לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 27 בספטמבר 2021 בשעה 3:53

"אני צריכה זין", היא אמרה במעין רמז "דק", יאללה תסיים לסדר כבר את הדברים ותבוא לספק את המלכה המפונקת שלך, לפני שיוצאים לחופשה.

אני מסיים את הסידורים בזריזות (אני שונא לסדר את כל הדברים לפני שיוצאים לטיול ו/או חופשה ועוד יותר שונא לסדר את הדברים כשחוזרים). היא אחרי מקלחת, שוכבת המיטה עם המגבת הכחולה שלה. אני הולך לשטוף את עצמי עם מלא מחשבות של זימה ונכנס בזריזות למיטה.

היד שלי כבר מוצאת את הדגדגן שלה ומלטפת בעדינות. היא מרשה לעצמה להירגע ולהתענג על המגע. "אני רעבה לזין, דילדו, חייבת את הזין הקטן שלך בתוכי, כדי להתפוצץ לפני שאנחנו יוצאים לחופשה", היא נאנחת ואני ממשיך ללטף את הדגדגן שלה ומוסיף גם אצבעות שמחליקות עמוק לכוס שלה.

"דילדו, אתה לא ממושמע, אמרתי שאני צריכה זין, תשכב מהר כדי שאני אוכל לרכב על הדילדו שלי. אם לא תהייה צייתן, אני אצטרך דילדו חדש, או מאהב חדש", היא נוזפת בי. אני נשכב על הגב, מפסק רגליים, עם זין קשה ונוטף. מטריף אותי כשהיא מדברת ככה, בצורה מחפיצה ומשפילה.

היא עולה לרכב על הדילדו שלה. נשענת על אדן החלון ורוכבת עליי בכל הכוח. אני מרגיש אותה נוזלת עליי, מרגיש את התשוקה שלה מתפרצת ומשחררת את כל המעצורים. מטריף אותי לראות אותה ככה, היא כלכך יפה, כלכך סקסית. אני אוהב להרגיש אותה הולמת כנגד גופי כשהיא מחדירה אותי לתוכה.

לא הרבה היה צריך כדי שהיא תגמור עליי בצורה כלכך עוצמתית. היא תבכה את הבכי של האורגזמה שלה ואני אחבק אותה בכל הכוח, אעטוף אותה בכל האהבה שיש בי. אחרי שהיא תרגע, תתחיל שיחה אינטימית ועמוקה על התשוקה שלי ללבני נשים, על הצורך שלי להיות יותר כנוע לה, על החשק שלה להיות יותר מלכה, על הפנטזיות שלי עם גבר, על הפנטזיות שלה עם גבר ואישה, בקיצור, במקום להמשיך להזדיין, חפרנו אחד לשניה.

"אתה חייב לגמור, אבל כדאי שתזדרז, כי כבר ממש מאוחר", היא קובעת עובדה ושואל  "איך תרצה לגמור, דילדו שלי?" הפעם לא התביישתי ואמרתי בדיוק איך אני רוצה לגמור ואתם לא תאמינו, השמיים לא נפלו, האדמה גם לא רעדה...

היא התישבה על קצה המיטה, פיסקה רגליים ואני על הברכיים, ביניהן. מביט בה בהערצה, מריח את שאריות האורגזמה שלה. אני כלכך קרוב אליה אבל לא מגיע לטעום וזה כלכך מתסכל אותי אבל בלי לשים לב, הזין שלי מתקשה. אני מתחיל לאונן ומותח את הגוף שלי, עד למעבר מקצה היכולת ואני מגיע עם הלשון לכוס שלה. אני מלקק אותה בתאווה חייתית ומאונן. שתי דקות אולי פחות, ואני מתפוצץ חזק. הגוף שלי תפוס והברכיים כואבות, הזרע מרוח על הרצפה, אבל אין לי את הכוחות הנדרשים כדי ללקק הכל. היא מתרוממת ונכנסת למיטה. "כל הכבוד, דילדו צייתן שלי, אולי בבוקר, אני אשתמש בך שוב, לילה טוב" היא אומרת ועד שאני אכנס למיטה, היא כבר תירדם.

 

אישה מבפנים​(נשלטת) - גאה בך שרפי שהצלחתם לדבר בלי שיפלו השמיים.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אנחנו מדברים הרבה אבל לבקש בצורה ברורה ככה, זה לפעמים קשה לי אבל הפעם זה בא טבעי והיה כלכך כיף
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י