בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 30 באוגוסט 2021 בשעה 3:50

את כלכך יפה, זאת היתה המחשבה הראשונה שרצה לי בראש, כשהיא העירה אותי, לפני שיצאה לעבודה. חזרתי לנמנם ואז המחשבה השניה היתה FUCK, כמה שאת סקסית בשמלה האדומה הזאת. השמלה שמבליטה לה בצורה אלוהית את הגוף, מחמיאה לכל קפל שהייתי מת למשש עכשיו.

מכאן המחשבות רצות רחוק כלכך, למלא גברים שיסתכלו עליה היום וירצו לזיין אותה, מחשבות של האדם הקדמון, אבל זה מעמיד לי הזין ואני מת לגעת בעצמי ולגמור בתחתונים, אני מת להרגיש את הזרע נוזל עליי, את תחושת ההשפלה הזאת, אבל הילדים עוד מעט יתעוררו אז אני מרחיק את הידיים הכי רחוק ולשם הולכות גם המחשבות.

הייתי מת לראות את כל הגברים במשרד מזילים עליה ריר, הייתי מת לשמוע שיחת גברים מטונפת, כזאת שמעולם לא ניהלתי... הייתי מת להקשיב להם מדברים עליה בכזאת תשוקה מיוחמת ואולי בתא בשירותים או באיזה חדר ישיבות או חדר לפי שעה, מישהו יזכה לזיין לה את הצורה.

אני מתפתל במיטה ומנסה לא לגעת בעצמי, זה כלכך קשה, הזין שלי קשה ואני ממש חייב את הפלאג שימלא אותי, אבל לא מתאים עכשיו, אני אסתפק בלתת למחשבות לטוס רחוק. הלב שלי פועם כמו משוגע, כמה שאני אוהב אותה, כמה שאני חושק בה, כמה שאני מעריץ את האדמה שהיא עומדת עליה, את האוויר שהיא נושמת.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י