לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 20 בדצמבר 2021 בשעה 4:01

נכנסים מתחת לשמיכה ומנהלים שיחה, על ענייני היום, על מה צריך עוד לעשות, על הילדים, על מיליון ואחד דברים. אני מספר לה כמה מדהים היה בצהריים, כמה התגעגעתי לגעת בה. היא בתגובה, מורידה בגדים. "תשאל", היא אומרת.. "איך המלכה שלי תרצה לגמור הפעם"? אני שואל והיא מחייכת. 

היא מגישה לי את הגוף שלה ואני מנשק, מלטף, נוגע... כמה התגעגעתי להרגיש אותה... היד כבר על הדגדגן. מרגש אותי כמה עונג היא חווה מהדגדגן שלה, זה עניין חדש יחסית. "תגע בכולי, לא רק בדגדגן", היא לוחשת ואני מנשק אותה בלהט, מחלק נשיקות לאורך צווארה. והיד השניה מלטפת את הרגליים, את הבטן, מלטפות בעדינות את הפטמות.

"אני מתגעגע לתחת שלך", אני אומר בצורה ברורה ומוסיף, "אני אוהב ללקק לך את התחת, אני צריך לרדת לך, לענג אותך עם הלשון, לטעום אותך". "תרטיב את האצבע ותלטף לי את התחת", היא מבקשת ואני מיד מבצע. אצבע אחת מלטפת את פי הטבעת והיא מגיבה מיד בהתפתלות מטריפה. לאט לאט האצבע מחליקה לתוכה והיא גונחת בעונג, "התגעגעתי להרגיש אותך בתחת". כל הקיום שלי מתרכז באצבע אחת שמסתובבת בעדינות בתחת שלה. 

אני מרגיש כמה טוב אני עושה לה, תמיד הרגיש לי הכי נכון לענג אותה עם הידיים. אני מותח את היד ומכניס אצבע אחת גם לכוס שלה,  ממלא אותה בשני החורים והיא בעננים. "רק חסר לי למצוץ לך ואני אהייה מלאה בך", היא אומרת ואצלי בראש אני יכול לדמיין אותה מוצצת זין מפואר כזה, זין של גבר "אמיתי".

"אני רוצה את הזין הקטן שלך בתוכי", היא אומרת ומוסיפה "אתה יודע שאני יכולה לבחור איזה זין שאני רוצה, אבל רוצה את הקטן שלך". אני לא מבין למה היא רוצה דווקא את הקטן שלי, אבל מרגש אותי שהיא רוצה אותי. אני עולה עליה, הזין שלי צמוד אליה אבל אני זוכר לא לחדור ללא רשות.

"את מרשה לי לחדור"? אני שואל והיא מיד מסרבת. "בבקשה, אני כלכך מתגעגע להרגיש אותך עמוק, אני כלכך מתגעגע לכוס שלך, כלכך הרבה זמן לא זיינתי אותך", אני אומר ועוד שנייה פורץ בבכי. "אני מתחנן ממך, בבקשה, תני לי לחדור, רק לשנייה, רק להרגיש ולצאת", היא מחייכת ואומרת... "הזין שלך כלכך קשה כשאתה מתחנן, אתה כזה דילדו כנוע".

אני חודר לתוכה וזה מרגיש כאילו לא חדרתי שנים, אני מזדיין אותה כמו חיה מיוחמת. בעצם, למה כמו?! , אני חיה מיוחמת!!  "אתה תביא אותי קרוב לגמירה ואז ארכב עליך וארטיב אותך עם הגמירה שלי", היא מעדכנת אותי בתכנית שלה ואני עוד שנייה מאבד שליטה אז אני שולף את הזין. "סליחה, אני כלכך קרוב", אני מתנצל וחש את הבושה הזאת שמגרה אותי כלכך.

היא מלטפת לי את הבטן והחזה, לשה את השדיים הקטנים שלי, לוחצת על הפטמות הזקורות ואני מתפתל. אני חודר אליה שוב והיא מורידה לי סטירה, "לא בקשת רשות, דילדו", היא נוזפת בי ואני משפיל מבט מבושה ויוצא ממנה. "סליחה, אני יכול לחדור"? אני שואל במבוכה. "לא ככה מבקשים, דילדו", היא עונה ונוזפת.

"בבקשה, תרשי לי לחדור, אני כלכך מיוחם, ואני צריך לספק אותך, בבקשה... אני כלכך מתגעגע להיות בתוכך, את יודעת שאני אעשה כל מה שתרצי", אני מתחנן ושוב על סף בכי והיא מחייכת ואומרת... "אתה כזה כנוע ומושפל, מטריף אותי שעומד לך כלכך חזק, כשאתה מתחנן". אני לא מסתכל, מרגיש כמה טוב עושה לי לרדת למטה.

"תשכב על הגב", היא פוקדת ועולה לרכב עליי. אני מלטף את הבטן שלה, שהיא כלכך שונאת. מלטף את השדיים, צובט את הפטמות והיא מותחת את כל הגוף שלה ומתפתלת על הזין הזקור שלי. היא כלכך סקסית ככה, שהיא לוקחת את השליטה ומשתמשת בי ככה. הגמירה לא מאחרת להגיע, אני מרגיש אותה נוזלת עליי.

"דילדו, אתה הולך לזיין אותי בדוגי ולהראות לי כמה אתה מיוחם. אתה תמלא אותי בכל הזרע שלך", היא פוקדת וכבר מוכנה בתנוחה. התחת הגדול שלה מולי, שנינו יודעים כמה זה מטריף אותי וכמה זה קשה לי לא לגמור מאוד מהר, בתנוחה הזאת.

אני חודר, מחזיק אותך חזק אליי, מזיין אותה בכל הכוח... כמה דקות אולי כמה שניות יעברו ואני אבקש רשות לגמור. היא תאשר ואני מיד אתפוצץ בתוכה. אני נשאר בתוכה, מנסה להסדיר נשימה. לאט לאט, יוצא ומרגיש חולשה מטורפת. אני נשכב ומסדיר נשימה. בדרך לשירותים היא תזרוק לחלל האוויר, "מחר בערב, אתה תשאל אותי איך אני רוצה לגמור ואתה תעשה הכל כדי לספק אותי, אולי אני ארשה לך גם לגמור".

SexyRed​(שולטת){Woody} - מושלם.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנתיים
Tyrell​(אחרת) - מצויין!!
עשית לי חשק גם למתבכיין, מתחנן וכל כך לויאלי אוהב כמוך.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. מחזיק לך אצבעות שתמצאי אותו, במהרה בימינו
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י