לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 30 באוקטובר 2021 בשעה 3:44

יש רעש של ילדים, אני בקושי מצליח לפקוח עיניים, אני "שיכור" ולא מאלכוהול או כימיקלים אחרים... היא נצמדת ומחבקת. מלטפת את שיער החזה שלי ומדי פעם נוגעת בפטמה."חשבתי עליך מחשבות סוטות אתמול", היא לוחשת, "אני רוצה להשתמש בך ושתשרת אותי", היא מוסיפה וכל מילה שלה מציפה אותי בחרמנות".

היא לוקחת את היד שלי ומניחה על השד. אני חופן אותו חזק וזה מוציא ממנה קולות חייתיים שמושתקים, בכל זאת, יש ילדים ערים בבית. הזין שלי ביד שלה, תחושת השייכות הזאת מעניקה לי כזה שקט נפשי. "אני צריכה שתגע בי", היא אומרת ולוקחת את היד ומורידה אל בין רגליה. אני מלטף את שפתיה התחתונות, בסבלנות, בעדינות. היא מתפתלת, מחזיקה את עצמה לא לאבד שליטה. הגעגוע למגע מציף אותה, כל מגע מעיף אותה ומרטיב אותה. 

שתי אצבעות חופרות עמוק בתוכה, בדיוק בנקודה ואני מרגיש אותה נכנסת לטראנס. היא כלכך קרובה, פעם אחר פעם והיא עוצרת את עצמה. הילדים מסיימים לאכול, להתלבש ומזל שהם שקועים בקלפי פוקימון, כדי להתעלם ממה שקורה בחדר הסמוך.

"אני צריכה אותך , אני צריכה אותך רק לעצמי", היא לוחשת. "אני שלך ורק שלך, תקחי אותי, תשתמשי בי, תני לי לשרת אותך, להתמסר אליך", אני עונה בהתרגשות ומחדיר שתי אצבעות בדיוק למקום הנכון כדי לשחרר ממנה את המעצור והוביל אותה לאורגזמה כלכך עוצמתית אבל "שקטה". 

הבכי שלה מבהיל אותי, אני עוטף אותה ומנסה להבין מה עשיתי לא בסדר, אבל היא מרשה לעצמה להתפנק בחיבוק עד שהכל נרגע. "אתה הולך לזיין אותי אחרי שתשים את הילדים בבי"ס ואם תהייה ממש טוב, תוכל לשתות אותי", היא אומרת ואני קופץ מהמיטה, להתארגן.

 

* ההמשך יבוא *

שימודה - איזה כיף לשמוע את זה? נכון?
"אני צריכה אותך , אני צריכה אותך רק לעצמי"
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - זה היה בוקר מטורף... נתחיל מזה שהייתי בהיי מטורף אחרי ההופעה ואז שילוב של עייפות קיצונית, הנפילה אחרי היי גדול, שאריות של כאב והמון תשוקה שהיתה עצורה בי, יותר מדי זמן... אבל הייתי סבלני כלכך, עדין, מפוקס אך ורק בה, בצורה כלכך עוצמתית.
לפני שנתיים
שימודה - איזה כייף לשמוע
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י