בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 19 בדצמבר 2021 בשעה 6:40

שלב ראשון בשיפוצים כמעט והסתיים. עכשיו הגיע הרגע להחזיר את הבית לסדר. ספרים, צעצועים, ציוד בי"ס, תחפושות, תיקים.. הכל מצאו את מקומם. ועדיין נשארו עוד מלא ארגזים למיין ולסדר.

"תביא לי חיבוק", היא קוראת לי מהחדר ואני משאיר את הילדים עם הוראות הפעלה והולך לחבק אותה. חיבוק מוביל לנשיקה ונשיקה לנשיקות והיד שלה אוחזת את הזין שלי שמתקשה.

"אני רוצה שתהייה יותר שלי, יותר מתמסר, יותר כנוע", היא לוחשת. "אני כלכך צריך להיות שלך, את לא מבינה כמה"... אני עונה לה. היא לוקחת את היד שלי ומצמידה על שד שמאל. היד נעה במעגלים עדינים, אני מרגיש את הפטמה מזדקרת מבעד לחולצה.

היד שלה לא עוזבת את הזין שלי, מחזיקה בו כהוכחה על בעלות. היא לוקחת את היד שלי ומקרבת אל בין רגליה. אני מחפש את הדגדגן ומלטף אותו בעדינות. "אני רוצה שתגמור ובערב תהייה סבלני להגמיר אותי ולא תהייה לחוץ מלגמור מהר, אני צריכה את הדילדו שלי מרוכז רק בי", היא לוחשת וכל מילה מטריפה אותי.

היא מתפתלת בקצב שהיד שלי מלטפת את הדגדגן שלה, היא נאבקת בעצמה, להישאר שקטה, בכל זאת, רק דלת מפרידה בינינו לילדים. אני מרגיש את הגוף שלה ואת הנשמה שלה מתכוננים לאורגזמה, זהנבנה לאט לאט אבל אנחנו בדרך הנכונה.

אני מספר לה כמה אני צריך להיות שלה, כמה טוב עושה לי להתמסר אליה, לשרת אותה, כמה אני אוהב את הטעם שלה וכמה אני צריך לגרום לה עונג. אני לא יודע כמה מכל זה ישאר בתודעה שלה, גם אחרי שנצא מהמיטה, אבל חשוב שאני אגיד את זה.

אני מגביר את הקצב ומרגיש אותה משחררת ומרשה לעצמה לגמור... היא גומר בשקט אבל שקט רועם, והבכי בא מיד אחריו. עיניים שלה נוצצות, מוצפות באהבה. "אתה יכול לגמור אבל שלא תעיז ללכלך את הסדין", היא אומרת ואני הולך לשירותים עם זין זקור. 

אני מאונן בעמידה, כמו מישהו שקיבל עונש או משהו כזה... אני אוהב שהיא רואה מאונן, אוהב את החשיפה הזאת, את האינטימיות הזאת. אני קרוב כלכך וכל נגיעה בכיפה של הזין מציפה אותי בגלי תשוקה אבל הגמירה מתעכבת. אתה חייב לגמור, אני אומר לעצמי ועוצם את העיניים, נתנתק מכל רעשי הרקע ומתמקד בה בגוף המושלם שלה, שאני מתמסר אליה, בתחושת הכניעה וההשפלה שתמיד מביאה אותי לאורגזמה מטלטלת.

אני חוזר למיטה, כמו ילד מבוייש שנתפס מאונן, לא יודע להסביר, אל זה ממש מגרה אותי. היא מביטה בחיוך מאוהב, חיוך מכל הלב. "כל הכבוד, דילדו שלי", היא אומרת ומנשקת אותי בלהט. זה הזמן לקום ולהמשיך בעבודה...  

dor25 - אתה מדהים כמה דמיון 😘
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י