לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 20 בינואר 2022 בשעה 6:06

13:33: מתי אתה בא הביתה

13:40: יש לי הפתעה נחמדה בשבילך

היא שולחת לי הודעות, שאני בסופר.

13:44: אני בדרך לקופה ובא

 

איזו הפתעה, אני חושב לעצמי, בטח הגיעה איזו חבילה או משהו כזה אולי היא הזמינה לנו ארוחת צהריים?!

אני מגיע הביתה וכשאני פותח את הדלת, אני חוטף מכת חום מטורפת. אני מוריד את הסלים ורק אז אני קולט אתה... אני מסתכל עליה ומופתע, "וואוו", אני אומר והיא קמה מהכסא. אני בוחן אותה וכל הגוף שלי צמרמורת נעימה כזאת. היא נצמדת עליי, לחיבוק ונשיקה לוהטת... ריח הבושם שלה נכנס לי לנשמה... העקבים שהיא נועלת מגביהים אותה מעליי ולוחצים על איזה כפתור.

"את כלכך סקסית", אני לוחש לה באוזן בזמן שאני מלטף לה את התחת. היא מחייכת במבוכה קלה, "באמת"? היא שואלת בחוסר ביטחון... "הרבה יותר מבטוח, את נראת מדהים", אני עונה, מנשק את בלהט ומלטף אותה. "זה הגיע מקודם, רציתי להפתיע אותך ולהיות סקסית בשבילך", היא מסבירה, אני מחייך אליה ועונה, "את כלכך סקסית, יפה שלי, אהבה שלי"

"מתחשק לי לרדת על הברכיים ולאונן מולך", אני אומר בצורה מאוד אינסקטיבית... "הישיבה כבר מסתיימת ונלל לחדר", היא אומרת ואני הולך לסדר את הקניות מהסופר. הישיבה מסתיימת והיא הולכת לחדר השינה, "אתה בא, דילדו"?, היא זורקת לחלל האוויר. אני מסיים לסדר את הדברים במקרר והולך אחריה.

היא מתיישבת על קצה המיטה, מפוסקת רגליים ואני נעמד מולה. היא שולפת את הזין שלי ומחזיקה אותו. קשה לתאר את ההרגשה הזאת, שאני בידיים שלה. "את כלכך סקסית", אני חוזר ואומר. "אני רוצה שתגמור בשבילי, דילדו", היא אומרת ואני מתחיל לשפשף את הזין שלי מולה. "אתה כלכך סקסי כשאתה על הברכיים, כנוע ומושפל", היא אומרת, מלטפת את החזה שלי ולסירוגין לשה את השדיים שלי ומחזיקה את הפטמות הזקורות שלי.

 

 

ההמשך יבוא

אישה מבפנים​(נשלטת) - מה יבוא? אני בדיוק באמצע
חייבת המשך דחוף ❤❤❤
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - סבלנות, נשמה...
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י