בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 13 בינואר 2022 בשעה 11:25

אין סגר רשמי, אבל בתכלס, אנחנו בסגר. חצי בי"ס בבידוד. מדהים שכמעט אין ילדים מחוסמנים וכל יום, עוד ילד נדבק ועוד מורה והסוף של התענוג הזה לא נראה. למזלי, יש לנו את הפריבילגיה לעבוד בצורה גמישה מהבית ו/או להגיע למשרד רק  כשאין ברירה, אבל עדיין, יש אווירת לחץ כללית, בעצם מדובר בכאוס מוחלט, אבל לא נכנס לזה עכשיו.

בערב, אנחנו מעבירים מרתון נטפליקס שבסופו היא מודיעה שהיא הולכת להתקלח ואני חושב שכבר יותר מדי זמן, לא אוננתי מולה במקלחת. ה"שד" על כתף שמאל, אומר לי לותר וזה לא מתאים עכשיו אבל ה"שד" על כתף ימין, מעודד אותי להפסיק להיות בטטת כורסא ולהזיז את עצמי למקלחת ולרשות רשות לאונן, כמו גבר אמיתי. 

היא כבר עירומה ואני נכנס לחדר, היא מופתעת לראות אותי. אני מחבק אותה, מנשק אותה ומניח את היד שלה בין רגליי. "הדילדו שלי, רוצה לגמור?", היא שואלת ואני מסמן "כן", עם הראש. "אני מרשה", היא אומרת ופותחת את המים.

אני מתפשט בזריזות, ונכנס למקלחת. מביט בה, נצמד אליה, מחבק, מנשק... היא נכנסת למקלחת ואני מיד יורד על הברכיים. "אתה כלכך יפה", היא אומרת ומחייכת. אני מביט בה, עמוק בעיניים ומשפשף את הזין שלי שמתקשה תוך שניות. אני מרשה לעצמי לגנוח, לא עוצר את עצמי, וגומר תוך דקה או שתיים.

"תודה", היא אומרת בחיוך ועיניים מבריקות. "תודה שאתה לא מתבייש להיות אתה".

 

Gia X - כמה זה יפה. ממש כיף לקרוא!
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה :)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י