לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 28 באוקטובר 2021 בשעה 3:35

"אתה יכול לבוא רגע?!", היא קוראת לי מהמקלחת ואני קם והולך אליה במטרה להציל את המצב. "אתה זוכר שביקשת שאני אזמין אותך?" היא אומרת. אני מחייך ומתפשט. היא מחזיקה את הזין שלי שלאט לאט מתקשה.

אני מסתכל עליה, ואני מוטרף! אישתי היקרה, היפה בנשים (מתנצל נשים אהובות ויקרות, אתן יפות אחת-אחת, אבל יש אחת שהיא קצת יותר, פרוטקציה, מה לעשות ?!) כמה נשיות ?! אני מלטף אותה ורוצה לטרוף, כל מילימטר בגוף שלה. 

אני משתפשף בה, והיא מביטה בי במבט שלא ראיתי כבר זמן מה. מבט מאוהב וחושק. "התגעגתי לגעת בך", אני אומר והיא מלטפת לי את הפנים, "התגעגעתי אליך, דילדו".

אני יורד על הברכיים מולה, כאן אני הכי בטוח, כאן אני שלם. היא מביטה בה מלמעלה והיא נראת עוד יותר סקסית מכאן. "אני חייב לספר לך משהו... לפני כמה ימים אוננתי בבוקר, ירדתי על הברכיים וראיתי תחתונים שלך זרוקים על הרצפה אז הסנפתי אותך". אני לא יודע אם זה הגעיל או גירה אותה. "הריח שלך הטריף אותי כלכך", אני אומר לה בבטחה. "דילדו סוטה שלי, תראה לי איך גמרת עליי", היא אומרת ואני מגביר את הקצב ומשפשף את הזין שלי באמוק.

דקה אח"כ, אני יורה כמויות של זרע שנשטף במים הזורמים. אני רועד כולי ומשחרר בכי , היא מחבקת אותי עד שאני נרגע, ואז אני קם ויוצא מהמקלחת.

ים ים 1980​(נשלטת) - אהבתך לאישה שלך מחמם לי את הנשמה❤️❤️❤️
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💚
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י