בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 14 באוגוסט 2021 בשעה 17:08

הסבלנות באמת משתלמת. היא התעוררה עם חיוך גגול על הפנים, עם אור בוהק בעיניים. היא כמו מראה שמשקפת את הרגשות שלה, הבוקר אני יודע שהיא מאושרת, מאוהבת ומסופקת כמו שלא היתה הרבה מאוד זמן. "תודה, אהוב שלי, דילדו שלי, אהבת חיי", היא לוחשת, מנשקת בלהט ואוחזת את הזין שלי. "אני רוצה עוד ממך", היא לוחשת שוב אבל בדיוק אז נכנסים שני ילדים.

היום עובר דיי מהר, הבית מבריק וריח הבישולים עושים נעים בלב. הילדים הולכים לישון ולנו יש דייט ד"ר שון מרפי. הפרק מסתיים ויש טעם של עוד, אז שוב אנחנו נופלים וממשיכים לפרק הבא. סיומו, אנחנו הולכים למיטה. הפטמה שלה עומדת מולי ואיך אפשר שלא ללקק אותה?! היא דיי מנפנפת אותי, אני נעלב, אבל משחק אותי אדיש ונרדם אחרי כמה דקות.

לפתע, אני מתעורר, היד שלה מלטפת את הזין שלי והיא לוחשת לי שהיא רטובה כלכך ושהיא חייבת שאת הדילדו שלה. "אני אוהב לגעת בך", אני אומר חצי מתוך שינה. "אף אחד לא יודע לגעת בי כמוך", היא עונה והמשפט הבא שלי היה אמור להיות "אני לא יכול להפסיק לדמיין מישהו אחר נוגע בך", אבל המילים נשארו אצלי בראש.

"תרגיש כמה אני רטובה", היא אומרת ומניחה את היד שלי. אני מופתע והאצבע שלי מטיילת על שפתי הכוס שלה לכל אורכו עד הדגדגן. כל נגיעה מטריפה אותה ואני מתמקד בדגדגן. היא מאוננת לי אבל אני מבקש שרק תחזיק את הזין שלי. תתן לי להרגיש שאני בבעלותה. הנוכחות שלי מצטמצמת לאצבע על הדגדגן שלה. אני חושב שהפסקתי לנשום, שום מחשבההלא עברה לי בראש, רק אצבע על דגדגן.

הסבלנות מאתמול נמשכת, אני עדין וקשוב לגוף שלה, אין לי לאן למהר, אין לי שום רצונות אחרים מלבד לענג אותה. הגוף שלה מגיב למגע, אני מרגיש אותה נוטפת, מרגיש אותה נרגשת, לאט לאט אני מגביר את הקצב, אבל עדיין בעדינות והיא גונחת ומתפתלת עד שאני מרגיש את הסכר נפתח והגמירה שלי שוטפת אותי.

היא נרגעת ומסדירה נשימה. "תודה דילדו, אבל אני חייבת עוד", היא אומרת ואני מבקש רשות לטעום אותה. לשם שינוי, היא מרשה ואני קופץ עליה כמו טורף. מספק רחב את רגליה ומסתכל על הכוס היפה שלה וכמה שהוא מבריק מהגמירה שהציפה אותו. אני מלקק אותה, סופג לעצמי את הטעם שלה. כמה שא י התגעגעתי לטעם שלה, לריח שלה מרוח לי על הפנים. אני מלקק אותה ביסודיות, מדגדגן עד פי הטבעת ושוב מעלה ושוב ושוב.. 

אני בטירוף חושים מוחלט, היא כלכך טעימה, ואני מרגיש במקום שלי, הכי אני, כנוע וצייתן. אני מרגיש אותה נוטפת ואני שותה אותה בצמאון. היא מוטרפת, כמו שאני לא זוכר אותה, מוטרפת מהלשון שלי, מוטרפת לתת לי אותה, אולי בעצם לתת לה אתי."בוא אליי", היא פוקדת ואני מתרומם ומגיע קרוב. היא מנשקת אותי, טועמת אותה ממני ואז ממשיכה לנשק בלהט ובתשוקה חסרת מעוצים. "אתה כלכך קשה, דילדו, לאכול לי את הכוס תמיד מעמיד לך כלכך חזק, את הזין הקטן שלך", היא אומרת מופתעת ואני לא באמת יודע מה להגיד, אז אני שותק. "תשכב, דילדו, אני צריכה עוד מהקטן שלך ואני אשתמש בך, כמה שאני רוצה".

אני נשכב על הגב והיא עולה ומחדירה את הזין שלי לתוכה, היא מופתעת מהזין הקשה במיוחד שלי, מופתעת מאיך שאני ממלא אותה. היא רוכבת עליי בטירוף ואני תופס אותה צמוד ומניע את האגן, להגביר את החוויה. היא גונחת חזק ואני לא מאמין שאני זה שגורם לה לכזה עונג. כמה חדירות כאלה ואני מתחיל להרגיש אותה מרטיבה אותי , יותר נכון מציפה אותי בגמירה שלה.

אני ממשיך לחדור לתוכה, גם אחרי שהיא הפסיקה לרכב, אני מוטרף כולי מהגמירה שלה על הפנים שלי, אני מוטרף מהגמירה שלה עליי. "את מרשה לי לגמור", אני שואל בקול מושפל ועלוב. "תגמור בשביל, דילדו", היא עונה ושתי שניות אח"כ אני מתפוצץ בתוכה.

אני לא יודע מה לעשות עם עצמי, עם כאלה רגשות של סיפוק. היא שוכבת לצידי ואני לא זז, לא אומר כלום, בקושי נושם. הגמירה שלה נוטפת ממני. היא הולכת לשירותים ואני מת לשכב על רצפת המקלחת ולהרגיש את השתן שלה והזרע שלי נוזלים עליי, אני מת לטעום אותה ואותי ביחד, אבל זה קצת גדול עליי, עכשיו, זה גדולה עליה, עדיף לא להכיד כלום... אני מקשיב לזרם השתן שלה בשירותים ומרגיש את הגמירה שלה נוטפת עליי אל בין הישבנים, איזו הרגשה זו.. החור שלי כלכך מיוחם גם ככה ועכשיו, אני בוער כמח שלא בערתי שנים. מעניין אם תהייה מערכה שלישית

 

Story​(נשלטת) - וואו...
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - היה באמת וואוו... התפוצצות של תקופה מאוד ארוכה
לפני שנתיים
Crafty Girl{Mr Bear} - אני מחכה לשלישית ☺️
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אפי וקרפטי... מתחשק לי להביא לכן חיבוק ענקי. תודה רבה, באמת שריגשתן אותי!! זאת המהות שלי, הכל מתחיל ומסתיים באהבה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י