בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 8 בינואר 2022 בשעה 5:57

הדלת של הבניין נפתחת ורעש של צעדים נשמעים... זאת היא, אני חושב לעצמי ונרגש כלכך. מעניין מה יקרה ברגע שתפתח הדלת... והנה, היא עומדת מולי, אני ניגש אליה ומחבק אותה. "היה לך טוב, כיף?", אני שואל והיא מביטה במבט מפוחד כזה ועונה על סף בכי,  "כן, היה לי טוב, תודה שהסכמת, תודה שאתה עדיין כאן". 

"אני כאן לתמיד, אני אוהב אותך יותר מלפני שהלכת ואני שמח כלכך שעשית את זה בשבילך", אני אומר לה ואולי זה נשמע מטורף אבל זה באמת מה שאני מרגיש. אני באמת שמח, שהיא עשתה משהו בשבילה. השנים המשותפות גרמו לי להבין, שאף גבר, לא יכול לאהוב אותה כמוני, אף אחד... גבר אחר, יכול להעניק לה אורגזמות מטורפות בחדר לפי שעה, אבל אהבה?! זה כבר סיפור אחר.

"אני רוצה שתגמור, כמו שדיברנו... תראה לי כמה אתה מיוחם על האישה המזדיינת שלך", היא לוחשת. אני הולך לחדר, מתפשט בזריזות ומסתכל עליה מתפשטת. מטריפה אותי המחשבה שלפני כמה דקות, גבר אחר, ראה אותה, בדיוק ככה, עירומה.

אני יורד על הברכיים, זה מרגיש כלכך נכון, כלכך המקום שלי. היא מתיישבת על המיטה, אני מלטף לה את הרגליים. "תראה לי כמה אתה מיוחם, דילדו כנוע ומושפל שלי", היא אומרת וריח המסטיק שהיא לועסת ממלא את חלל החדר. רציתי להריח את הזימה שלהם, את הריח שלו עליה, אבל אסתפק בריח המנטה של המסטיק.

היא נראת קצת מבוהלת ואני מנסה להבין מה קרה ואולי כדי שנכנס למיטה ורק נתכרבל ביחד. "לא, אני רוצה שתגמור, אני צריכה את זה", היא אומרת אבל אני דואג לה וזה מונע מהזין שלי להתעורר ולהתקשות בשבילה.

"דילדו שלי, תראה לי אתה מיוחם עליי, כמה אתה מיוחם על האישה המזדיינת שלך, על האישה המוצצת שלך", היא אומרת ואני מרגיש שהגוף שלי עובר מאפס חרמנות למיליארד. אני נוגע בזין שלי, מרגיש אותו קשה, מרגיש אותו נוטף ואני מאונן עם הרטיבות הזאת. היא ממשיכה להגיד מילים שמעיפות אותי לשחקים ותוך דקה או שתיים, אני מתפוצץ וממלא את עצמי בזרע חם וסמיך.

"תודה, דילדו", היא אומרת ומחייכת חיוך מלא אהבה., "תודה שאתה כלכך שלי, תודה שאתה שומר עליי, דואג לי, אוהב אותי, למרות הכל, תודה"... אני מניח עליה את הראש ומסדיר נשימה.

 

 

Gallgalil​(נשלט) - Wow
לפני שנתיים
ים ים 1980​(נשלטת) - אוהבת אותך כל כך ❤️❤️❤️
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - מקסים.
ומחרמן.
:-)
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי מותק, תמסור לה את אהבתי,
חיבוק ענק לשניכם. מרגש לקרוא
איך אתם מצליחים לפרגן אחת לשניה
וחשוב לכם לקבל פידבק של בן הזוג.
תמשיכו כך, הראה לי שאתם על המסלול הנכון.
לפני שנתיים
dor25 - וואו 😍
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - מרגש מאוד, כמה אהבה יש לכם, מדהים.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י