לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 20 בינואר 2022 בשעה 14:47

היא מתיישבת על קצה המיטה, מפוסקת רגליים ואני נעמד מולה. היא שולפת את הזין שלי ומחזיקה אותו. קשה לתאר את ההרגשה הזאת, שאני בידיים שלה. "את כלכך סקסית", אני חוזר ואומר. "אני רוצה שתגמור בשבילי, דילדו", היא אומרת ואני מתחיל לשפשף את הזין שלי מולה. "אתה כלכך סקסי כשאתה על הברכיים, כנוע ומושפל", היא אומרת, מלטפת את החזה שלי ולסירוגין לשה את השדיים שלי ומחזיקה את הפטמות הזקורות שלי.

אני מביט בה מלמטה, מביט בה במבט מיוחם, מבט אוהב, מבט מעריץ... הרגע הזה כלכך מרגש אותי, אפילו עכשיו, שעברה יממה מאז, אני עדיין כולי נרגש ומגורה. זאת לא חרמנות, זה משהו הרבה יותר מזה. 

"את כלכך סקסית", אני אומר בפעם המאה בערך, "את כלכך יפה, את מדהימה, את ראויה לכל האהבה שלי, ראויה להיות מלכה, ראויה לעבד כנוע, לדילדו שיתמסר אליך, את כלכך ראויה, אני ראוי לך, אישה שלי, מלכה שלי". היא מחייכת אליי בחזרה, חיוך מלא בביטחון, חיוך מלא אור. "תגמור, דילדו שלי", היא פוקדת וחצי דקה אח"כ, אני מתפוצץ ויורה ליד שלי זרע חם וסמיך.

אני מסתכל עליה, כל הזמן, לא מוריד את המבט, גם עכשיו, שניה אחרי שגמרתי, שניה אחרי שכל הבועה הזאת התפוצצה. אני לא מתבייש בשום דבר, אני כלכך שלם עם עצמי, גם עכשיו. היא מלטפת את הראש שלי, "כל הכבוד, דילדו", היא מחמיאה לי ואני לא צריך יותר מזה, כדי להרגיש הכי מושלם.

"תבוא להתכרבל איתי", היא מזמינה אותי אליה ואני בא אחריה. אנחנו צמודים, אנחנו כרוכים זה בזו. הרגליים הקפואות שלה, מוצאות את מקומן המתאים בין רגליי... אני מחמם אותה והיא מקררת אותי. זה חיבור מושלם, זאת אינטימיות, זאת חברות, אהבה במיטבה.

אנחנו מדברים על הא ודה, הלב עדיין פועם בעוצמה מההתרגשות הזאת. אני מסניף אותה וזה מפעפע בתוכי, אני פשוט מרגיש אותה בתוכי.  בלי התראה מוקדמת, היא מצמידה את הפנים שלי לשדיים שלה, אני מסניף אותה, מנשק אותה, לש אותה ואז שולף פטמה אחת ויונק אותה בהתמסרות טוטאלית. 

היא עולה עליי ומצמידה את הזין שלי לדגדגן שלה. אין דבר שאני אוהב יותר מלהרגיש אותה עליי, להסתכל עליה ככה. אני מופתע כל פעם מחדש, כמה היא יפה, כמה עוצמה יש בה, כמה מיניות ואיזו השפעה יש לה עליי... היא משתפשת על הזין שלי, בלי להחדיר ותוך שניות היא כבר במקום אחר. היא מגבירה את הקצב ואני מרגיש את הגוף שלה מגיב, מרגיש אותה נרטבת, מרגיש את התשוקה בוערת בה וזה כלכך קרוב להתפוצצות. 

היא לא מפסיקה, אני לא רוצה שהיא תפסיק, אף פעם, מצידי, להישאר ככה כל החיים. היא גונחת ורועדת, אני מרגיש כלכך שלה, כלי לשירותה, דילדו לכל דבר. עוד כמה תנועות ואני כבר ארגיש אותה נוזלת עליי והיא לא מפסיקה, היא כבר שם, בדיוק איפה שתמיד רציתי להוביל אותה, היא גומרת עליי, חזק והיא שוב נוזלת עליי... "תראה מה אתה עושה", היא אומרת לפני  שהספיקה להרגיע את הנשימה. "אתה מדהים, בעל שלי, אהוב שלי, דילדו שלי", היא מוסיפה... אני מחייך אליה, מאושר כלכך, "את מדהימה, את כלכך ראויה להיות מלכה", אני אומר ומתכוון לכל מילה. 

היא כבר צריכה להתחבר לישיבה האחרונה ואני נשאר במיטה. בזמן שהיא מתלבשת, אני מסניף את הגמירה שלה מהיד שלי "אני מת על הריח שלך, אני אוהב להיות מרוחח בגמירה שלך", אני אומר לה והיא מאושרת, כאילו הורידו לה איזה סלע ענק מהלב... הזין שלי קשה ורטוב ממנה ואני מרגיש את כולי בוער מתשוקה. הביצים שלי מרגישים כבדים ומלאים, למרות שגמרתי ממש לא מזמן... זה כיף להישאר חרמן ככה, כיף לגמור לה כזה אושר... כיף לי !!!

 

מתמסר​(נשלט) - באמת כיף לך :)
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אני מודה כל בוקר על הזוגיות הזאת
לפני שנתיים
ים ים 1980​(נשלטת) - היה שווה לחכות לחלק השני ❤️😘
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - כל כך כיף לקרוא אותך ❤💋
מתרגשת כל פעם מחדש 🌹
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה... עשית לי את הסופ"ש
לפני שנתיים
AmbiValentine - מקסים כתמיד 💙
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י