובה בגללך, דילדו, כנוע שלי?" היא שואלת ולא באמת מצפה לתשובה. אני מתפוצץ בתוכה.

היא מביטה בי עם חיוך ענקי על הפנים, "אתה כזה דילדו טוב, אני אוהבת להשתמש בך ככה", היא אומרת וצוללת לשינה עמוקה. אני שוכב לצידה ומסניף אותה מהאצבעות שלי, עד שגם אני ארדם.

soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - מושלם !!!!!!
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - הרבה זמן לא הרגשתי כלכך טוב ויותר מזה, זה הוביל למערכה שנייה
לפני שנתיים
soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - מי צריך יותר ?
אני מחייכת עבורך ❤
לפני שנתיים
Crafty Girl{Mr Bear} - אוי, לקרוא את זה על הבוקר😋
קשה....
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - אדיר.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י