שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 8 בנובמבר 2021 בשעה 4:15

היא: איך עובר היום שלך, אהובי?

אני: בסדר גמור, רגוע. ואצלך?

היא: אני רטובה ומתחשק לי לגמור לך בפה, דילדו.

אני: כן המלכה, אני בא.

 

אני אוסף את הדברים שלי ויוצא מהמשרד. ארבע דקות אח"כ, אני כבר פותח את הדלת של הבית. היא מחכה לי עירומה במיטה, מפוסקת. אני מתקרב למיטה ויורד על הברכיים. אני מסתכל על הכוס המבריק מרטיבות שלה, מסניף את החרמנות שלה.

"היתה ישיבה ארוכה ומשעממת, אז התחלתי לדבר עם מישהו ויש לו זין כלכך גדול ויפה. הוא מת לזיין אותי, בכל החורים ולגמור לי השדיים. סיפרתי לו שאתה סיסי כנוע וזה הטריף אותו. הוא אמר שהוא יסכים לזיין גם אותך אם תמצוץ לו ממש טוב". היא מספרת לי ודוחפת את הראש שלי בין רגליה ומשתפשת עליי בחרמנות בלתי מרוסנת.

"אני צריכה זין, דילדו, אני צריכה את הזין הגדול שלו", היא גונחת ומאוננת עם הפרצוף שלי. אני נוטף ומיוחם כלכך. "הוא יזיין אותי, דילדו, בכוס, בתחת, עמוק בגרון ואתה תשתה את כל הזרע שלו ממני ותבקש עוד". היא גונחת ואני מרגיש את הרטיבות שלה נוזלת ישר לפה שלי. 

אני בולע את הגמירה שלי בתאווה רבה, מלקק כל טיפה ממנה, מתענג על הטעם ועל הריח ועל הרטיבות שמכסה לי את הפנים. היא נשכבת על המיטה, מסדרת נשימה. "כל הכבוד, דילדו, אני מרשה לך לאונן", היא אומרת ואני מתרומם ומגלה שכבר גמרתי בתחתונים.

הלן הדובה - wow
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - הזיות הזיות הזיות
לפני שנתיים
הלן הדובה - עדיין!!!
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אם להיות כנה בהגזמה, אז יש פה לא מעט מוביטים מציאותיים, אירועים שקרו בנפרד ואני רק הרכבתי אותם לסיפור חדש
לפני שנתיים
soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - הזיות .... הזיות...
ועכשיו אני חולמת בהקיץ בגללך 😈😈😈😈
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מושלם שרפי מותק 😘
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה 🥰😘🥰
לפני שנתיים
Kitty frank - ''ואני מתרומם'' lol
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י