שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 9 בינואר 2022 בשעה 4:12

היא מתעוררת ואני מחייך אליה, מחבק ומנשק. "אני אוהב אותך, אישה שלי", אני לוחש והיא לוקחת שניה של שקט ושואלת "אתה בטוח שאתה עדיין אוהב אותי? אתה בטוח שלא נמאס לך ממני?". "אני אוהב אותך יותר מאתמול, פחות ממחר", אני עונה לה באופן מאוד אינסטנקטיבי ומוסיף "אני באמת גאה בך, שעשית משהו בשבילך ובמיוחד שסיפרת לי את האמת, ששאלת... הכל בסדר, אהבה שלי".

אני קם להכין לילדים אוכל לביה"ס והיא נשארת במיטה. אתמול היא אמרה שהיא תחכה לי מפוסקת כדי שנתחיל את הבוקר עם ליקוק יסודי ושכדי לי מאוד להגמיר אותה ואז נצא לארוחת בוקר. כמובן שהיו שינויים בתוכניות.

הבוקר נוצל בצורה דיי מוצלחת וכל המשימות בוצעו, כולל ארוחת בוקר במקום האהוב עלינו ביותר. כשחזרנו הביתה, נותר לנו קצת זמן עד שהילדים מסיימים את הביה"ס. "אתה רוצה לראות פרק לפני שהילדים חוזרים?", היא שואלת, אני עונה בשלילה ומזמין אותה למיטה.

המיטה נטולת מצעים... אנחנו משלבים כוחות ומסדרים את המיטה בזריזות. משם כבר מתחילות נגיעות ומשמושים ובאופן דיי נדיר, אני מפשיט אותה בלי לבקש  ולא להודיע ומיד מחדיר אצבע לתוכה. היא מתמסרת למגע שלי ונותנת לגוף שלה לחוות אורגזמה עוצמתית שנבנתה לאט לאט, בסבלנות ובעדינות.

"תשכב, דילדו", היא פוקדת ועולה לרכב עליי. מדהים אותי כל פעם מחדש, השוני בין האישה חסרת הביטחון, לאישה מלאת התשוקה והביטחון הזאת. מהר מאוד, היא גומרת עליי שוב, ואני מרגיש אותה נוזלת עליי... מדהים שהגמירות הכי רטובות שלה, קורות בדיוק אחרי שהחלפנו מצעים... מחשבה מטופשת מאוד, במיוחד שאני עם זין עומד וביצים שממש מתחננות לפורקן.

"תראה מה אתה עושה לי, דילדו", היא אומרת ומיד מרטיבה את היד שלה ודוחפת לי לפה. אני יונק אותה והטעם שלה יורד לי בעונג בגרון. היא ממשיכה לרכב עליי, שתי גמירות לא מספקות אותה?! מפתיע אותי מאוד, אבל אני ממש לא מתלונן. "אני קרוב", אני אומר ומבקש רשות לגמור.. "תגמור איתי", היא גונחת וחצי דקה אח"כ אנחנו בדואט של תשוקה חסרת מעצורים.

היא מביטה בי, כולה חיוך, מאוזן לאוזן ואני... המאושר בגברים... 3:1 בדרבי הפרטי שלנו (כל הזכויות שמורות לבונדי)

 

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - אתם מדהימים 💜
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, יקירה
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אלופים אתם. איזה יופי
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה נשמה טובה שכמותך
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י