לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 31 באוקטובר 2021 בשעה 5:59

אני מלווה את הילדים לבית הספר, מתחת למכנסיים, אני נוטף ומיוחם. אני רק חושב על הגמירה שלה, שהייתי צריך לשטוף מהיד ולא למרוח על הפנים או על הזין ולאונן על הברכיים מולה. אני חוזר הביתה והיא במקלחת. אני לא מצטרף אליה וכשהיא יוצאת עטופה במגבת הירוקה שלה, אני הולך אליה, מחבק אותה ומספר לה כמה אני מאושר שהיא רצתה את המגע שלי. 

הידיים שלי מגששות, קצת שדיים, קצת תחת... קשה לבחור מה מחרמן אותי יותר. "אתה לא עושה קפה?", היא שואלת ואני יונק את הפטמה שלה ואז נוגס. לרגע הקפה יכול לחכות לו. היא מורידה את המגבת ומפסקת רגליים, לא אומרת כלום, אבל זה ברור מה אני צריך לעשות. אני יורד על הברכיים ומלקק את הכוס שלה מלמטה למעלה ומוצץ את הדגדן שלה שמרעיד אותה בצורה מטריפה.

אני מוסיף גם אצבעות והיא תופסת לי את הראש ומשתפשת את הפנים שלי בה. עכשיו היא כבר לא כלכך בשקט. המיצים שלה מתחילים לנטוף וזה מטריף אותי, אני משלב את האצבעות, לשון ושפתיים, לגירוי מוגבר והיא לא מפסיקה לשפשפך אותי בה. לא צריך הרבה כדי להרגיש את הגמירה שלה נוזלת לי ישר לפה. אני בולע הכל בשקיקה. אני לא מעכל את מה שקרה כאן עכשיו...

היא מחייכת, חיוך של סיפוק ועונג ואני מחזיר לה את אותו חיוך של גבר מיוחם שזה הרגע שתה אותה. "את מרשה לי לגמור?", אני שואל ולא יודע איזה תשובה הייתי רוצה לקבל. "תראה לי כמה אתה לא יכול לעמוד בפניי", היא אומרת- ספק פוקדת. אני מתפשט וחודר לתוכה. קשה לתאר את ההרגשה הזאת. אני מזיין אותה כמו חיה מיוחמת, עכשיו לא דילדו, לא סיסי, לא כנוע, לא מושפל, אני הגבר שלה, הגבר המיוחם שלה שלא יכול לעמוד בפניה. לשם שינוי אני גומר מהר, הכי מהר שאפשר, מרצון, מצורך! אני מרים את הראש ומסתכל עליה, "עכשיו תעשה לנו קפה", היא אומרת.

soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - זה
בוקר
טוב
!!!!!!
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - 💚💜💙
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אוף, שרפי גם אני גמרתי,
השתדלתי להתאפק עד סוף הפוסט 🤪
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, יקירתי :) לכבוד הוא לי
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - אוחחחח…
בוקר של כייף.
לפני שנתיים
הלן הדובה - שרפוש... מה שאתה עושה פה לפעמים... אח איזה גבר!
לפני שנתיים
Gallgalil​(נשלט) - חזק ביותר, אם כי הייתי מעדיף להישאר נעול בסוף
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י