לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 28 בספטמבר 2021 בשעה 5:12

בלילה התעוררתי כמה פעמים, ככה זה תמיד, לפני נסיעה. בהתעוררות האחרונה, כבר היה אור בחוץ וגם ככה השעון מעורר היה צריך לצלצל עוד כמה דקות. הזין שלי היה קשה והרגשתי את הביצים לוחצות חזק. תמיד אחרי זיון אני מיוחם עוד יותר, אפילו יותר מאחרי שבוע של התנזרות.

"לאן אתה הולך?", היא תופסת אותי על חם (הייתי בדרך להתלבש ולצאת למאפיה). היא לוקחת את היד שלי ומצמידה לדגדגן שלה ואת השד מקרבת לפי. "אני צריכה לגמור, דילדו", היא פוקדת ואני כבר משפשך לה את הדגדגן ומוצץ את הפטמה הזקורה שלה.

המחשבות שלי מתפצלות בין ההתארגנות לטיול לבין העונג שלה. בהתחלה הצלחתי להתרכז ולענג אותה. פינוק דגדגן וחדירה עם שתי אצבעות לכוס המיוחם שלה. הרטיבות שלה מטריפה אותי ונעימה לי כלכך באצבעות ואם אפשר גם על כל הגוף שלי.

היא מרשה לעצמה להתענג על האצבעות שלי שמזיינות אותה עמוק וחזק. הנשיכות של הפטמות לקחו אותה לעוד אורגזמה מטלטלת. זאת בדיוק הנקודה שבה איבדתי קשר למציאות ולאינטימיות והראש שלי היה בעיקר שקוע במה צריך לעשות כדי שנוכל לצאת בזמן. כמובן שהיא הרגישה שאני לא כאן וזה ביעס אותה. הייתי צריך להסביר לה שזה רק אני והמחשבות המטופשות שלי ושאני מיוחם עליה יותר מתמיד, אבל זה ממש אמין כשהזין שלך נופל ומצטמק.

"תראה לי איך אתה מאונן, דילדו, אני רוצה לראות אותך גומר ומהר, לפני שהילדים מתעוררים ותצטרך לחכות לאחרי החופשה", היא אומרת ואני מרגיש את התסכול בקול שלה. אני מורח קרם על הזין ומלטף אותו עד שהוא מתקשה. אני מספר לה כמה אני מיוחם עליה, כמה אני צריך לרדת על הברכיים ולטעום אותה, ללקק אותה, כמה אני צריך שהיא תזיין אותי בתחת. 

אני גומר על עצמי וזה מרגיש שירדה לה אבן מהלב, אולי זה רק אצלי בראש ושוב המחשבות האלה על חוסר גבריות וכל השטויות אלה. ברקע מתחילים להישמע קולות של ילדים מתעוררים ואני רץ בזריזות למקלחת, לשטוף ממני את הזרע. כמה דקות אח"כ כבר הייתי במאפיה, היא הכינה כריכים בזמן שהעמסתי את האוטו ויצאנו לדרכנו.

 

הלן הדובה - בדסמ במערכת יחסים שהיא לא רק פנטזיה שבה הכל ורוד זה דבר מהמם ביופיו
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. אני חושב שכל מערכת יחסים בעלת מגוון רחב של רבדים היא מדהימה. אני שמח שאנחנו מצליחים לשלב גם בדסמ אבל גם עומק של רגשות ואינטימיות שהיא לא רק מינית
לפני שנתיים
AmbiValentine - כמה יפים ושלמים אתם 🤍
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י